Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανικά κενά Δασκάλων 2022-23 4.173 | Πίνακας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανικά κενά Δασκάλων 2022-23 4.173: Ο ΠΑΣΑΔ ζητά 11.000 διορισμούς για την κάλυψη όλων των οργανικών κενών και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης.

Το ΥΠΑΙΘ κοινοποίησε τα οργανικά κενά 2022-23 των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), στο πλαίσιο της  Πρόσκλησης για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., καθώς και εκπ/κών Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης κλάδων ΠΕ79 Μουσικής, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών και ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία της Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2022-2023.

Αναφορικά με τα οργανικά κενά των Δασκάλων ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) κοινοποίησε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία αυτά ανέρχονται σε 4.173.

Ο ΠΑΣΑΔ ζητά 11.000 διορισμούς για την κάλυψη όλων των οργανικών κενών και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης.

Δείτε τον Πίνακα με τα κενά Δασκάλων

Η Ανακοίνωση του ΠΑΣΑΔ

Τα οργανικά κενά των δασκάλων, όπως πρώτοι είχαμε ενημερώσει (έγκυρα) από τις 29/04, είναι 4173.

Μόνο οι δάσκαλοι έχουμε περισσότερα κενά από ΟΛΕΣ τις ειδικότητες της Δευτεροβάθμιας ΜΑΖΙ.

Δε διεκδικούμε ΤΙΠΟΤΑ λιγότερο από την πλήρη κάλυψη των κενών μας.

Η περσινή αδικία της κατανομής δε γίνεται να επαναληφθεί και δε θα γίνει ανεκτή.

Ο κλάδος με -μακράν του δεύτερου- τα περισσότερα κενά στην εκπαίδευση, δε γίνεται να αποτελέσει για άλλη μια χρονιά τον φτωχό συγγενή των διορισμών.

Τα δημοτικά δε θα μείνουν άλλη μια χρονιά στην αναπλήρωση. Απαιτούμε 11.000 διορισμούς για την κάλυψη όλων των οργανικών κενών και στις δύο βαθμίδες.

ΠΑΣΑΔ

Δείτε σχετικά

Κενά γενικής αγωγής Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 6.530: Ο ΠΑΣΑΔ ζητά πλήρη κάλυψη με διορισμούς 

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022 | Πίνακες 

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο | Πίνακες 

Εγκύκλιος Μετατάξεων 2022-23 εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αιτήσεις από 17 έως 26.05-Τα οργανικά κενά 

Αιτήσεις απόσπασης ΕΕΠ-ΕΒΠ σε φορείς και υπηρεσίες Υπουργείου Παιδείας 2022-23 

Πριν φύγετε

Αίτηση ΑΣΕΠ Προκήρυξης 3ΕΑ/2022 σε 12 βήματα από τον ΠΑΣΑΔ 

ΟΠΣΥΔ-Οδηγός υποβολής δικαιολογητικών βήμα-βήμα 

ΦΕΚ: Μέτρα κορονοϊού έως 1η Ιουνίου 2022: Σχολεία-ΑΕΙ-ΙΕΚ-ΣΔΕ-Βρεφονηπιακοί-Φροντιστήρια

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply