Ολοκλήρωση ύλης ΕΠΑΛ-ΕΝΕΕΓΥΛ: Νέο έγγραφο απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στα Επαγγελματικά Λύκεια και Λύκεια ΕΝΕΕΓΥ-Λ.
Νέο έγγραφο υπ. αριθμ. Φ5/44504/ΓΔ4/15-4-2022 για την παρακολούθηση και τον συντονισμό της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑΛ και της Δ΄ τάξης των Λυκείων των ΕΝΕΕΓΥ-Λ, απέστειλε το ΥΠΑΙΘ στα Επαγγελματικά Λύκεια και Λύκεια ΕΝΕΕΓΥ-Λ.
Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο Φ5/44504/ΓΔ4/15-4-2022
Ακολουθεί το περιεχόμενο του εγγράφου
Σχετικά με τον συντονισμό της διδακτέας – εξεταστέας ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ. για το σχολικό έτος 2021-2022, όπως έχει οριστεί αντίστοιχα με τις υπ’ αριθ. Φ6/85271/Δ4/14.07.2021 (Β΄ 3147) και 103626/Δ3/25.08.2021 (Β΄ 3962) αποφάσεις της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, και σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της Δ΄ φάσης παρακολούθησης, τονίζεται ότι σε κάθε περίπτωση η εξεταστέα-διδακτέα ύλη πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη των μαθημάτων. Προκειμένου αυτό να καταστεί δυνατό συνιστάται:
- οι Διευθυντές/ντριες των ΕΠΑ.Λ. και των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ., σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων να προβούν, όπου κρίνεται αναγκαίο, σε αναμόρφωση των ωρολογίων προγραμμάτων με στόχο την ομαλή ολοκλήρωση της ύλης όλων των μαθημάτων. Υπενθυμίζεται ότι στις 09/05/2022 ολοκληρώνεται και η τελευταία φάση της παρακολούθησης της ύλης.
- οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, να βρίσκονται σε άμεση συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια στη διδασκαλία και ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης.
- οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, που συμμετέχουν στις Επιτροπές Παρακολούθησης και Συντονισμού της ύλης για τα«Διαδικτυακά Τμήματα», να είναι σε άμεση συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε αυτά, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια για τη διδασκαλία των μαθημάτων προκειμένου η διδακτέα ύλη να έχει ολοκληρωθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στην με αρ. πρωτ. Φ5/18737/ΓΔ4/ 18.02.2022 εγκύκλιο των υπηρεσιών μας.
- οι Περιφερειακοί Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τους/τις Διευθυντές/ντριες Β/βαθμιας Εκπ/σης, τους/τις Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και τους/τις Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες, δηλαδή αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διδακτέα ύλη στα «Διαδικτυακά Τμήματα».
Δείτε επίσης
ΕΠΑΛ και ΕΝΕΕΓΥΛ-Τα Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα για πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
Δείτε ακόμη
Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2022 και ανακοίνωση ημερομηνίας διεξαγωγής εξετάσεων-Απόφαση λήξης μαθημάτων
Πανελλαδικές 2022: Yποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Πανελλαδικές-εξέταση υποψηφίων με αναπηρία-ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | Τροποποίηση απόφασης
Ενημέρωση Υπουργείου Παιδείας για 9 διατάξεις του νόμου 4823/2021
ΦΕΚ: Ηλεκτρονική έκδοση ΑΔΥΜ Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή-Η διαδικασία, ο τύπος, το περιεχόμενο
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/oloklirwsi-ulis-epal-eneegyl-neo-eggrafo-apesteile-to-ypaith/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.