Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανά κλάδο: Πίνακας από την Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕΑΔ).
Το ΥΠΑΙΘ κοινοποίησε τα οργανικά κενά 2022-23 των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), στο πλαίσιο της Πρόσκλησης για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., καθώς και εκπ/κών Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης κλάδων ΠΕ79 Μουσικής, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών και ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία της Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2022-2023.
Αναφορικά με τα οργανικά κενά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕΑΔ) κοινοποίησε Πίνακα, στον οποίο έχουν συνυπολογισθεί και τα οργανικά κενά των συντάξεων.
Επίσης ο Σύλλογος αναφέρει τα 1.300 οργανικά της Ειδικής Αγωγής στην Δευτεροβάθμια και τα 1.500 οργανικά κενά στα Πρότυπα, Πειραματικά και Εκκλησιαστικά σχολεία.
Η Ανακοίνωση της ΠΕΑΔ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (Π.Ε.Α.Δ.)
Η ΠΕΑΔ ως εκπρόσωπος των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υπογραμμίζει ότι το μέγεθος των κενών σε όλες τις ειδικότητες που αφορούν τη Δευτεροβάθμια είναι μεγάλο.
Μετά την ανακοίνωση των κενών των μετατάξεων η ΠΕΑΔ συνυπολόγισε και τα οργανικά κενά των συντάξεων και ενδεικτικά ανακοινώνει τον αριθμό των κενών που προκύπτουν.
Σε αυτά τα νούμερα θα πρέπει να προστεθούν τα 1.300 οργανικά της ειδικής αγωγής στην Δευτεροβάθμια και κυρίως στα ΚΕΔΑΣΥ που εξακολουθούν να μένουν ακάλυπτα στον πιο ευαίσθητο χώρο της Παιδείας.
Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε τα τμήματα ένταξης και τα 1.500 οργανικά στα πρότυπα, πειραματικά και εκκλησιαστικά σχολεία της Δευτεροβάθμιας.
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ | |||||||
ΠΕ01 | 172 | ΠΕ34 | 1 | ΠΕ87.05 | 5 | ΤΕ01.04 | 5 |
ΠΕ02 | 836 | ΠΕ78 | 104 | ΠΕ87.06 | 2 | ΤΕ01.06 | 3 |
ΠΕ03 | 675 | ΠΕ79.01 | 99 | ΠΕ87.07 | 2 | ΤΕ01.07 | 5 |
ΠΕ04.01 | 227 | ΠΕ80 | 140 | ΠΕ87.08 | 24 | ΤΕ01.19 | 9 |
ΠΕ04.02 | 153 | ΠΕ81 | 49 | ΠΕ87.09 | 24 | ΤΕ01.25 | 1 |
ΠΕ04.03 | 1 | ΠΕ82 | 144 | ΠΕ87.10 | 1 | ΤΕ01.20 | 1 |
ΠΕ04.04 | 438 | ΠΕ83 | 87 | ΠΕ88.01 | 56 | ΤΕ02.01 | 4 |
ΠΕ04.05 | 112 | ΠΕ84 | 48 | ΠΕ88.02 | 27 | ΤΕ02.02 | 18 |
ΠΕ05 | 133 | ΠΕ85 | 25 | ΠΕ88.03 | 6 | ΤΕ02.04 | 1 |
ΠΕ06 | 172 | ΠΕ86 | 111 | ΠΕ88.04 | 5 | ΤΕ16 | 3 |
ΠΕ07 | 36 | ΠΕ87.01 | 38 | ΠΕ88.05 | 4 | ΤΕ01.15 | 2 |
ΠΕ08 | 63 | ΠΕ87.02 | 59 | ΠΕ89.01 | 26 | ΔΕ01.15 | 1 |
ΠΕ11 | 204 | ΠΕ87.03 | 23 | ΠΕ89.02 | 1 | ΔΕ02.01 | 27 |
ΠΕ33 | 17 | ΠΕ87.04 | 23 | ΠΕ90 | 14 | ΔΕ02.02 | 32 |
ΔΕ01.17 | 5 |
ΣΥΝΟΛΟ 4.504
Δείτε και σε μορφή pdf το έγγραφο της ΠΕΑΔ ΕΔΩ
Δείτε επίσης
Οργανικά κενά Δασκάλων 2022-23 4.173 | Πίνακας
Κενά γενικής αγωγής Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 6.530: Ο ΠΑΣΑΔ ζητά πλήρη κάλυψη με διορισμούς
Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022 | Πίνακες
Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο | Πίνακες
Εγκύκλιος Μετατάξεων 2022-23 εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αιτήσεις από 17 έως 26.05-Τα οργανικά κενά
Αιτήσεις απόσπασης ΕΕΠ-ΕΒΠ σε φορείς και υπηρεσίες Υπουργείου Παιδείας 2022-23
Πριν φύγετε
Αίτηση ΑΣΕΠ Προκήρυξης 3ΕΑ/2022 σε 12 βήματα από τον ΠΑΣΑΔ
ΟΠΣΥΔ-Οδηγός υποβολής δικαιολογητικών βήμα-βήμα
ΦΕΚ: Μέτρα κορονοϊού έως 1η Ιουνίου 2022: Σχολεία-ΑΕΙ-ΙΕΚ-ΣΔΕ-Βρεφονηπιακοί-Φροντιστήρια
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/organik-kena-deyterovathmias-ekpaideysis-ana-klado-pinakas/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.