Πέμπτη, 22 Απριλίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΤΕΕ για Απόφαση ΥΠΑΙΘ τηλεκπαίδευσης σε περίπτωση παρεμπόδισης του εκπαιδευτικού έργου 

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΤΕΕ για Απόφαση ΥΠΑΙΘ τηλεκπαίδευσης σε περίπτωση παρεμπόδισης του εκπαιδευτικού έργου – Η απαγόρευση συμμετοχής είναι ένα δυσμενές μέτρο, που περιορίζει το συνταγματικό δικαίωμα συμμετοχής στην δημόσια εκπαίδευση.

ΟΛΤΕΕ για Απόφαση ΥΠΑΙΘ τηλεκπαίδευσης

Ανακοίνωση αναφορικά με την Απόφαση τηλεκπαίδευσης, του ΥΠΑΙΘ,  σε περίπτωση παρεμπόδισης του εκπαιδευτικού έργου, σύμφωνα με την οποία, μαθητές που παρεμποδίζουν τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσίες, εξέδωσε η ΟΛΤΕΕ.

Η ΟΛΤΕΕ θεωρεί πως η απαγόρευση συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση είναι ένα δυσμενές μέτρο, το οποίο περιορίζει το συνταγματικό δικαίωμα συμμετοχής στην δημόσια εκπαίδευση.

Αναλυτικά
Ομοσπονδία Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΟΛΤΕΕ)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 01-10-2020

 Αρ. Δ.Τ.: 14

Εφαρμογή σε ανήλικους μαθητές της πολιτικής του «σοκ και δέος»

Η Υπουργός Παιδείας και οι σύμβουλοί της μέσα στον ‘πανικό’ τους εκδίδουν Αποφάσεις, έχοντας μια υπέρμετρη αφοσίωση στο όραμα της ουτοπίας, αδιαφορώντας παντελώς για τα πραγματικά προβλήματα του σήμερα και δείχνοντας μια έλλειψη ικανότητας στο να λειτουργήσουν τα σχολεία σε ‘δύσκολες’ περιόδους.

Έτσι εισέπραξε την δυσαρέσκεια των γονέων, των μαθητών, των εκπαιδευτικών και κατ΄ επέκταση όλης της κοινωνίας.

Από την πρώτη στιγμή ενημερώσαμε το Υπουργείο για τα τεράστια προβλήματα και τις αντιδράσεις που θα υπάρχουν, με τον ‘άκομψο’ τρόπο που προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα ουσιαστικά ζητήματα της παιδείας. Οι πρώτοι που αντέδρασαν, επί της ουσίας, με καταλήψεις, ήταν οι μαθητές.

Η κυβέρνηση,

με την ΚΥΑ 131451/ΓΔ4/ 12.09.2020 (ΦΕΚ 4264/Β/30-9-2020) προσπαθεί να επιβληθεί στους μαθητές, χρησιμοποιώντας τους εκπαιδευτικούς ως χωροφύλακες, απέναντι στους καταληψίες, καταδίδοντάς τους και ‘τιμωρώντας’ τους με τις απουσίες της κάθε ‘χαμένης’ ημέρας.

Λύνεται

με αυτόν τον τρόπο το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί; Ανοίγουν με αυτόν τον τρόπο τα σχολεία; Παρέχουμε εκπαίδευση και παιδεία στους μαθητές μας; Προφανώς και όχι.

Ο εκβιασμός ως απάντηση σε αιτήματα και κυρίως μαθητικά αιτήματα δεν είναι η λύση.

Αντί να δώσουν λύσεις στα σοβαρά προβλήματα, επιλέγουν στα έκτακτα ή απρόβλεπτα γεγονότα ή άλλες ‘προβληματικές καταστάσεις’, που αδυνατούν να αντιμετωπίσουν, την εικονική πραγματικότητα.

Το επιχειρούν επιβάλλοντας την υποχρεωτική εξ αποστάσεως διδασκαλία, σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη.

Προσπαθούν

με εισαγγελείς, αστυνομικούς, «αγανακτισμένους γονείς» και με αναπλήρωση μαθημάτων σε εορτές και Σάββατα, να τρομοκρατήσουν την μαθητική κοινότητα και να λήξουν τις καταλήψεις. Στην πραγματικότητα πετυχαίνουν το αντίθετο.

Επιπλέον

η απαγόρευση συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση είναι ένα δυσμενές μέτρο, το οποίο περιορίζει το συνταγματικό δικαίωμα συμμετοχής στην δημόσια εκπαίδευση, κάτι το οποίο το έχουν μέχρι και οι φυλακισμένοι και οι καταδικασμένοι σε ισόβια κάθειρξη!

Τι πραγματικά έχει στα σχεδιασμό της η κυβέρνηση και εφαρμόζει σε ανήλικα, την πολιτική του «σοκ και δέος»;

Οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν και δηλώνουν: Μην επιχειρείτε να μας καταστήσετε συνεργούς σας σε αυτές τις μεθοδεύσεις. Δεν θα μας βρείτε συμμάχους σε τέτοιες πρακτικές.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Δείτε επίσης

Απόφαση τηλεκπαίδευσης σε περίπτωση παρεμπόδισης του εκπαιδευτικού έργου
Απόφαση για σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση 2020-21 | Η διαδικασία σε ΦΕΚ
Δηλώσεις αξιωματικής αντιπολίτευσης-Απάντηση Κεραμέως για καταλήψεις και πρωτοβουλίες του ΥΠΑΙΘ
 Αναστολή λειτουργίας σχολείων-τμημάτων 02.10 | Η λίστα ανανεώνεται
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση