Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ για συνάντηση με Υπουργείο Παιδείας: Κοινωνικές Επιστήμες/Καλλιτεχνική Παιδεία-Μόνιμοι διορισμοί-Νέο νομοσχέδιο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ για συνάντηση με Υπουργείο Παιδείας: Κοινωνικές Επιστήμες/Καλλιτεχνική Παιδεία-Μόνιμοι διορισμοί-Νέο νομοσχέδιο “Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών”. 

ΟΛΜΕ για συνάντηση με Υπουργείο Παιδείας

Το Δελτίο Τύπου της ΟΛΜΕ σχετικά με τη χθεσινή συνάντηση με Υπουργό, Υφυπουργό και Γενικό Γραμματέα του ΥΠΑΙΘ.

Εκτεταμένη αναφορά στις Κοινωνικές Επιστήμες και την Καλλιτεχνική Παιδεία.

Αναφορές επίσης για τους μόνιμους διορισμούς και το νέο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών”.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ

Την Τρίτη 22 Ιουνίου συναντήθηκε το ΔΣ της ΟΛΜΕ με τη πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, παρουσία της Υπουργού Παιδείας, της Υφυπουργού και του Γενικού Γραμματέα.

Σχετικά με το ζήτημα των επικείμενων διορισμών,

δήλωσαν ότι οι διαδικασίες προχωρούν κανονικά και θα πραγματοποιηθούν εγκαίρως.

Δεν διευκρίνισαν, παρά τις ερωτήσεις του ΔΣ, ούτε πότε θα βγουν οι οριστικοί πίνακες, ούτε για την κατανομή μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης, ούτε για το αν θα γίνουν 5.250 ή 10.500, όπως ζητήθηκε σε προηγούμενη συνάντηση από την Ομοσπονδία.

Δεσμεύτηκαν μόνο ότι θα υπάρξει νέα συνάντηση για το ζήτημα.

Σχετικά με το ζήτημα των ωρολογίων προγραμμάτων,

αναφορικά με τις κοινωνικές επιστήμες και την καλλιτεχνική παιδεία, το ΔΣ της ΟΛΜΕ υπενθύμισε στην Υπουργό ότι αύριο Τετάρτη 23/6 υπάρχει σχετική κινητοποίηση της Ομοσπονδίας στο Υπουργείο Παιδείας στις 2μμ με αίτημα συνάντησης αποκλειστικά για το ζήτημα αυτό, αίτημα που έχει υποβληθεί ήδη δύο φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα χωρίς καμία ανταπόκριση.

Η Υπουργός ενημέρωσε ότι αύριο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί συνάντηση λόγω συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου.

Παρά την πίεση, δεν δεσμεύτηκε όμως ούτε για το αν ούτε για το πότε θα μπορούσε να γίνει η συζήτηση αυτή.

Στην ερώτηση για το τι σκοπεύουν να κάνουν για το ζήτημα αυτό που είναι σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών και τι θα απογίνουν οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι στις τελευταίες υπηρεσιακές μεταβολές, λόγω του εξοβελισμού των μαθημάτων των κοινωνικών επιστημών και της καλλιτεχνικής παιδείας, όχι μόνο δεν δόθηκε καμία απάντηση αλλά παράλληλα ρώτησε από ποια μαθήματα προτείνει η ΟΛΜΕ να αφαιρεθούν ώρες προκειμένου να επανέλθουν τα καταργημένα μαθήματα αυτών των επιστημών !!!

Ο κοινωνικός αυτοματισμός σε όλο το μεγαλείο του.

Είμαστε υποχρεωμένοι να υπενθυμίσουμε στην Υπουργό ότι όταν κατήργησε αυτά τα μαθήματα δεν μας ρώτησε εάν συμφωνούμε ούτε βεβαίως σε ποια μαθήματα προτείνουμε να προστεθούν αυτές οι ώρες και ταυτόχρονα να παρατηρήσουμε ότι με «λεκτικά τερτίπια» δεν παράγεται στερεή πολιτική για τη Δημόσια Εκπαίδευση.

Η ΟΛΜΕ παρά την αδιαφορία και την απαξιωτική στάση της Υπουργού δηλώνει ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται για την επίλυση του μεγάλου προβλήματος και την αποκατάσταση των πληγέντων επιστημών.

Σχετικά με το επικείμενο νομοσχέδιο, η υπουργός παρουσίασε το γενικό του πλαίσιο που αφορά σε 4 άξονες:

α) αυτονομία σχολικής μονάδας,

β) αξιολόγηση εκπαιδευτικών,

γ) Δομές εκπαίδευσης και στελέχη και

δ) εκκλησιαστική εκπαίδευση.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα τοποθετηθεί αναλυτικά επί των προβλέψεων του νομοσχεδίου και θα καταθέσει τις προτάσεις του, όταν αυτό δημοσιευτεί και μελετηθεί από την Ομοσπονδία.

Δείτε επίσης

ΠΕΕΚΕ: Κατεπείγουσες δράσεις εν όψει πλήρους απουσίας των μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών από το Λύκειο
Ψήφισμα-Κοινωνικές Επιστήμες: Για την επαναφορά τους στο Λύκειο
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών-Επιλογή στελεχών: Τα 9 σημεία του νομοσχεδίου-Πρώτη αξιολόγηση Ιούνιος του 2023
Δήλωση Φίλη για το νέο νομοσχέδιο “Για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών”
Διορισμένοι στην Ειδική Αγωγή-Δικαίωμα αίτησης στη Γενική για διορισμό –Τι ισχύει
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply