Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας: Τις ζητά το ΥΠΑΙΘ με έγγραφο προς ΔΔΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας: Τις ζητά το ΥΠΑΙΘ με έγγραφο προς τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και τις ΠΔΕ.

Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας

Με έγγραφο – αρ. πρωτ: 9112/Ε2/27-1-2021 – που απέστειλε στους Περιφερειακούς Διευθυντές Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης και στους Διευθυντές Β/θμιας Εκπαίδευσης, η Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κα Αναστασία Γκίκα, ζητά τον υπολογισμό των οργανικών θέσεων ανά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα του εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τα δηλωθέντα στοιχεία πρέπει να τα αποστείλουν στο ΥΠΑΙΘ έως την 28η Ιανουαρίου 2021.

Αναλυτικά το έγγραφο
ΘΕΜΑ: Αποτύπωση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης όσον αφορά στην ορθότητα των δηλωθέντων στοιχείων, πρέπει έως 28 Ιανουαρίου 2021, να αποσταλούν από την αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συμπληρωμένοι οι συνημμένοι πίνακες στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dprb@minedu.gov.gr.

Για τον υπολογισμό των οργανικών θέσεων ανά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα, θα ληφθούν υπόψη:
  • όλες οι σχολικές μονάδες, συμπεριλαμβανομένων των δομών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, των Μουσικών, Καλλιτεχνικών και Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, καθώς και των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων.
  • οι ισχύουσες διατάξεις (Νόμοι, Υπουργικές Αποφάσεις κ.τ.λ.) αναφορικά με τα ωρολόγια προγράμματα και τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, σύμφωνα με τις ισχύουσες Υ.Α., εγκυκλίους και οδηγίες που εκδίδονται αρμοδίως από τη Δ/νση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε., τη Δ/νση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και τη Δ/νση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ.
  • Οι θέσεις για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων/ειδικοτήτων, κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους/ειδικότητες.
Επισημαίνεται ότι

ο μη σωστός έλεγχος εμπίπτει στις διατάξεις του εδαφίου β της παρ. 1 του άρθρου 107 του Ν.3528/2007, όπως ισχύει.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο Αποτύπωση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Δείτε επίσης

Task Force-Πλατφόρμα ελέγχου covid 19: Εγγραφο με οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας
Εγκύκλιος επαναλειτουργίας Γυμνασίων-Λυκείων: Ενημέρωση γονέων-υπενθύμιση μέτρων covid τις 2 πρώτες ώρες
Ζέττα Μακρή-απουσίες μαθητών με ευαισθησία-Οχι βαθμολογία με κάτω από 10 ώρες μάθημα και χωρίς εικόνα
Ζέττα Μακρή-πρόστιμα μαθητών: “Δεν υπάρχει πρόβλεψη για πρόστιμα συγκεκριμένα σε μαθητές”

Δείτε ακόμη

Ανακοινώσεις: Γυμνάσια-Λύκεια ανοίγουν 1η Φεβρουαρίου-Οχι τα Λύκεια στις “κόκκινες” περιοχές
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση