Ομιλία Νίκου Φίλη στη Βουλή: “Αντί για το δάσος η κυρία Κεραμέως νοιάζεται για το δέντρο των Προτύπων – Ακόμα να μάθουμε τους «ειδικούς» που συμβουλεύτηκε”.
Ομιλία Νίκου Φίλη στη Βουλή
Ο Βουλευτής μίλησε μεταξύ άλλων:
Για τον τρόπο νομοθέτησης της πολιτικής ηγεσίας ΥΠΑΙΘ
“Πώς νομοθετεί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας;
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, «από μόνη της». Χωρίς να συμβουλεύεται τους ειδικούς, χωρίς να συζητάει με κόμματα, φορείς και εκπαιδευτικούς”.
Για την ένταξη της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο
“Ποιος παιδαγωγός εξάλλου μπορεί να πρότεινε την ένταξη της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο;
Γιατί δεν έχουμε ακούσει ακόμα το όνομά του; Είδαμε αντίθετα τους 28 προέδρους όλων των παιδαγωγικών τμημάτων της χώρας, να αντιτίθενται και να επισημαίνουν τους κινδύνους στην ανάπτυξη των παιδιών. Εσείς -είπε απευθυνόμενος στην υπουργό Παιδείας- γιατί δεν τους ακούτε;”.
Για την αναγραφή της διαγωγής στα απολυτήρια
“Εδώ δεν είχατε καν την υποστήριξη των βουλευτών του κόμματός σας.
Δύο βουλευτές εξέφρασαν μιλώντας στο βήμα την αντίθεσή τους και περισσότεροι την κάνουν γνωστή συζητώντας διακριτικά στους διαδρόμους.
Δεν επαναλαμβάνω τα επιχειρήματα και το λόγο που το απολυτήριο -τίτλος σπουδών για εύρεση δουλειάς για πολλούς- δεν πρέπει να περιέχει ένα τέτοιο χαρακτηρισμό.
Αντίθετα, θέτω το ίδιο ερώτημα: Ποιος παιδαγωγός σας το πρότεινε ώστε να το υιοθετήσετε; Ποιον ειδικό ακούσατε;”
Για τα Πρότυπα σχολεία
“Το κυριότερο όμως, είναι ότι το νομοσχέδιο που συζητάμε δεν αφορά όλους τους μαθητές. Ανάμεσα στις χιλιάδες εκπαιδευτικές μονάδες, αφορά καμιά δεκαριά σχολεία.
Γιατί σας απασχολεί μόνο αυτό το «ιερό δισκοπότηρο» των πρότυπων σχολείων; Φέρνετε ορισμένες καινοτομίες για αυτά, που με βρίσκουν σύμφωνο.
Για παράδειγμα, οι σχέσεις τους με τα πανεπιστήμια. Ωραία.
Αλλά η απορία μας είναι η εξής: γιατί δεν τις υιοθετείτε για το σύνολο των σχολείων; γιατί δεν τις νομοθετείτε για 1.300.000 μαθητές; Γιατί τις περιορίζετε σε λίγες χιλιάδες;”.
Απάντηση:
“Γιατί δεν σας ενδιαφέρει στο σύνολό της η δημόσια παιδεία.
Γιατί προτεραιότητά σας, δεν είναι το δάσος του 1.300.000 μαθητών, είναι το δέντρο των λίγων εκείνων που παρακολουθούν τα πρότυπα.
Για το δάσος επιφυλάσσετε υποβάθμιση, περιορισμούς και «κόφτες» διαρκών εξετάσεων, για να πετάξετε περισσότερα παιδιά εκτός δημόσιας εκπαίδευσης”.
Δείτε σχετικά
Ομιλία Κυριάκου Μητσοτάκη: Ο λιτός τίτλος του νομοσχεδίου δικαιώνει την ουσία του: “Αναβάθμιση του Σχολείου”
Ψηφοφορία νομοσχεδίου επί των άρθρων αύριο Πέμπτη 11.06-Νομοτεχνικές βελτιώσεις Κεραμέως
Παράταση διδακτικού έτους-συμβάσεων αναπληρωτών | Τροπολογία
Τροπολογία σχολικών κυλικείων στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας
Εκθεση Επιστημονικής Επιτροπής για το άρθρο 5 για τη διαγωγή: Προβληματισμός για τα προσωπικά δεδομένα
Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα Γενικά σχολεία: Λεπτομέρειες του νέου Προγράμματος ΕΣΠΑ
Δείτε επίσης
Οριστικοί ειδικής 3ΕΑ: Εκδοση τελικών Πινάκων κατάταξης
Οριστικοί 4ΕΑ Ειδικής Αγωγής: Κατηγορίας ΤΕ κλάδων ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16
ΟΑΕΔ: Οδηγίες για την εξυπηρέτηση του κοινού από Τρίτη 09.06.2020
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/omilia-nikou-filh-sth-voulh-anti-gia-to-dasos-h-kuria-keramews-noiazetai-gia-to-dentro-twn-protupwn/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.