Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως για νομοθετικό έργο Υπουργείου Παιδείας στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως για νομοθετικό έργο Υπουργείου Παιδείας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής – Δελτίου Τύπου και Video.

Κεραμέως για νομοθετικό έργο

Δελτίο Τύπου κοινοποίησε το Υπουργείο Παιδείας με την ομιλία της Υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Σύμφωνα με αυτό:

Τη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων συγκάλεσε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, με θέμα:

«Ενημέρωση από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον προγραμματισμό του νομοθετικού έργου του Υπουργείου και άλλα θέματα αρμοδιότητας των Υπουργών.»

Η Υπουργός επανέλαβε για ακόμη μία φορά τη σημασία του διαλόγου με κόμματα και φορείς, εντός και εκτός Βουλής, ενώ αναφέρθηκε και στη σειρά επαφών που έχει ήδη ξεκινήσει το Υπουργείο με εκπροσώπους της αντιπολίτευσης, με στόχο την ευρύτερη δυνατή συναίνεση στον τομέα της Παιδείας.

Από την ανάληψη των καθηκόντων της, η νέα ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, όπως ανέφερε η κα Κεραμέως, κινείται σε δυο άξονες:

• Ευρύτερο νομοθετικό έργο ανα βαθμίδα: 1βαθμια/2βαθμια – 3βαθμια – Τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση
• Ζητήματα που χρήζουν άμεσων ρυθμίσεων εξαιτίας της εξαιρετικά δύσκολης κατάστασης που παρέλαβε η νυν ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από την προηγούμενη.

Ακολουθεί αναλυτικά η ομιλία της Υπουργού, καθώς και η απάντησή της σε συνέχεια των τοποθετήσεων της αντιπολίτευσης:

Κεραμέως για νομοθετικό έργο

ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων):

Ευχαριστώ πολύ κύριε Πρόεδρε.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ζητήσαμε σύγκλιση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, παρότι δεν υπάρχει νομοσχέδιο προς συζήτηση αυτή τη στιγμή στη βουλή.

Ζητήσαμε τη σύγκληση, αφενός γιατί θέλαμε να ενημερώσουμε τους Βουλευτές της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων σχετικά με πρωτοβουλίες του Υπουργείου και αφετέρου γιατί θέλαμε να ακούσουμε τα Κόμματα, τους Βουλευτές, για οποιαδήποτε ζητήματα αρμοδιότητας του Υπουργείου. Θέλουμε να καταγράψουμε σκέψεις, προβληματισμούς, προτάσεις που έχουν όλοι οι Βουλευτές της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων.

Για εμάς ο διάλογος είναι πάρα πολύ σημαντικός. Ο διάλογος εντός Βουλής και εκτός Βουλής και το τονίζω και το «εκτός», γιατί το «εντός» είναι το αυτονόητο, το «εκτός» όμως και για μας είναι και αυτό πολύ σημαντικό.

Γι’ αυτό λοιπόν έχουμε ξεκινήσει έναν διάλογο με τους εμπλεκόμενους Φορείς, για παράδειγμα όσον αφορά την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με την Σύνοδο των πρυτάνεων, με την ΠΟΣΔΕΠ, με Φορείς που εμπλέκονται σε ζητήματα αρμοδιότητας του Υπουργείου και δη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης- τονίζω το «Τριτοβάθμια», γιατί είναι το πρώτο πλήρες νομοθετικό πλαίσιο το οποίο θα έρθει το προσεχές διάστημα- και επιμένουμε πολύ στο διάλογο,

παρότι είναι προφανές και από τις δημόσιες τοποθετήσεις όλων μας και όλων σας, ότι υπάρχουν ιδεολογικές διαφορές, υπάρχουν όμως σίγουρα και πεδία συγκλήσεων και εμείς αυτά τα πεδία συγκλήσεων θέλουμε να τα βρούμε μαζί σας, να τα ενισχύσουμε, να τα επεκτείνουμε, να επιδιώξουμε από κοινού τις μεγαλύτερες δυνατές συναινέσεις, ειδικά όσον αφορά τα θέματα της Παιδείας.

Θεωρούμε ότι η Παιδεία είναι ένα πάρα πολύ πρόσφορο πεδίο, προκειμένου ακριβώς να επιτύχουμε τις ευρύτερες δυνατές συναινέσεις, πέρα και πάνω από Κόμματα.

Επειδή, λοιπόν, δίνουμε τέτοια σημασία, γι’ αυτό και είναι εδώ σύσσωμη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου, πέραν από τους δύο Υφυπουργούς είναι όλοι οι γενικοί γραμματείς του υπουργείου, για να ακούσουν, να καταγράψουν, να αφουγκραστούν τους βουλευτές, σχετικά με σκέψεις, προτάσεις, με προβληματισμούς που έχουν.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, αναλάβαμε την ηγεσία του υπουργείου πριν 3,5 μήνες.

Κινούμαστε σε δύο παράλληλους άξονες.

Ο πρώτος άξονας είναι το ουσιαστικό νομοθετικό έργο το οποίο έχει ξεκινήσει, όσον αφορά την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, όσον αφορά την τριτοβάθμια και όσον αφορά την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση και οι αρμόδιοι υφυπουργοί θα αναφερθούν εκτενέστερα στις νομοθετικές πρωτοβουλίες, που ήδη ξεκινούν, έχουν ήδη ξεκινήσει, στο υπουργείο.

Αυτός είναι ο πρώτος άξονας, ο οποίος είναι πολύ σημαντικός και ουσιαστικός.

Ο δεύτερος άξονας, αφορά σε ρυθμίσεις, θα έλεγα, που χρήζουν άμεσης ρύθμισης. Έχετε δει, έχουν έρθει κάποιες διατάξεις μέσα σε άλλα νομοσχέδια, κανονικές διατάξεις;

Επίσης, επίκειται και ένα μικρό νομοσχέδιο, θα έλεγα, του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο θα εμπεριέχει ρυθμίσεις που χρήζουν άμεσης επίλυσης, γι’ αυτό ακριβώς θα έρθει ως ένα νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, για συζήτηση στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, αλλά θα είναι κάποιες αποσπασματικές ρυθμίσεις.

Γιατί αποσπασματικές;

Διότι, δυστυχώς, παραλάβαμε μια πάρα πολύ δύσκολη κατάσταση, την οποία θα αναλύσουμε στα επόμενα λεπτά. Άρα, να πω, εν συντομία, ποιος είναι ο προγραμματισμός για το επόμενο διάστημα.

Πρώτον, θα υπάρξουν κάποιες ρυθμίσεις που θα έρθουν σε άλλα νομοσχέδια, ενδεχομένως, προκειμένου να ρυθμιστούν κάποια ζητήματα επείγουσας φύσεως, θα έρθει ένα νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο θα έχει διατάξεις που θα αφορούν όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και εν συνεχεία, θα έρθει το πρώτο συνολικό νομοθέτημα, που θα αφορά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Τώρα, γιατί είναι απαραίτητες αυτές οι αποσπασματικές ρυθμίσεις.

Γιατί, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, παραλάβαμε μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση στο Υπουργείο Παιδείας, η οποία έχρηζε και χρήζει ακόμα άμεσων ρυθμίσεων. Θα αναφέρω μερικά παραδείγματα.

Δίχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση.

Η Ν.Δ. είχε ταχθεί υπέρ της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης. Όμως, είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου, ήδη, από όταν ήταν Αξιωματική Αντιπολίτευση, ότι ενώ είμαστε υπέρ, ανησυχούμε ότι δεν υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές και το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό.

Δυστυχώς, επιβεβαιωθήκαμε με τον πλέον σκληρό τρόπο στα μέσα Ιουλίου, όταν πήγαμε στο υπουργείο.

Το λέω αυτό, διότι η πρόβλεψη της τότε κυβέρνησης του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., ήταν να ξεκινήσει ήδη η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση τώρα το Σεπτέμβριο σε 116 δήμους.

Και από τους 116 δήμους σε 52 δήμους και όταν φτάσαμε μέσα Ιουλίου δεν υπήρχαν οι υποδομές για να ξεκινήσει η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση.

Ξεκίνησε, λοιπόν, ένας τεράστιος αγώνα δρόμου, στον οποίο ηγήθηκε η κ. Υφυπουργός, στον οποίο συνέδραμε ουσιαστικά η κυρία Γενική, προκειμένου ακριβώς να βρεθούν οι υποδομές πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, και το πετύχαμε.

Από τους 52 δήμους τους οποίους δεν ήταν σε θέση να ξεκινήσει η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, κατεβήκαμε στους μόνο 13 δήμους και ήδη εργαζόμαστε, προκειμένου, την επόμενη σχολική χρονιά, να διασφαλιστούν όλες οι προϋποθέσεις, προκειμένου, ακριβώς, να μπορέσει ομαλά να εξελιχθεί η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση.

Σχετικά με τη στελέχωση των σχολείων.

Δυστυχώς, η προηγούμενη κυβέρνηση, επέφερε μία σειρά από αλλαγές, πολιτικές αποφάσεις, οι οποίες αλλαγές είχαν ως αποτέλεσμα μια ραγδαία αύξηση στις ανάγκες του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Η υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση ήταν μία από αυτές η οποία οδήγησε στις αυξημένες ανάγκες σε προσωπικό.

Αποφασίστηκε η μείωση από 25 σε 22 μαθητές στην πρώτη δημοτικού. Αυτό, είχε ως συνέπεια, μεγαλύτερες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό.

Προστέθηκε η τέταρτη ομάδα προσανατολισμού στη Γ΄ λυκείου, η οποία δημιούργησε επιπλέον κυρίως ολιγομελή τμήματα σε όλη την επικράτεια, τα υποχρεωτικά 7 ώρα στα μαθήματα κατεύθυνσης. Και αυτά εκτόξευσαν ανάγκες σε συγκεκριμένες ειδικότητες.

Κεραμέως για νομοθετικό έργο

Διπλή μοριοδότηση για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες

Επίσης, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, και ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί, η κυβέρνηση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., κατήργησε τη διπλή μοριοδότηση για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες, που είναι το κίνητρο μετακίνησης εκπαιδευτικών σε δυσπρόσιτες περιοχές.

Εμείς διαφωνούμε με αυτό και θα το αλλάξουμε κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ και θα προτείνουμε στην εθνική αντιπροσωπεία εκ νέου την ενισχυμένη μοριοδότηση ακριβώς για αυτούς που υπηρετούν τις απομακρυσμένες σχολικές μονάδες.

Βεβαίως επέφερε μία σημαντική μείωση ποινής για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που δεν παρουσιάζονται.

Είχαμε λοιπόν αυτούς τους 6 λόγους, 6 αποφάσεις οι οποίες οδήγησαν σε πολύ σημαντική αύξηση των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό.

Με αυτά τα δεδομένα τα σχολεία θα μπορούσε να μην είχαν ανοίξει, όμως τα σχολεία άνοιξαν εξαιρετικά, καλύτερα από κάθε άλλη χρονιά, τα βιβλία ήταν όλα στη θέση τους μέσα Αυγούστου, όχι νωρίτερα όπως λαθεμένα αναφέρθηκε και προχωρήσαμε ήδη σε προσλήψεις αναπληρωτών.

Παράλληλη στήριξη

Στην παράλληλη στήριξη ήδη έχουμε ένα ρεκόρ προσλήψεων 4949 προσλήψεων έναντι 1656 πέρυσι, έχουμε έγκριση σημαντικά μεγαλύτερου αριθμού ολιγομελών τμημάτων, 1727 ολιγομελή τμήματα φέτος έναντι 1195 πέρυσι και δρομολογούνται νέες προσλήψεις αναπληρωτών για τα νέα κενά που έχουν δημιουργηθεί.

Όπως επίσης έχει επισπευσθεί η διαδικασία για το μόνιμο διορισμό 4500 εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής.

Αυτή η απόφαση είχε ληφθεί από την προηγούμενη Κυβέρνηση, όμως όταν φτάσαμε στο Υπουργείο, δυστυχώς διαπιστώσαμε ότι δεν είχε προχωρήσει όσο θα έπρεπε προκειμένου να ξεκινήσει μια χρονιά με τους διορισμούς, επισπεύσαμε τις διαδικασίες και εργαζόμαστε πάρα πολύ στενά με το ΑΣΕΠ προκειμένου πάρα πολύ γρήγορα να μπορέσουν αυτοί οι διορισμοί να ολοκληρωθούν.

Πρότυπα και πειραματικά σχολεία

Σχετικά με τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία, η προηγούμενη Κυβέρνηση δυστυχώς είχε αφήσει τα πρότυπα σχολεία χωρίς επιστημονικά εποπτικά συμβούλια και γι’ αυτό ήδη με διάταξη νόμου που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα από τη Βουλή, γίνεται τώρα εφικτή η συγκρότηση αυτών των επιστημονικών εποπτικών συμβουλίων, συμβούλια τα οποία έχουν τη συνολική μέριμνα θα έλεγα για τα σχολεία αυτά και είναι κατευθυντήρια όργανα όσον αφορά τη λειτουργία των πρότυπων σχολείων.

Ανώτατη εκπαίδευση

Θα αναφερθεί σε αυτά εκτενέστερα η Υφυπουργός, αναφορικά με την ανώτατη εκπαίδευση θα αναφερθεί και ο Υφυπουργός και εκεί να σας πω, ότι παραλάβαμε το χάος με τις συγχωνεύσεις ιδρυμάτων.

Να σας πω ένα μόνο παράδειγμα το οποίο νομίζω τα λέει όλα.

Τις προάλλες ήρθε το Πανεπιστήμιο Πατρών και μας είπε ότι υπάρχουν 475 περίπου φοιτητές του πρώην Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, οι οποίοι δεν είναι εγγεγραμμένοι σε καμία σχολή.

Γιατί; Γιατί το συγκεκριμένο τμήμα τους καταργήθηκε, αλλά αυτοί οι φοιτητές δεν πέρασαν πουθενά και είναι κάπου στον αέρα. Να λοιπόν γιατί υποχρεούμαστε να φέρουμε ρυθμίσεις τέτοιες για να αντιμετωπίσουμε ζητήματα επείγουσας φύσεως τα οποία δυστυχώς μας κληροδότησε η προηγούμενη Κυβέρνηση.

Να σας πω και άλλα τέτοια τα οποία πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τα φρόντισε η προηγούμενη Κυβέρνηση.

Παράδειγμα, απασχολούμενα πρόσωπα με την καθαριότητα των χώρων της δημόσιας εκπαίδευσης.

Εντάχθηκαν από την προηγούμενη Κυβέρνηση στην κατηγορία ασφάλισης βαρέων και ανθυγιεινών. Ωραία, αλλά δεν μεριμνήσατε όμως ώστε να προβλεφθεί το απαιτούμενο πλέον ποσό των 1,2 εκατ. ευρώ, λόγω αυτής της αλλαγής.

Κάνατε δηλαδή την αλλαγή, αλλά δεν βρήκατε κονδύλια για το πώς θα γίνει αυτή η αλλαγή πράξη. Μόνο στα λόγια.

Ένα ακόμα παράδειγμα.

Η προηγούμενη ηγεσία υποσχέθηκε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στους πρυτάνεις και τα υποσχέθηκε χωρίς να έχει φροντίσει να βρει αυτά τα κονδύλια.

Τα πανεπιστήμια βασίστηκαν σε αυτές τις υποσχέσεις της προηγούμενης ηγεσίας και καταλαβαίνετε ότι ήρθαν σε μας λέγοντας πού είναι τα λεφτά. Τα λεφτά όμως αυτά δεν είχαν προϋπολογιστεί κάπου, δεν είχαν συνεννοηθεί με τις οικονομικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.

Σας λέω κάποια ενδεικτικά παραδείγματα της πάρα πολύ δύσκολης κατάστασης που παραλάβαμε. Θα αναφερθεί αναλυτικότερα και ο Υφυπουργός σε αυτά.

Κεραμέως για νομοθετικό έργο

Θέλω να κλείσω με το εξής.

Το είπα στην αρχή και θέλω να κλείσω και με αυτό. Για εμάς είναι πολύ σημαντικός ο διάλογος. Ναι, ιδεολογικές διαφορές υπάρχουν, ιδεολογικές αποστάσεις υπάρχουν.

Υπάρχουν όμως και το πιστεύουμε πραγματικά πεδία σύγκλισης. Χθες είχαμε μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τους εκπροσώπους της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

Παρότι οι ιδεολογικές μας διαφορές είναι δεδομένες, εγώ διέγνωσα σημεία σύγκλισης και το θεωρώ πάρα πολύ θετικό.

Όλη η πολιτική ηγεσία θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της προκειμένου ακριβώς να πετύχει τις μεγαλύτερες δυνατές συγκλήσεις.

Χαιρετίζω το γεγονός ότι ήδη οι πρώτες διατάξεις που φέραμε, ειδικά οι τελευταίες, στηρίχθηκαν από πολλά κόμματα της αντιπολίτευσης. Το θεωρούμε πάρα πολύ θετικό.

Εδώ να πω μόνο ειρήσθω εν παρόδω, ότι για κάποιες καταλαβαίνω υπάρχει μια ιδεολογική διαφορά, για παράδειγμα με το ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει να ενισχύσει τα πρότυπα σχολεία, εμείς θέλουμε.

Το καταλαβαίνω, διαφορετική ιδεολογική αντιμετώπιση.

Για αλλά δεν το καταλαβαίνω.

Παράδειγμα:

Εισηγηθήκαμε ρύθμιση που αφορά στους παλιούς αποφοίτους, δηλαδή, εκείνοι οι οποίοι έδωσαν το 2019 πανελλαδικές εξετάσεις, πώς θα δώσουν το 2020 αν θέλουν να ξαναδώσουν. Θα δώσουν με το σύστημα του 2019 ή με το σύστημα του 2020;

Παραδοσιακά στη χώρα μας όταν γίνεται μια αλλαγή ενός εκπαιδευτικού συστήματος δίνεται συνήθως η επιλογή στους παλιούς αποφοίτους.

Εμείς, λοιπόν, περάσαμε μια διάταξη προκειμένου να υπάρχει ακριβώς αυτή η επιλογή για αυτούς που έδωσαν φέτος, να μπορούν να δώσουν είτε με το σύστημα που έδωσαν και έχουν ήδη διαβάσει είτε με το σύστημα το οποίο θα ισχύσει το 2020 και έχει ψηφιστεί από τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε όχι σε αυτό.

Άρα δεν θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ να υπάρχει αυτή η επιλογή;

Δεν θέλει οι απόφοιτοι να έχουν επιλογή; Αυτό το λέω γιατί θεωρώ ότι υπάρχουν πεδία συγκλήσεων και εγώ πραγματικά θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να επιτύχουμε τις μεγαλύτερες δυνατές συγκλήσεις.

Εδώ θέλω να χαιρετίσω το γεγονός ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης ανταποκρίθηκαν τόσο γρήγορα στο κάλεσμά μας για διάλογο.

Ήταν μια συνειδητή πολιτική απόφαση της τωρινής ηγεσίας να αρχίσει το διάλογο τόσο νωρίς, μόλις σε τρεις μήνες.

Ζητήσαμε ήδη από τα κόμματα και τα κόμματα ανταποκρίθηκαν και χαίρομαι πάρα πολύ γι΄αυτό και όπως είπα, έχουν ήδη δρομολογηθεί συναντήσεις με όλα πλην ενός των κομμάτων της αντιπολίτευσης.

Πιστεύω ότι πεδία συγκλήσεων υπάρχουν.

Πιστεύω ότι εδώ είμαστε για να τα συζητήσουμε.

Ειδικά στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας μπορούμε να δούμε πέρα και πάνω από κόμματα και εδώ θα είμαστε να συζητάμε, εδώ θα είμαστε όλοι να καταγράψουμε προτάσεις, εδώ θα είμαστε και εκτός δημόσιου διαλόγου, αν θέλετε, για να ακούσουμε προβληματισμούς, σκέψεις και προτάσεις που έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Κεραμέως για νομοθετικό έργο

Δείτε το video της ομιλίας

 ___________________

Δείτε επίσης

Βουλή Live: Τι ειπώθηκε για το νομοθετικό έργο του ΥΠΑΙΘ – Τα πρακτικά
Φίλης-Τζούφη: Τι είπαν στη Βουλή για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης
Ψηφισθέν νομοσχέδιο με διατάξεις Παιδείας
Ενίσχυση δημόσιας εκπαίδευσης: O όρος για τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ στο διάλογο για την Παιδεία
Συνάντηση Κεραμέως-Φίλη: Ιδεολογικές διαφορές αλλά και συγκλίσεις

___________________

Πριν φύγετε

Κεραμέως στον ΣΚΑΙ: Διορθώνουμε ζημιές της προηγούμενης κυβέρνησης –Τι θα κάνουμε
Αντί προσλήψεων…συμπτύξεις τμημάτων με απειλή πειθαρχικών | Ανακοίνωση
Επόμενες προσλήψεις σε 10 ημέρες: Τι είπε η Υφ. Παιδείας Σ. Ζαχαράκη για κενά, Ψυχολόγους και Κ.Λ.
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply