Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ομιλία Μερόπης Τζούφη για νομοσχέδιο Υπουργείου Παιδείας: Eχει ήδη απορριφθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ομιλία Μερόπης Τζούφη για νομοσχέδιο Υπουργείου Παιδείας: Eχει ήδη απορριφθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα – Τι είπε στην ΕΜΥ της Βουλής.

Ομιλία Μερόπης Τζούφη

“Το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας αποτελεί σημείο επιστροφής στην κανονικότητα της κακής νομοθέτησης, της απουσίας διαλόγου, αλλά και της αποθέωσης της επικοινωνιακής πολιτικής σε βάρος των ουσιαστικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση”.

Αυτό τόνισε εισαγωγικά η Μερόπη Τζούφη κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Η Βουλευτής Ιωαννίνων σημείωσε πως ο τίτλος του νομοσχεδίου: «Αναβάθμιση του σχολείου & άλλες διατάξεις» είναι το λιγότερο ειρωνικός και υποκριτικός, καθώς όχι απλώς δεν αναβαθμίζει το σχολείο αλλά υποβαθμίζει το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα στο σύνολό του.

 Συνεχίζοντας, υπογράμμισε πως:
  • Είναι μια νομοθετική πρωτοβουλία που αναδύει το συντηρητισμό της κυβέρνησης Μητσοτάκη και αναρωτήθηκε για το πως να σχολιάσει κανείς την αναγραφή της διαγωγής στα απολυτήρια.
  • Μετατρέπει τα σχολεία σε εξεταστικά κέντρα, δημιουργεί κατηγοριοποιήσεις και αποκλεισμούς, ενώ επαναφέρει την αποτυχημένη Τράπεζα Θεμάτων.
  • Η Υπουργός Παιδείας δεν ακούει τους ειδικούς, δηλαδή του προέδρους και τους κοσμήτορες των παιδαγωγικών τμημάτων, οι οποίοι εναντιώνονται στις ρυθμίσεις για τη σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου.
Αναφορικά με τις αλλαγές στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση είπε:
  •  Η κυβέρνηση  επαναφέρει αποτυχημένες διατάξεις των νόμων Διαμαντοπούλου και Αρβανιτόπουλου.
  • Το νομοσχέδιο στενεύει τη δημοκρατία, αφαιρώντας το δικαίωμα του εκλέγειν από μεγάλο μέρος μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας.
  • Με τη διάταξη για τα ξενόγλωσσα προγράμματα σπουδών, η κυβέρνηση επιχειρεί να στήσει ένα παράλληλο σύστημα εκπαίδευσης για λίγους, παρακάμπτοντας το άρθρο 16 και εισάγοντας δίδακτρα.
Τέλος υπογράμμισε πως:
  • Tο νομοσχέδιο έχει δημιουργήσει έντονες αντιδράσεις και έχει κινητοποιήσει χιλιάδες εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς και φοιτητές σε όλη τη χώρα.
  • “Είναι ένα νομοσχέδιο που έχει ήδη απορριφθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα”.

Δείτε σχετικά

Ακρόαση Φορέων στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων για το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ: Ποιοι θα συμμετέχουν
Κεραμέως-Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων: 4 εισαγωγικά σχόλια και 6 σημεία του νομοσχεδίου
Φίλης-Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων: “H ΝΔ θέλει σχολείο φθηνό για το κράτος και ακριβό για την οικογένεια”
Προσλήψεις Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων: Διατίθενται 46.000.000 ευρώ-Τι είπε η Ν. Κεραμέως στη Βουλή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση