Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ για διορισμούς και Τμήματα Ενταξης: Αδικίες στη λειτουργία των ΤΕ από την τροπολογία του ν.4638/2019

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ για διορισμούς και Τμήματα Ενταξης: Αδικίες στη λειτουργία των ΤΕ από την τροπολογία του άρθρου 28 του Νόμου 4638/2019.

Αθήνα, 26/6/20

ΠΡΟΣ:

Την Υπουργό Παιδείας

κα Νίκη Κεραμέως

Την Υφυπουργό Παιδείας

κα Σοφ. Ζαχαράκη

ΘΕΜΑ: Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή Τμήματα Ένταξης

 Κυρία Υπουργέ,

Κυρία Υφυπουργέ,

Η ΟΛΜΕ τόσο στις ανακοινώσεις της 18/11/2019 για την τροπολογία για τα τμήματα ένταξης και της 22/11/19 για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή, όσο και στις συναντήσεις της με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επισήμανε την αδικία που προκύπτει από την τροπολογία του άρθρου 28 του Νόμου 4638/2019 και δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία των τμημάτων ένταξης στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

ΟΛΜΕ για διορισμούς και Τμήματα Ενταξης
Η Ομοσπονδία επανέρχεται και ζητάει:
  • Τη μείωση του ορίου, βάσει του οποίου διαχωρίζονται τα σχολεία, να είναι οι διακόσιοι (200) μαθητές αντί των 300 που αναφέρονται στη διάταξη.
  • Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο.
  • Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04.
  • Να συσταθούν επίσης όλα τα Τμήματα Ένταξης, που πληρούν τις προϋποθέσεις και δεν έχουν συσταθεί ακόμη.

 Δείτε επίσης

Νόμος 4638/2019: Αρθρο 28 η διάταξη για τις Οργανικές Θέσεις στα Τμήματα Ενταξης
Ενημέρωση για διαδικασία διορισμών Ειδικής-Γενικής-Αποσπάσεις εκπ/κών συμβουλευτικής ΚΕΣΥ | Του Ν. Κορδή
Ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών και ενημέρωση για την ανάληψη υπηρεσίας νεοδιόριστων ΕΕΠ-ΕΒΠ
Στοιχεία αποσπάσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από Νομό σε Νομό | Ενημέρωση
Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου ειδικών σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας | Εγκύκλιοι
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply