Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΤΕΕ για αναπληρωτές τρίμηνης διάρκειας: Να αποσυρθεί η διάταξη νόμου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΤΕΕ για αναπληρωτές τρίμηνης διάρκειας: Να καλυφθούν τα κενά με αναπληρωτές 10μηνης διάρκειας και μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση.

ΟΛΤΕΕ για αναπληρωτές τρίμηνης διάρκειας

Δελτίο Τύπου εξέδωσε η Ομοσπονδία Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΟΛΤΕΕ), αναφορικά με τη διάταξη του άρθρου 35 του νόμου 4722/2020, σύμφωνα με την οποία προσλαμβάνονται αναπληρωτές με τουλάχιστον τρίμηνη σύμβαση να καλύψουν ανάγκες στην εκπαίδευση που θα προκύψουν από άδειες, αλλά και για την παροχή τηλεκπαίδευσης, εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας κορονοϊού.

Η ΟΛΤΕΕ ζητά να αποσυρθεί η διάταξη και να γίνει η κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών στα σχολεία με την πρόσληψη αναπληρωτών 10μηνης διάρκειας και πλήρους ωραρίου, καθώς και με τον διορισμό μονίμων εκπαιδευτικών.

Δείτε το Δελτίο Τύπου της ΟΛΤΕΕ

Αθήνα, 14-09-2020

 Αρ. Δ.Τ.: 08

Αναπληρωτές τρίμηνης διάρκειας

Το Υπουργείο Παιδείας με τη συχνά χρησιμοποιούμενη αιφνιδιαστική τακτική του, στο πρόσφατο νομοσχέδιο για την Υγεία που κατατέθηκε στη βουλή στις 4/9/2020, εισήγαγε για ψήφιση διατάξεις που καθιερώνει μία νέα κατηγορία εκπαιδευτικών αυτή του «προσωρινού αναπληρωτή», με τουλάχιστον τρίμηνη σύμβαση εργασίας κάνοντας «λάστιχο» τόσο το ‘σχολείο’ όσο και τον εκπαιδευτικό.

Σύμφωνα με αυτές τις διατάξεις οι προσλαμβανόμενοι εκπαιδευτικοί θα καλούνται να καλύψουν ανάγκες στην εκπαίδευση που θα προκύψουν από άδειες συναδέλφων αλλά και για την παροχή τηλεκπαίδευσης, ενώ κατά την πρόσληψη τους καλούνται να δηλώσουν ότι δεν ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου και δεν θα είναι διαθέσιμοι για κανονική πρόσληψη αναπληρωτή (10μηνης διάρκειας) ενώ το ωράριο τους θα καθορίζεται με Υπουργική Απόφαση.

Οι παραπάνω «μπαλαντέρ – περιφερόμενοι» συνάδελφοι μετά την πρόσληψη τους τίθενται στην διάθεση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για να καλύψουν οποιαδήποτε βραχυχρόνια ανάγκη προκύψει.

Με τις διατάξεις αυτές:
  • Καταπατούνται κατοχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών.
  • Καθιερώνουν στην εκπαίδευση την μορφή ελαστικής εργασίας.
  • Θεσμοθετείται ένας νέος τύπος ‘σχολείου’ αυτό της τηλεκπαίδευσης.
  • Οδηγούν σε αποκλεισμό από τις προσλήψεις συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, όπως εγκύους κ.λ.
  • Δημιουργούν αναστάτωση και λειτουργικά προβλήματα στα σχολεία με τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα.
  • Δημιουργούν παιδαγωγικά προβλήματα και αναστάτωση στους μαθητές.
  • ‘Ευτελίζουν’ την παιδαγωγική πράξη, μειώνουν την ποιότητα και απαξιώνουν το δημόσιο σχολείο.
Ζητούμε άμεσα

 

  • Να αποσυρθούν οι παραπάνω αντιεργατικές & αντιεκπαιδευτικές διατάξεις.
  • Να γίνει κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών στα σχολεία μας με την πρόσληψη αναπληρωτών 10μηνης διάρκειας και πλήρους ωραρίου.
  • Πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτικών.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Δείτε επίσης

Νόμος 4722-2020: Με διατάξεις ΥΠΑΙΘ για προσλήψεις αναπληρωτών λόγω κορονοϊού-Αποσπάσεις ΑμεΑ κ.α.
Απόφαση για σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση 2020-21 | Η διαδικασία σε ΦΕΚ
Σχολεία και δομές σε αναστολή λειτουργίας λόγω κορονοϊού: Πλατφόρμα πληροφόρησης από ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση