Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ομιλία Τζούφη στην Ολομέλεια: Νομοσχέδιο οπισθοδρόμησης και συντηρητισμού-συρρικνώνει τη δημόσια εκπαίδευση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ομιλία Τζούφη στην Ολομέλεια: Νομοσχέδιο οπισθοδρόμησης και συντηρητισμού, που συρρικνώνει τη δημόσια εκπαίδευση και δίνει χώρο στα ιδιωτικά συμφέροντα.

Ομιλία Τζούφη στην Ολομέλεια

Στην Ολομέλεια της Βουλής τοποθετήθηκε η Αναπλ. Τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτής Ιωαννίνων Μερόπη Τζούφη για το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.

Σύμφωνα με σχετικό Δελτίο Τύπου “Νομοσχέδιο οπισθοδρόμησης και συντηρητισμού, που συρρικνώνει τη δημόσια εκπαίδευση και δίνει χώρο στα ιδιωτικά συμφέροντα”, χαρακτήρισε η Βουλευτής τη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης, την οποία κατηγόρησε για μελετημένη αύξηση της σχολικής διαρροής και προσπάθεια ανακατεύθυνσης χιλιάδων μαθητών είτε προς τη φτηνή κατάρτιση και την πρώιμη εξειδίκευση, είτε προς τα ιδιωτικά κολλέγια.

Δείτε
Οριστικοί ειδικής 3ΕΑ: Εκδοση τελικών Πινάκων κατάταξης
Επίσης, ανέφερε πως:
  • Ο κόσμος της εκπαίδευσης έχει ήδη απορρίψει το νομοσχέδιο «Κεραμέως».
  • Η κυβέρνηση προχωρά χωρίς διάλογο και συναίνεση, ποδοπατώντας τη δημόσια διαβούλευση και τα χιλιάδες αρνητικά σχόλια επί του νομοσχεδίου.
  • “Οι μόνοι που σας στηρίζουν είναι οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων και φροντιστηρίων. Παλιότερα σας στήριζαν και οι κολεγιάρχες”.
  • “H κανονικότητα που κατασκευάζει η κυβέρνηση της ΝΔ εντείνει τις ανισότητες, αυξάνει τους αποκλεισμούς, αναστέλλει την κοινωνική κινητικότητα και υποτάσσει τους εκπαιδευτικούς θεσμούς, το περιεχόμενο της εκπαίδευσης και τις διαδικασίες αξιολόγησης στους κανόνες της αγοράς”.
Μεταξύ άλλων, ανέφερε πως:
  • Tο υπουργείο Παιδείας προχωρά στη βεβιασμένη και πρόχειρη προτυποποίηση των πειραματικών σχολείων, δημιουργώντας σχολεία για την «ελίτ», τα οποία στη συνέχεια θα αποτελέσουν την ατμομηχανή της αντιδραστικής μεταρρύθμισης και της τιμωρητικής αξιολόγησης για εκπαιδευτικούς και σχολεία.
  • H συζήτηση περί αριστείας είναι υποκριτική και χρησιμοποιήθηκε επικοινωνιακά για την υπονόμευση του έργου της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
  • H πραγματική αριστεία υλοποιήθηκε όταν το 2017 εκπονήθηκε ο εθνικός στρατηγικός σχεδιασμός για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, ο οποίος αναδείχθηκε ως άριστη πρακτική από πολλούς ευρωπαϊκούς οργανισμούς.
  • Εμείς λέμε ναι στα Πειραματικά σχολεία. Ναι στη δοκιμή νέων μεθόδων διδασκαλίας και στη διασύνδεση με τα Πανεπιστήμια και τα Παιδαγωγικά τους τμήματα, ναι στα νέα προγράμματα σπουδών και τα νέα βιβλία, με τις καλύτερες των πρακτικών να διαχέονται σε όλα τα σχολεία.
Επιπροσθέτως ανέφερε πως:
  • Tο κυβερνητικό έργο στην εκπαίδευση συμπληρώνεται με πράξεις νέο-συντηρητισμού, όπως η κατάργηση της Κοινωνιολογίας.
  • H αναγραφή της διαγωγής στα απολυτήρια των μαθητών εφόρου ζωής είναι μια απαράδεκτη διάταξη στιγματισμού, την οποία στηλιτεύει και η Επιστημονική Επιτροπή της Βουλής, αλλά και όλος ο προοδευτικός κόσμος.
Δείτε
Οριστικοί 4ΕΑ Ειδικής Αγωγής: Κατηγορίας ΤΕ κλάδων ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16
Ειδική αναφορά έκανε
  • Στις διατάξεις που αφορούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τα Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών, κατηγορώντας το υπουργείο Παιδείας πως προσπαθεί να παρακάμψει το Άρθρο 16.
  • “Δημιουργείτε ένα παράλληλο σύστημα σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης, με δίδακτρα και αδιαφάνεια ως προς την επιστημονική τους επάρκεια. Ισχυρίζεστε πως αφορά μόνον αλλοδαπούς φοιτητές, όμως σας διαψεύδει ακόμα και η Επιστημονική Επιτροπή της Βουλής”.
Ταυτόχρονα, τόνισε πως:

“Η κυβέρνηση στενεύει τη δημοκρατία και αντιμάχεται την προοδευτική κουλτούρα των Ελληνικών πανεπιστημίων. Αποκλείοντας μεγάλο μέρος των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας από το δικαίωμα του εκλέγειν, γυρίζει τα ιδρύματα 30 χρόνια πίσω”.

Τέλος

Απευθυνόμενη προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανέφερε πως “η εκπαίδευση έχει φορτίο με πρόσημο κοινωνικό. Και όσοι από το πολιτικό προσωπικό το αγνόησαν τερμάτισαν την πολιτική τους σταδιοδρομία σύντομα.

Προσέξτε λοιπόν κυρία υπουργέ. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κάνει βήμα πίσω στην υπεράσπιση της δημόσιας Παιδείας”.

Δείτε το video

Δείτε επίσης

Ομιλία Κεραμέως στην Oλομέλεια: Σχολείο κριτικής σκέψης και αυτοβελτίωσης που διδάσκει γνώση και ήθος
Ομιλία Φίλη στην Ολομέλεια: Νομοσχέδιο με μόνους συμμάχους τους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων & ιδιωτικών σχολείων
Συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας
ΟΑΕΔ: Οδηγίες για την εξυπηρέτηση του κοινού από Τρίτη 09.06.2020
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση