Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΟΛΤΕΕ: Λήξη μαθημάτων ΕΠΑΛ χωρίς έκδοση Προεδρικού Διατάγματος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
ΟΛΤΕΕ: Λήξη μαθημάτων ΕΠΑΛ χωρίς έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, στα όρια του ορθολογισμού και της νομιμότητας – Επιστολή στον Υπουργό.

ΟΛΤΕΕ: Λήξη μαθημάτων ΕΠΑΛ διδακτικού έτους 2018-2019 – Το Εγγραφο

Θέμα: Λήξη μαθημάτων ΕΠΑ.Λ. διδακτικού έτους 2018-2019

Κύριε Υπουργέ,

κυρία Υφυπουργέ,

παρακαλούμε για την δέουσα προσοχή σας, διότι από τα παραπάνω σχετικά συμπεραίνουμε ότι:

  1. Επιχειρείται διεξαγωγή προαγωγικών, απολυτήριων και πτυχιακών εξετάσεων δίχως την προαπαιτούμενη από τον νόμο έκδοση Προεδρικού Διατάγματος.
  2. Επιπρόσθετα επιχειρείται μέσα σε έξι (6) ημέρες να:
    • Να εξετασθούν έξι (6) μαθήματα.
    • Να βαθμολογηθούν τα γραπτά των παραπάνω και να παραδοθούν σε πέντε (5) ημέρες.
    • Να εκδοθούν τα αποτελέσματα και η χορήγηση των Απολυτηρίων & των Πτυχίων.
    • Να διεξαχθούν οι επαναληπτικές εξετάσεις για όσους μαθητές απουσίαζαν λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας ή σοβαρού κωλύματος που συνιστά ανωτέρα βία.
    • Να εκδοθούν τα αποτελέσματα των προηγουμένων ειδικών εξετάσεων και η χορήγηση των των Απολυτηρίων & Πτυχίων.
    • Να υπάρξει ο απαιτούμενος χρόνος για τυχόν αναβαθμολόγηση (προφορική εξέταση), από μαθήτριες/-τές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες .
    • Να υπάρξει ο απαιτούμενος χρόνος για τυχόν αναβαθμολόγηση γραπτών δοκιμίων.
    • Να υπάρξει μια μικρή πνευματική ανάπαυλα και ψυχική προετοιμασία για τους μαθητές που θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Όπως αντιλαμβάνεστε οδηγούμαστε σε απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις στα ΕΠΑ.Λ. που ακουμπούν τα όρια του ορθολογισμού και της νομιμότητας.

Παρακαλούμε

να επανεξετάσετε το χρονοδιάγραμμα των εξετάσεων στα ΕΠΑ.Λ. και  να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την απρόσκοπτη λήξη του διδακτού έτους και την ομαλή διενέργεια των πανελλαδικών εξετάσεων.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση