Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ για τη συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως: Μονιμοποίηση νεοδιόριστων-αξιολόγηση-μισθολογικά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ για τη συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως: Μονιμοποίηση νεοδιόριστων-αξιολόγηση-μισθολογικά εκπαιδευτικών, τα θέματα που συζητήθηκαν.

ΟΛΜΕ για τη συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας

Με την Υπουργό ΠΑΙΘ κα Νίκη Κεραμέως συναντήθηκε σήμερα Παρασκευή 17.02.2023 το Δ.Σ της ΟΛΜΕ με θέματα συζήτησης τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, την απόσυρση  όλων των διατάξεων που αφορούν στην αξιολόγηση και την οικονομική αναβάθμιση του κλάδου.

Η Υπουργός ανέφερε, σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, πως οι πράξεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων, σε όσες Διευθύνσεις έγιναν, είναι νομικά άκυρες, και ακυρώθηκαν. Για την αξιολόγηση είπε πως ο νόμος 4823/2021 είναι ψηφισμένος νόμος και δεν υπάρχει περίπτωση κατάργησης διάταξής του που να σχετίζεται με την ατομική αξιολόγηση και για την οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ισχυρίστηκε ότι θα την υλοποιήσει η κυβέρνηση της ΝΔ, αν ψηφισθεί στις επόμενες εκλογές.

Μετά απ αυτά η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν τον αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2 – ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255 – www.olme.gr e-mail: olme@otenet.gr

Αθήνα, 17/02/2023 – Α.Π.: 1873

Για τη συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με την Υπουργό Παιδείας

Δύο μέρες μετά την μεγάλη απεργία των εκπαιδευτικών της 15ης Φεβρουαρίου, το ΔΣ της ΟΛΜΕ συναντήθηκε σήμερα με την υπουργό Παιδείας κ.  Νίκη Κεραμέως και τον γεν. γραμματέα του ΥΠΑΙΘ κ. Κόπτση. Τα μόνα θέματα για τα οποία το ΔΣ συμφώνησε να γίνει συζήτηση, ήταν τα άμεσα αιτήματα της απεργίας, όπως διαμορφώθηκαν από την γενική συνέλευση προέδρων στις 11/2, δηλαδή:

α) η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών,

β) η απόσυρση  όλων των διατάξεων που αφορούν την αξιολόγηση,

γ) η οικονομική αναβάθμιση του κλάδου.

Η υπουργός ισχυρίστηκε ότι οι πράξεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων, σε όσες διευθύνσεις έγιναν, είναι νομικά άκυρες, άρα πρέπει να ακυρωθούν. Αρνήθηκε να προχωρήσει στην άμεση, ακώλυτη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, υπεραμυνόμενη της ατομικής αξιολόγησής τους.

Σχετικά με την αξιολόγηση, η υπουργός υπερασπίστηκε τον ν. 4823/2021, είπε ότι είναι ψηφισμένος νόμος εδώ και δύο χρόνια, ότι δεν πρόκειται να καταργήσει καμία διάταξή του που να σχετίζεται με την ατομική αξιολόγηση και ότι θα προχωρήσει στην εφαρμογή του νόμου.

Σχετικά με την οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ισχυρίστηκε ότι θα την υλοποιήσει… στην 2η τετραετία της η κυβέρνηση της ΝΔ, αν την ψηφίσει ο ελληνικός λαός!

Διαπιστώσαμε και σήμερα την αδιαλλαξία της υπουργού και συνολικά της κυβέρνησης και την απόφασή της να προχωρήσει στην εφαρμογή της αξιολόγησης και της συνολικής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της. Επιμένει να κρατάει σε ομηρία τους/τις νεοδιόριστους/ες. Δηλώνουμε πως ο κλάδος είναι ενωμένος και αποφασισμένος να συνεχίσει τον αγώνα του μέχρι τέλους. Δεν θα τους περάσει!

Η ΟΛΜΕ καλεί τους/τις εκπαιδευτικούς σύσσωμους/ες να συνεχίσουν τον αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση:

  • Να υπογράψουν μαζικά την δήλωση απεργίας – αποχής από την ατομική αξιολόγηση όλες και όλοι και όχι μόνο οι νεοδιόριστες/οι,
  • να συμμετάσχουν στις διαδικτυακές συσκέψεις που διοργανώνει η ΟΛΜΕ την επόμενη εβδομάδα σε Βόρειο & Νότιο Αιγαίο, Κρήτη και Πελοπόννησο,
  • να συμμετάσχουν στις προκηρυγμένες στάσεις εργασίας, σε περίπτωση που οι σύμβουλοι – αξιολογητές εμφανιστούν στα σχολεία και
  • οι νεοδιόριστες/οι να μην συμμετάσχουν σε καμία συνάντηση με τους συμβούλους τους, δια ζώσης ή διαδικτυακή.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Δείτε επίσης

Δήλωση Κεραμέως για αντιδράσεις εκπαιδευτικών: Η κοινωνία υποστηρίζει την αξιολόγηση 

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο για την αξιολόγηση: Μεγάλη η συμμετοχή των εκπαιδευτικών | Φωτογραφίες 

Ενέργειες αποτροπής ατομικής αξιολόγησης από ΟΛΜΕ-Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία-αποχή

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση