Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΤΕΕ για Ψηφιακό Φροντιστήριο: Να συμπεριληφθούν όλα τα μαθήματα για τους μαθητές των ΕΠΑΛ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΟΛΤΕΕ για Ψηφιακό Φροντιστήριο: Να συμπεριληφθούν όλα τα μαθήματα για τους μαθητές των ΕΠΑΛ – Για τους μαθητές των ΕΠΑΛ υπάρχει μόνο ένα μάθημα αυτή τη στιγμή.

ΟΛΤΕΕ για Ψηφιακό Φροντιστήριο

Σχετικά με τη λειτουργία του Ψηφιακού Φροντιστηρίου η Ομοσπονδία Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΟΛΤΕΕ) εκφράζει έντονη ανησυχία διαμαρτυρόμενη καθώς το πρόγραμμα περιλαμβάνει από την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας σημαντικό αριθμό μαθημάτων για τους μαθητές των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ), ενώ για τους μαθητές των ΕΠΑΛ υπάρχει μόνο ένα μάθημα. Αυτό αποτελεί, σύμφωνα με την ΟΛΤΕΕ,  μια σοβαρή αδικία, δεδομένου ότι στα ΕΠΑΛ υπάρχουν 25 Πανελλαδικώς Εξεταζόμενα μαθήματα, ενώ στα ΓΕΛ υπάρχουν 10 μαθήματα.

Εν κατακλείδι η ΟΛΤΕΕ ζητά από το ΥΠΑΙΘΑ να επανεξετάσει το πρόγραμμα και να διασφαλίσει ότι θα συμπεριληφθούν όλα τα μαθήματα για τους μαθητές των ΕΠΑΛ, ώστε να μπορούν και αυτοί να επωφεληθούν ισότιμα από το πρόγραμμα Ψηφιακό Φροντιστήριο.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΟΛΤΕΕ

Ψηφιακό φροντιστήριο

Άλλη μια άνιση μεταχείριση των μαθητών των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ) στο πλαίσιο του πολυδιαφημιζόμενου προγράμματος Ψηφιακού Φροντιστηρίου.

Δηλώνουμε την έντονη ανησυχία και διαμαρτυρία μας καθώς παρατηρούμε με λύπη ότι, το πρόγραμμα περιλαμβάνει από την πρώτη βδομάδα λειτουργίας σημαντικό αριθμό μαθημάτων για τους μαθητές των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ), ενώ για τους μαθητές των ΕΠΑΛ υπάρχει μόνο ένα μάθημα. Αυτό αποτελεί μια σοβαρή αδικία, δεδομένου ότι στα ΕΠΑΛ υπάρχουν 25 Πανελλαδικώς Εξεταζόμενα μαθήματα, ενώ στα ΓΕΛ υπάρχουν 10 μαθήματα.

Η ανισότητα αυτή δημιουργεί από την έναρξη του σχολικού έτους, ένα σημαντικό χάσμα στην προετοιμασία των μαθητών των ΕΠΑΛ, οι οποίοι δίνουν και αυτοί Πανελλαδικές εξετάσεις και αξίζουν ισότιμη πρόσβαση σε εκπαιδευτική υποστήριξη και προετοιμασία για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Η τρέχουσα κατάσταση δείχνει έναν αδικαιολόγητο αποκλεισμό των μαθητών των ΕΠΑΛ από το Ψηφιακό Φροντιστήριο, αφήνοντάς τους χωρίς τις απαραίτητες ευκαιρίες προετοιμασίας σε κρίσιμα μαθήματα.

Η ΟΛΤΕΕ συνεχώς επισημαίνει πως οι ευκαιρίες στην εκπαίδευση πρέπει να είναι δίκαιες και προσβάσιμες για όλους τους μαθητές, ανεξάρτητα από τον τύπο σχολείου που φοιτούν.

Είναι γεγονός ότι οι μαθητές των ΕΠΑΛ έχουν σημειώσει σημαντικές διακρίσεις και επιτυχίες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Οι επιτυχίες αυτές αναδεικνύουν την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ΕΠΑΛ και την αφοσίωση των μαθητών τους και των εκπαιδευτικών.

Ζητούμε

από το Υπουργείο να επανεξετάσει το πρόγραμμα και να διασφαλίσει ότι θα συμπεριληφθούν όλα τα μαθήματα για τους μαθητές των ΕΠΑΛ, ώστε να μπορούν και αυτοί να επωφεληθούν ισότιμα από το πρόγραμμα Ψηφιακό Φροντιστήριο.

Να συμπεριληφθούν και τα 9 ειδικά μαθήματα στο πρόγραμμα του Ψηφιακού Φροντιστηρίου.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Δείτε επίσης

Ο Πρωθυπουργός στην έναρξη μαθημάτων του Ψηφιακού Φροντιστηρίου 

Ράνια Θρασκιά: Πρεμιέρα για το Ψηφιακό Φροντιστήριο εν μέσω σφοδρών καταγγελιών από τους εκπαιδευτικούς – Αναφορά στη Βουλή 

Εναρξη Ψηφιακού Φροντιστηρίου: Για την Γ’ Λυκείου με τη διδασκαλία σε 11 μαθήματα 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση