Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ομάδα εργασίας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπ. Παιδείας: Δράσεις Κόμβου GR digiGOV-innoHUB

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ομάδα εργασίας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπουργείου Παιδείας: Δράσεις του Κόμβου GR digiGOV-innoHUB – Αξιοποίηση Τεχνητής Νοημοσύνης, της Μηχανικής Μάθησης, του 5G, του Blockchain, του Internet of Things και των High Performance Computers (HPC).

Ομάδα εργασίας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπ. Παιδείας

Με σκοπό την αποδοτική καταγραφή της τρέχουσας κατάστασης, την καταγραφή και αποτίμηση των ιδεών και των προτάσεων των στελεχών του ΥΠΑΙΘΑ, προς την επίτευξη δράσεων που θα αξιοποιήσουν τις σύγχρονες τεχνολογίες της Τεχνητής Νοημοσύνης, της Μηχανικής Μάθησης, του 5G, του Blockchain, του Internet of Things και των High Performance Computers (HPC), συμβάλλοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και την ενημέρωση των υπηρεσιών του Υπουργείου σχετικά με τις δράσεις του Κόμβου GR digiGOV-innoHUB, ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης, με την υπ. αριθ. πρωτ. 63133/A1/06-06-2024 Απόφαση, συγκρότησε στο ΥΠΑΙΘΑ Ομάδα Εργασίας, αποτελούμενη από μέλη – υπαλλήλους, οι οποίοι υπηρετούν στην Κεντρική Υπηρεσία.

Ο Συντονιστής και τα μέλη της Ομάδας ορίστηκαν ως εξής:

– Δρ Ιωάννης-Δημήτριος Βρέτταρος, ΠΕ Πληροφορικής, υπάλληλος της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Συντονισμού, ως Συντονιστής

– Σουλτάνα Βαϊτση, ΠΕ Πληροφορικής, υπάλληλος του Τμήματος Β’ της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας, ως Μέλος

– Χριστίνα Μπλιάτσιου, Εκπαιδευτικός, υπάλληλος του Τμήματος Α’ της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας, ως Μέλος

– Μαρία Γαζέα, ΠΕ Διοικητικού, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Απλουσ. Διαδικασιών, ως Μέλος

– Κωνσταντίνος Κακαργιάς, ΠΕ Πληροφορικής, υπάλληλος του Τμήματος Α’ της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Απλουσ. Διαδικασιών, ως Μέλος με αρμοδιότητα αναπλήρωσης του Συντονιστή, όταν κωλύεται.

Η ανωτέρω Ομάδα Εργασίας θα λειτουργεί υπό τις οδηγίες της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Συντονισμού και, σε συνεργασία με τον Κόμβο GR digiGOV-innoHUB του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, θα υποστηρίξει το ΥΠΑΙΘΑ να πραγματοποιήσει την καταγραφή και επιλογή όλων των προκλήσεων που αντιμετωπίζει, σε θέματα καινοτομίας αναφορικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό του.

Η διάρκεια του έργου της Ομάδας ορίζεται έως το τέλος του 2025.

Δείτε επίσης

Νομοσχέδιο “Ανοιχτό σχολείο”: Προς ψήφιση το καλοκαίρι; Τι θα περιλαμβάνει – Η επιτροπή που το χειρίζεται 

Ποιες είναι οι “μεταρρυθμιστικές θεσμοθετήσεις” μέσω ΟΔΥ;-Τι θα γίνει με τα ΚΕΔΑΣΥ και τις ΕΔΥ; 

Μητρώο πολιτών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και Ομάδες Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΟΔΥ) στα σχολεία

Ψηφιακό Βιβλίο Συλλόγου διδασκόντων: Σε ηλεκτρονική εφαρμογή δύναται να τηρείται ψηφιακό Βιβλίο Πράξεων 

Αιτήσεις εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό φροντιστήριο 2024-25 από 27.05 έως και 10.06.2024 

Ο χάρτης προσλήψεων αναπληρωτών-οργανικών κενών-μονίμων ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν από τους διορισμούς 2024

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply