Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας 2024: Σύνολο 3.450-Τα 2.621 στη Γενική εκπ/ση και τα 829 στην ΕΑΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 2024: Σύνολο 3.450 εκ των οποίων τα 2.621 είναι στη Γενική εκπαίδευση και τα 829 στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) – Ενημέρωση από τον Αιρετό στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) Θοδωρή Κατσωνόπουλο.

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας 2024

Σύνολο 3.450 είναι τα οργανικά κενά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, εκ των οποίων τα 2.621 είναι στη Γενική εκπαίδευση και τα 829 στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), όπως αυτά προέκυψαν μετά τις Μεταθέσεις και δόθηκαν στα αρμόδια τμήματα του Υπουργείου για τις Μετατάξεις, αλλά και για τους διορισμούς του 2024, σύμφωνα με ενημέρωση του Αιρετού στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) Θοδωρή Κατσωνόπουλου.

Ο Αιρετός αναφέρει αναλυτικά τα κενά κατά κλάδο/ειδικότητα σε γενική και ΕΑΕ και ενημερώνει σχετικά με τη θέση του και τις ενέργειες που χρειάζεται να γίνουν για να υπάρξουν διορισμοί που θα καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες και τα χιλιάδες κενά της εκπαίδευσης.

Αναλυτικά

Το σύνολο των οργανικών κενών στη Δ.Ε. είναι 3.450

2.621 τα οργανικά κενά της Γενικής και 829 στην ΕΑΕ

Πιο συγκεκριμένα:

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας 2024

Γενική Εκπαίδευση (κατά κλάδο/ειδικότητα)

ΠΕ01: 71

ΠΕ02: 522

ΠΕ03: 452

ΠΕ04.01: 130

ΠΕ04.02: 133

ΠΕ04.04: 119

ΠΕ04.05: 39

ΠΕ05: 69

ΠΕ06: 100

ΠΕ07: 11

ΠΕ08: 27

ΠΕ11: 58

ΠΕ33: 25

ΠΕ34: 2

ΠΕ78: 39

ΠΕ79.01: 25

ΠΕ79.02: 1

ΠΕ80: 92

ΠΕ81: 29

ΠΕ82: 123

ΠΕ83: 70

ΠΕ84: 41

ΠΕ85: 12

ΠΕ86: 89

ΠΕ87.01: 27

ΠΕ87.02: 46

ΠΕ87.03: 14

ΠΕ87.04: 7

ΠΕ87.07: 2

ΠΕ87.08: 13

ΠΕ87.09: 22

ΠΕ87.10: 1

ΠΕ88.01: 38

ΠΕ88.02:13

ΠΕ88.03: 6

ΠΕ88.04: 9

ΠΕ88.05: 1

ΠΕ89.01: 28

ΠΕ90: 16

ΤΕ16: 2

ΤΕ01.04: 2

ΤΕ01.06: 2

ΤΕ01.07: 1

ΤΕ01.13: 1

ΤΕ01.19: 8

ΤΕ02.02: 6

ΤΕ02.04: 1

ΔΕ01.17: 8

ΔΕ02.01: 35

ΔΕ02.02: 33

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας 2024

Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (κατά κλάδο/ειδικότητα):

7 ΠΕ01, 106 ΠΕ02, 276 ΠΕ03, 4 ΠΕ06, 68 ΠΕ08, 24 ΠΕ11, 2 ΤΕ01.19, 1 ΤΕ01.13, 2 ΔΕ01.14, 34 ΠΕ04.01, 12 ΠΕ04.02, 7 ΠΕ04.04, 4 ΠΕ04.05, 21 ΠΕ78, 24 ΠΕ79.01, 28 ΠΕ80, 1 ΠΕ81, 4 ΠΕ82, 3 ΠΕ83, 26 ΠΕ86, 3 ΠΕ87.02, 9 ΠΕ87.03, 1 ΠΕ87.05, 1 ΠΕ87.06, 1 ΠΕ87.10, 40 ΠΕ88.01, 32 ΠΕ88.02, 3 ΠΕ88.03, 32 ΠΕ88.04, 8 ΠΕ88.05, 21 ΠΕ89.01, 22 ΠΕ89.02, 1 ΤΕ02.05, 1 ΤΕ02.06

Το Ενημερωτικό του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ

Θοδωρή Κατσωνόπουλου

για οργανικά κενά εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (κατά κλάδο/ειδικότητα, σε Γενική και ΕΑΕ – Διορισμούς εκπαιδευτικών)

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Με δεδομένο ότι αναμένονται οι διορισμοί του 2024, «θα γίνουν σύντομα», όπως χαρακτηριστικά είπε ο Υπουργός σε πρόσφατη συνέντευξή του, είναι σημαντικό να ασκηθούν πιέσεις στην πολιτική ηγεσία για τα εξής:

  1. Να πραγματοποιηθούν μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για κάλυψη των χιλιάδων πάγιων κενών της Δ.Ε, σε κάθε περίπτωση να γίνουν διορισμοί πολύ περισσότεροι από τον αριθμό των αποχωρήσεων 4.065 (εφαρμογή του κανόνα 1-1 που εφαρμόζεται από το 2019 στον δημόσιο τομέα και ίσχυσε για τους διορισμούς των προηγούμενων 4 ετών στην εκπαίδευση).
  2. Να γίνει μια, κατά το δυνατόν, δίκαιη κατανομή των διορισμών σε Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια (Γενική Εκπαίδευση και ΕΑΕ) και τουλάχιστον να καλυφθούν, για όλες τις ειδικότητες, ΟΛΑ τα εναπομείναντα οργανικά κενά των μεταθέσεων.

Καμία ειδικότητα να μην αδικηθεί ως προς την κατανομή των επικείμενων διορισμών. Το ποσοστό κάλυψης των κενών με διορισμούς κατά κλάδο/ειδικότητα να μην παρουσιάζει σημαντικές αποκλίσεις.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Λόγω της δικαιολογημένης αγωνίας και του μεγάλου ενδιαφέροντος που υπάρχει σχετικά με τα οργανικά κενά στη Δ.Ε., τους επικείμενους διορισμούς και την κατανομή κατά βαθμίδα και κλάδο/ειδικότητα, σας ενημερώνω για τα παρακάτω:

Το σύνολο των οργανικών κενών στη Δ.Ε. είναι 3.450

2.621 τα οργανικά κενά της Γενικής και 829 στην ΕΑΕ

Πιο συγκεκριμένα:

 Γενική Εκπαίδευση (κατά κλάδο/ειδικότητα)

ΠΕ01: 71

ΠΕ02: 522

ΠΕ03: 452

ΠΕ04.01: 130

ΠΕ04.02: 133

ΠΕ04.04: 119

ΠΕ04.05: 39

ΠΕ05: 69

ΠΕ06: 100

ΠΕ07: 11

ΠΕ08: 27

ΠΕ11: 58

ΠΕ33: 25

ΠΕ34: 2

ΠΕ78: 39

ΠΕ79.01: 25

ΠΕ79.02: 1

ΠΕ80: 92

ΠΕ81: 29

ΠΕ82: 123

ΠΕ83: 70

ΠΕ84: 41

ΠΕ85: 12

ΠΕ86: 89

ΠΕ87.01: 27

ΠΕ87.02: 46

ΠΕ87.03: 14

ΠΕ87.04: 7

ΠΕ87.07: 2

ΠΕ87.08: 13

ΠΕ87.09: 22

ΠΕ87.10: 1

ΠΕ88.01: 38

ΠΕ88.02:13

ΠΕ88.03: 6

ΠΕ88.04: 9

ΠΕ88.05: 1

ΠΕ89.01: 28

ΠΕ90: 16

ΤΕ16: 2

ΤΕ01.04: 2

ΤΕ01.06: 2

ΤΕ01.07: 1

ΤΕ01.13: 1

ΤΕ01.19: 8

ΤΕ02.02: 6

ΤΕ02.04: 1

ΔΕ01.17: 8

ΔΕ02.01: 35

ΔΕ02.02: 33

Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (κατά κλάδο/ειδικότητα):

7 ΠΕ01, 106 ΠΕ02, 276 ΠΕ03, 4 ΠΕ06, 68 ΠΕ08, 24 ΠΕ11, 2 ΤΕ01.19, 1 ΤΕ01.13, 2 ΔΕ01.14, 34 ΠΕ04.01, 12 ΠΕ04.02, 7 ΠΕ04.04, 4 ΠΕ04.05, 21 ΠΕ78, 24 ΠΕ79.01, 28 ΠΕ80, 1 ΠΕ81, 4 ΠΕ82, 3 ΠΕ83, 26 ΠΕ86, 3 ΠΕ87.02, 9 ΠΕ87.03, 1 ΠΕ87.05, 1 ΠΕ87.06, 1 ΠΕ87.10, 40 ΠΕ88.01, 32 ΠΕ88.02, 3 ΠΕ88.03, 32 ΠΕ88.04, 8 ΠΕ88.05, 21 ΠΕ89.01, 22 ΠΕ89.02, 1 ΤΕ02.05, 1 ΤΕ02.06

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Ως αιρετός του ΚΥΣΔΕ, οι τοποθετήσεις και παρεμβάσεις μου, είτε αυτές αφορούν σε θέματα του ΚΥΣΔΕ, είτε σε γενικότερα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, στοχεύουν στην υποστήριξη όλων των εκπαιδευτικών και την προάσπιση των συμφερόντων του κλάδου.

Με αφορμή τους επικείμενους διορισμούς και τα λιγοστά κενά, όπως φαίνεται, που θα καλυφθούν με μόνιμο διορισμό, να αναφέρω ότι πρέπει μαζικά (μέσω της ΟΛΜΕ, των ΕΛΜΕ και συλλογικοτήτων εκπαιδευτικών) να διεκδικήσουμε περισσότερους διορισμούς και δίκαιη κατανομή για όλες τις ειδικότητες και τις βαθμίδες. Να εξασφαλίσουμε ακόμα, στην προσπάθεια του Υπουργείου να διαχειριστεί την φτώχεια της Παιδείας και τις λιγοστές πιστώσεις σε σχέση με τα πραγματικά κενά της εκπαίδευσης, ότι δεν θα είναι κανείς αδικημένος και «φτωχός συγγενής», ούτε σε επίπεδο βαθμίδας, ούτε σε επίπεδο ειδικότητας.

Επιβάλλεται η ενωτική και αγωνιστική δράση όλων μας για την αποτελεσματικότερη διεκδίκηση των αιτημάτων του κλάδου, την προάσπιση του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

Με αγωνιστικούς, φιλικούς χαιρετισμούς

Θοδωρής Κατσωνόπουλος

Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ

εκλεγμένο με τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις ΣΥΝΕΚ

_____________________________

Μόνιμοι διορισμοί για το 2024

Ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης στην εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με την δημοσιογράφο κα Αμαλία Κάτζου αναφέρθηκε στις μεγάλες αλλαγές στην εκπαίδευση και τις επόμενες μεταρρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, αλλά και στην ανακοίνωση των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση σε σύντομο χρονικό διάστημα λέγοντας χαρακτηριστικά:

“Το επόμενο διάστημα θα στηριχθεί με περισσότερους διορισμούς η εκπαίδευση και είμαστε σε συνεργασία και με το Υπουργείο Εσωτερικών και με το Υπουργείο Οικονομικών για να κάνουμε πολύ σύντομα και τη σχετική ανακοίνωση. Θα έχουμε καινούργιους μόνιμους διορισμούς, το πνεύμα και το περιεχόμενο θα ανακοινωθεί σύντομα. Οσο πιο πολλούς μόνιμους διορισμούς κάνουμε στην εκπαίδευση τόσο λιγότερο έχουμε ανάγκη από αναπληρωτές. Οι αναπληρωτές που έχουν στηρίξει το σύστημα θα πρέπει ολοένα και περισσότεροι να γίνονται μόνιμοι στο σύστημα εκπαίδευσης για να μπορούν και τα σχολεία να στηρίζονται μακροπρόθεσμα σε συγκεκριμένα πρόσωπα αντί να υπάρχει συνεχώς αυτή η κινητικότητα”.

Δείτε επίσης

Χρονοδιαγράμματα τοποθέτησης αναπληρωτών: Αλλαγές προανήγγειλε ο Υπ. Παιδείας Κ. Πιερρακάκης 

52.500 οι αναπληρωτές το 2023-24: Η Ζ. Μακρή για Παράλληλη-Τ.Ε-Διορισμούς-Ενταξ. Εκπ/ση | Παράθεση στοιχείων 

Καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Τ.Ε-Δ/ντων-Συμβ. Εκπ/σης-Συλλ. διδ/ντων 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία 

Σχεδιασμός διαδικασίας αξιολόγησης ατόμων με ΕΕΑ από τα ΚΕΔΑΣΥ: Απευθείας ανάθεση στο ΕΚΠΑ 37.200 €

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply