Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΜΕ-Ωρολόγια Προγράμματα: Αίτημα συνάντησης με ΥΠΑΙΘ για Κοινωνικές Επιστήμες-Καλλιτεχνική Παιδεία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΜΕ-Ωρολόγια Προγράμματα: Αίτημα συνάντησης με πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ για τις Κοινωνικές Επιστήμες και την Καλλιτεχνική Παιδεία.

ΟΛΜΕ-Ωρολόγια Προγράμματα
Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ)

Αθήνα, 08/06/2021

ΠΡΟΣ :

την Υπουργό Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως

την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζέττα Μακρή

ΘΕΜΑ: Ορισμός συνάντησης για τα ωρολόγια προγράμματα αναφορικά με τις Κοινωνικές Επιστήμες και την Καλλιτεχνική Παιδεία

Σας είναι ήδη γνωστό το τεράστιο πρόβλημα που προέκυψε για τις Κοινωνικές Επιστήμες και την Καλλιτεχνική Παιδεία και τις αντίστοιχες ειδικότητες Κοινωνικών Επιστημών ΠΕ78 και Καλλιτεχνικής Παιδείας ΠΕ08 με τις αλλαγές που έγιναν στα ωρολόγια προγράμματα του σχολικού έτους 2020-2021.

Με τις αλλαγές αυτές

οι Κοινωνικές Επιστήμες αφανίζονται κυριολεκτικά, μιας και καταργήθηκαν 3 από τα 4 υποχρεωτικώς διδασκόμενα γνωστικά αντικείμενα, μεταξύ των οποίων και η Κοινωνιολογία, η οποία θα εξεταστεί για τελευταία φορά στις φετεινές Πανελλαδικές Εξετάσεις και μετά καταργείται ως γνωστικό αντικείμενο.

Πρόκειται για την πιο βίαιη και ισοπεδωτική παρέμβαση

εναντίον μιας περιοχής επιστημών, όπου η αξία της στη μόρφωση των μαθητών κρίνεται απόλυτα αναγκαία, γι’ αυτό άλλωστε τα γνωστικά αντικείμενα της διδάσκονται παγκοσμίως.

Το ίδιο περίπου ισχύει και για την Καλλιτεχνική Παιδεία

όπου καταργήθηκε το γνωστικό αντικείμενο επιλογής στην Α΄ Λυκείου και το γνωστικό αντικείμενο επιλογής στην Γ΄ Λυκείου, όπου μάλιστα προβλέπεται και η πανελλαδική εξέτασή του.

Επίσης, είχαμε προειδοποιήσει το Υπουργείο Παιδείας για τις επιπτώσεις που θα προκύψουν με βάση αυτές τις αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών.

Με τις τωρινές υπηρεσιακές μεταβολές

(προσδιορισμός οργανικών κενών και πλεονασμάτων), το σύνολο σχεδόν των εκπαιδευτικών των Κοινωνικών Επιστημών κρίθηκε υπεράριθμο και απώλεσε τις οργανικές θέσεις.

Επισημαίνουμε ότι, πολύ έγκαιρα

και μετά από αίτημα του Υπουργείου Παιδείας, η ΟΛΜΕ κατέθεσε ολοκληρωμένη πρόταση για τα ωρολόγια προγράμματα για 1η φορά, αναφορικά με αυτές τις δύο περιοχές επιστημών και τις αντίστοιχες ειδικότητες, χωρίς η ΟΛΜΕ να λάβει απολύτως καμία απάντηση και χωρίς μέχρι τώρα το Υπουργείο Παιδείας να έχει προβεί σε κάποια διορθωτική κίνηση, η οποία θα προσπαθούσε να επιλύσει το πρόβλημα και να άρει την αδικία σε βάρος αυτών, ώστε να μην υπάρχουν αυτές οι μεγάλες επιπτώσεις σε μαθητές, εκπαιδευτικούς.

Απαιτούμε:

– Την άμεση συνάντηση μαζί σας πριν την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων με αποκλειστικό θέμα τα ωρολόγια προγράμματα των Κοινωνικών Επιστημών και της Καλλιτεχνικής Παιδείας.

Ευελπιστούμε ότι τουλάχιστον αυτή τη φορά θα ανταποκριθείτε στο αίτημά μας.

Δείτε επίσης

ΠΕΕΚΕ: Κατεπείγουσες δράσεις εν όψει πλήρους απουσίας των μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών από το Λύκειο
Ψήφισμα-Κοινωνικές Επιστήμες: Για την επαναφορά τους στο Λύκειο

Πριν φύγετε

Self test-Φαρμακεία τέλος: Πιθανότατα δωρεάν διανομή από σούπερ μάρκετ από 19 Ιουνίου και μετά
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply