“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ για κατανομή διορισμών: Κάλυψη των ΣΜΕΑΕ με 1.800 θέσεις για Β/θμια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ για κατανομή διορισμών: Κάλυψη πρώτα των ΣΜΕΑΕ με 1.800 θέσεις Β/θμιας – Ζητά άλλες νέες 1.000 θέσεις για διορισμούς στα Τ.Ε και κάλυψη οργανικών ΚΕΣΥ.

ΟΛΜΕ για κατανομή διορισμών

Επιστολή αναφορικά με την αναλογία μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση απέστειλε η ΟΛΜΕ στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η ΟΛΜΕ επισημαίνει στην επιστολή της:

  •  Oι 4.500 διορισμοί, που έχουν αναγγελθεί, δεν καλύπτουν πάρα μέρος των αναγκών στις δομές ΕΑΕ.
  • Στις ΣΜΕΑΕ της Δ.Ε. φοιτούν κατά 40% περίπου περισσότεροι μαθητές από τις αντίστοιχες της ΠΕ.
  • Οι θέσεις που πρέπει να καλυφθούν στις ΣΜΕΑΕ της Β/θμιας Εκπ/σης δεν μπορεί  να είναι λιγότερες από 1.800
  • Η κατανομή να γίνει με βάση τις προσλήψεις αναπληρωτών του τελευταίου σχολικού έτους 2018-2019.
  • Να εγγραφούν τουλάχιστον 1.000 ακόμα πιστώσεις στο νέο προϋπολογισμό για το 2020, ώστε αυτές να δοθούν αποκλειστικά για τα Τ.Ε.
Επιπλέον προτείνεται η ακόλουθη ιεράρχηση κάλυψης κενών

Η ιεράρχηση που πρέπει να ακολουθηθεί για την κάλυψη των κενών στην ΕΑΕ με βάση τους 4.500 διορισμούς είναι η εξής :

  1. Κάλυψη όλων των οργανικών αναγκών των ΣΜΕΑΕ (διδακτικό προσωπικό, ΕΕΠ και ΕΒΠ)
  2. Κάλυψη όλων των οργανικών αναγκών των ΚΕΣΥ. Προς τούτο πρέπει να υπάρξει σε ΦΕΚ απλή συμπλήρωση της λέξης «διορισμός» η οποία κακώς αφαιρέθηκε σε νόμο πριν λίγους μήνες με αποτέλεσμα η στελέχωση στα ΚΕΣΥ να μην προβλέπεται να γίνεται με διορισμούς.
  3. Κάλυψη όσων περισσότερων οργανικών αναγκών των Τ.Ε. από όσες πιστώσεις περισσέψουν.

Δείτε αναλυτικά την επιστολή ΟΛΜΕ

Αθήνα, 14/10/2019

ΠΡΟΣ:

Την Υπουργό Παιδείας

κα Νίκη Κεραμέως

Την Υφυπουργό Παιδείας

κα Σοφία Ζαχαράκη

Την Γεν. Γραμματέα ΠΕ

και ΔΕ

 κα Αναστασία Γκίκα

 

ΘΕΜΑ: Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή – Αναλογία διορισμών

Κυρία Υπουργέ,

Κυρία Υφυπουργέ,

Κυρία Γενικέ,

Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε, επισημαίνει τη μεγάλη καθυστέρηση στην έκδοση των πινάκων των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ που αφορούν τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή. Η καθυστέρηση αυτή, μεταθέτει συνεχώς το διορισμό των 4.500 εκπαιδευτικών σε απροσδιόριστο χρόνο.

Παράλληλα το ΔΣ της ΟΛΜΕ, ανησυχεί, παρά τις κατά καιρούς διαβεβαιώσεις της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, για την ορθή, δίκαιη και αμερόληπτη κατανομή των 4.500 διορισμών και είναι υποχρεωμένο να τονίσει τα παρακάτω:

Έχουμε πολλές φορές επισημάνει ότι οι 4.500 διορισμοί, που έχουν αναγγελθεί, δεν καλύπτουν πάρα μέρος των αναγκών στις δομές ΕΑΕ και σε καμία περίπτωση το σύνολό τους για την πλήρη και ορθή λειτουργία τους.

Ο αριθμός αυτός καλύπτει μόνον τις οργανικές ανάγκες των ΣΜΕΑΕ και των δύο βαθμίδων τόσο σε διδακτικό προσωπικό όσο και σε ΕΕΠ και ΕΒΠ, των ΚΕΣΥ και μέρος μόνον των Τ.Ε.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία, οι ΣΜΕΑΕ της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης παρουσιάζουν αυτή τη στιγμή 1.800 κενά οργανικών θέσεων.

Αυτά τα  οργανικά κενά αφορούν αποκλειστικά τις οργανικές ανάγκες των αυτοτελών δομών (ΣΜΕΑΕ) και σε καμία περίπτωση των τμημάτων  Ένταξης ή των ΚΕΣΥ.

Σημειώνουμε ότι στις ΣΜΕΑΕ της Δ.Ε. φοιτούν κατά 40% περίπου περισσότεροι μαθητές από τις αντίστοιχες της ΠΕ και είναι δεδομένο ότι η ΕΑΕ της ΔΕ έχει αυξημένες ανάγκες γιατί είναι νεώτερη  και συνεπώς κατά πολύ λιγότερο στελεχωμένη.

Με βάση τα παραπάνω στοιχεία επαναλαμβάνουμε ότι οι θέσεις που πρέπει να καλυφθούν στις ΣΜΕΑΕ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι λιγότερες από 1.800

Σε ότι αφορά μία κατανομή με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες της ΕΑΕ, η ΟΛΜΕ είχε συμφωνήσει – παραμερίζοντας συντεχνιακά συμφέροντα-,  αυτή να γίνει με βάση τις προσλήψεις αναπληρωτών του τελευταίου σχολικού έτους 2018-2019.

Θεωρούμε ότι οι διορισμοί πρέπει να αντιστοιχούνται πάντοτε στις πραγματικές μαθητικές ανάγκες.

Εάν οι μαθητές των ΣΜΕΑΕ δεν έχουν εκπαιδευτικούς απλά οι μαθητές αυτοί, δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο.

Δεν παραγνωρίζουμε ούτε μειώνουμε τη μεγάλη σημασία των τμημάτων Ένταξης τα οποία κακώς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι ελάχιστα σε σχέση με το πλήθος των σχολείων και το γεγονός ότι εκκρεμεί η σύσταση οργανικών θέσεων που έπρεπε ήδη να έχει γίνει.

Συνεπώς η ιεράρχηση που πρέπει να ακολουθηθεί για την κάλυψη των κενών στην ΕΑΕ με βάση τους 4.500 διορισμούς είναι η εξής :
  1. Κάλυψη όλων των οργανικών αναγκών των ΣΜΕΑΕ (διδακτικό προσωπικό, ΕΕΠ και ΕΒΠ)
  2. Κάλυψη όλων των οργανικών αναγκών των ΚΕΣΥ. Προς τούτο πρέπει να υπάρξει σε ΦΕΚ απλή συμπλήρωση της λέξης «διορισμός» η οποία κακώς αφαιρέθηκε σε νόμο πριν λίγους μήνες με αποτέλεσμα η στελέχωση στα ΚΕΣΥ να μην προβλέπεται να γίνεται με διορισμούς.
  3. Κάλυψη όσων περισσότερων οργανικών αναγκών των Τ.Ε. από όσες πιστώσεις περισσέψουν.

Αιτούμαστε μάλιστα να εγγραφούν τουλάχιστον 1.000 ακόμα πιστώσεις στο νέο προϋπολογισμό για το 2020 που θα συνταχθεί τον επόμενο μήνα, ώστε αυτές να δοθούν αποκλειστικά για τα Τ.Ε.

Υπενθυμίζουμε, ότι το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. επανειλημμένως έχει αιτηθεί συνάντηση με την Ηγεσία του Υπουργείου για το θέμα των μόνιμων διορισμών στην ΕΑΕ, κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί.

Αιτούμαστε εκ νέου για άμεση συνάντηση, που να αφορά στο φλέγον θέμα των μόνιμων διορισμών και την ορθή κατανομή  τους.

 ____________________

ΔΟΕ για κατανομή διορισμών: Tουλάχιστον 2.500 για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας από τις 4.500

Δίκαιη και ισόποση κατανομή: Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ στην Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

 ____________________

Δείτε επίσης

Αίτημα συνάντησης ΟΛΜΕ με Υπουργό Παιδείας για διορισμούς, κενά, αξιολόγηση, Δομές

Διορισμοί στην εκπαίδευση: Ενημερωτικό του Αιρετού ΚΥΣΔΕ Ν. Κορδή

Αίτημα συνάντησης ΟΛΜΕ με Υπουργό Παιδείας για διορισμούς, κενά, αξιολόγηση, Δομές

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 2019 | Αναλυτική καταγραφή

Νέες πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών | Τροπολογία στη Βουλή

 ____________________

Τζούφη: Nα προχωρήσουν οι 10.500 μόνιμοι διορισμοί

 Διορισμοί Ειδικής: Ισότιμη κατανομή τώρα – Ερώτηση στη Βουλή 43 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης στα Ειδικά Σχολεία | Πίνακες

 ________________________

 Δείτε

Ολες τις έως σήμερα προσλήψεις εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ.

Κατανομή Β Φάσης πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 Α Φάσης στις 13 ΠΔΕ

Ανάκληση πρόσληψης 333 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας

________________________

Πριν φύγετε

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Αριθμοί προσλήψεων Β Φάσης: Εκπαιδευτικών ΕΑΕ-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση