Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ολοκλήρωση Αποσπάσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 25 με 28 Ιουνίου-Τα αριθμητικά δεδομένα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ολοκλήρωση Αποσπάσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 25 με 28 Ιουνίου-Τα αριθμητικά δεδομένα – Ενημέρωση από τον Αιρετό στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλο.

Ολοκλήρωση Αποσπάσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 25-28.06.2024

Στις 25 με 28 Ιουνίου 2024 και σε κάθε περίπτωση μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους, αναμένεται να ολοκληρωθούν όλες οι Αποσπάσεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σύμφωνα με ενημέρωση του Αιρετού στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) Θοδωρή Κατσωνόπουλου.

Ο Αιρετός παραθέτει αριθμητικά δεδομένα των Αποσπάσεων 2024-2025 και συγκριτικά με το προηγούμενο έτος και επισημαίνει ότι έχει υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση σε ότι αφορά την εξέταση των αιτήσεων επανεξέτασης και ενστάσεων επί των Μεταθέσεων σε Mουσικά και Kαλλιτεχνικά σχολεία.

Ακολουθεί η ενημέρωση του Αιρετού

ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ, ΕΑΕ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά)

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Όπως ενημερώθηκα, οι συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ σε ότι αφορά τις αποσπάσεις (ειδικές κατηγορίες, κατά προτεραιότητα, αμφισβητούμενες κ.α.) θα πραγματοποιηθούν στα τέλη της άλλης εβδομάδας και αναμένεται να ολοκληρωθούν όλες οι αποσπάσεις 25 – 28/06, σε κάθε περίπτωση μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Η «έγκαιρη πραγματοποίηση όλων των αποσπάσεων μέχρι τις 30 Ιούνη» αποτελεί θέση του κλάδου, απόφαση του 20ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ και διεκδικούμε για φέτος να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες όσο το δυνατόν νωρίτερα, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι/ες συνάδελφοι/ισσές μας να κάνουν έγκαιρα τον προγραμματισμό τους.

Έχει υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση σε ότι αφορά την εξέταση των αιτήσεων επανεξέτασης και ενστάσεων επί των μεταθέσεων σε μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία. Να μην επαναληφθεί η περσινή αδικαιολόγητη καθυστέρηση με ευθύνη των αρμόδιων Επιτροπών. Καθυστέρηση έχει υπάρξει επίσης και σε ότι αφορά αποφάσεις για τις οποίες το ΚΥΣΔΕ έχει γνωμοδοτήσει σχετικά εδώ και ένα μήνα (σε μερικές περιπτώσεις και παραπάνω) και το μόνο που χρειάζεται είναι η υπουργική υπογραφή.

Για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αγωνιούν, που πρέπει έγκαιρα να γνωρίζουν τις αποφάσεις του Υπουργείου, είτε θετικές είτε αρνητικές, αποφάσεις που τους αφορούν και πρόκειται να επηρεάσουν τον οικογενειακό τους προγραμματισμό.

Και φυσικά, οι πιθανές εσωτερικές ανακατατάξεις και ο επικείμενος ανασχηματισμός της κυβέρνησης δεν πρέπει να επηρεάσουν σε καμία περίπτωση τα χρονοδιαγράμματα ενεργειών που αφορούν σε υπηρεσιακές μεταβολές εκπαιδευτικών, καθώς αυτό θα επιφέρει αναστάτωση και θα εντείνει την αγωνία χιλιάδων συναδέλφων/ισσών μας.

Παρακάτω παραθέτω ορισμένα αριθμητικά δεδομένα των αποσπάσεων 2024-2025 και συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.

Αριθμός ενεργών αιτήσεων απόσπασης

Από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ: 2.724

(2023-24: 2.381 αιτήσεις, ικανοποιήθηκαν οι 2.262. Στο γενικό σύνολο συμπεριλήφθηκαν 530 αιτήσεις απόσπασης κατά προτεραιότητα, 59 κατ΄εξαίρεση και 66 νεοδιόριστων. Ποσοστό ικανοποίησης 95%).

ΕΑΕ: 559

(2023-24: 338 αιτήσεις, ικανοποιήθηκαν οι 293. Στο γενικό σύνολο συμπεριλήφθηκαν 52 αιτήσεις απόσπασης κατά προτεραιότητα, 18 κατ΄εξαίρεση, 6 νεοδιόριστων, 56 σε ΚΕΔΑΣΥ και 5 σε σχολεία κωφών-τυφλών. Ποσοστό ικανοποίησης 86,7%)

Μουσικά Σχολεία:

349 (2023-24: 299 αιτήσεις, ικανοποιήθηκαν οι 173)

Καλλιτεχνικά Σχολεία:

65 (2023-24: 51 αιτήσεις, ικανοποιήθηκαν οι 18)

Σύνολο ενεργών αιτήσεων απόσπασης: 3.697

Με επιφύλαξη ως προς τα ακριβή νούμερα για τις αποσπάσεις 2024-2025, διότι η διαδικασία επεξεργασίας/ελέγχου δεν έχει ολοκληρωθεί από την αρμόδια υπηρεσία.

Δείτε επίσης

Αποχωρήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας μέσω ΚΥΣΔΕ για εξαιρετικούς λόγους, με αίτηση παραίτησης και αυτοδίκαια | Παράθεση στοιχείων

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας 2024: Σύνολο 3.450-Τα 2.621 στη Γενική εκπ/ση και τα 829 στην ΕΑΕ 

Αποζημίωση απασχολουμένων στις Πανελλαδικές εξετάσεις Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ)

Πότε έχουν δικαίωμα μετάθεσης στη γενική οι διορισθέντες εκπαιδευτικοί στην Ειδική Αγωγή το 2020 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση