Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ για εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ για εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων-Να εξαιρεθούν όσοι/ες εκπαιδευτικοί έχουν ήδη παρακολουθήσει το εισαγωγικό πρόγραμμα επιμόρφωσης τα προηγούμενα χρόνια ως αναπληρωτές/τριες.

ΟΛΜΕ για εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Στο πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών αναφέρεται επιστολή της ΟΛΜΕ, η οποία ζητά από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να εξαιρέσει όσους/ες εκπαιδευτικούς έχουν ήδη παρακολουθήσει το εισαγωγικό πρόγραμμα επιμόρφωσης τα προηγούμενα χρόνια ως αναπληρωτές/τριες και διαθέτουν τη σχετική βεβαίωση και να τους εντάξει στις κατηγορίες αυτών που δεν υποχρεούνται παρακολούθησης.

Η ΟΛΜΕ επισημαίνει πως εκατοντάδες εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής, που διορίστηκαν κατά τη διάρκεια των σχολικών ετών 2020-2021 και 2021-2022 και εμφανίζονται ως υπόχρεοι παρακολούθησης, είχαν παρακολουθήσει το πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης κατά την υπηρέτησή τους ως αναπληρωτές/τριες τα προηγούμενα χρόνια και έχουν λάβει τη σχετική βεβαίωση.

Ακολουθεί η επιστολή της ΟΛΜΕ

Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης

Αθήνα, 23/11/22

A.Π.: 1697

ΠΡΟΣ: την Υπουργό Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζέττα Μακρή

Για το πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών

Στις 21 Νοεμβρίου εκδόθηκε το ΦΕΚ 5939 που αφορά στην πραγματοποίηση προγράμματος εισαγωγικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών.

Στο άρθρο 1 αναφέρονται οι υπόχρεοι εισαγωγικής επιμόρφωσης αλλά και ποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών δεν υποχρεούνται να παρακολουθήσουν το εν λόγω πρόγραμμα.

Ωστόσο, εκατοντάδες εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής, που διορίστηκαν κατά τη διάρκεια των σχολικών ετών 2020-2021 και 2021-2022 και εμφανίζονται ως υπόχρεοι παρακολούθησης, είχαν παρακολουθήσει το πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης κατά την υπηρέτησή τους ως αναπληρωτές/τριες τα προηγούμενα χρόνια και έχουν λάβει τη σχετική βεβαίωση.

Ζητάμε από το ΥΠΑΙΘ να εξαιρέσει όσους/ες εκπαιδευτικούς έχουν ήδη παρακολουθήσει το εισαγωγικό πρόγραμμα επιμόρφωσης τα προηγούμενα χρόνια και διαθέτουν τη σχετική βεβαίωση και να τους εντάξει στις κατηγορίες αυτών που δεν υποχρεούνται παρακολούθησης.

Δείτε επίσης

Εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Διαδικασία-Αιτήσεις-Πρόγραμμα | Απόφαση 

Τροπολογία για δόκιμους εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ/ΕΒΠ: Μπορούν να είναι υποψήφιοι Διευθυντές-Αξιολόγηση και μονιμοποίηση μετά 

Πλατφόρμα αξιολόγησης σχολικών μονάδων ΙΕΠ: ΦΕΚ-Καταχώριση στοιχείων και ρόλοι στην εφαρμογή 

ΟΚΑΝΑ-προκήρυξη 20 Ψυχολόγων: Αιτήσεις 22 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου 2022

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση