Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανικά κενά διορισμών: Η ΠΕΑΔ κοινοποιεί αφίσες με στοιχεία και αριθμούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανικά κενά διορισμών: Η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ) κοινοποιεί αφίσες με στοιχεία και αριθμούς – Δείτε και το Υπόμνημα της ΠΕΑΔ προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σχετικά με τα οργανικά κενά των επικείμενων διορισμών, η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ) κοινοποίησε δυο (2) αφίσες με στοιχεία και αριθμούς.

Δείτε τις αφίσες
Αφίσα 1

 

Αφίσα 2

Η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ)

στις 14.03.2022 απέστειλε Υπόμνημα προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, αναφορικά με το πρόβλημα των κενών του εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία και την ανάγκη πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών.

Η ΠΕΑΔ ζητά μόνιμους διορισμούς τουλάχιστον 10.000 εκπαιδευτικών στην γενική και ειδική αγωγή και την ενίσχυση της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να περιοριστεί το φαινόμενο της σχολικής διαρροής που οξύνει τις κοινωνικές ανισότητες.

Αναλυτικά τα αιτήματα της ΠΕΑΔ
  • Άμεση μονιμοποίηση τουλάχιστον 10.000 εκπαιδευτικών στην γενική και ειδική αγωγή.
  • Συνεχή ροή διορισμών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
  • Ενίσχυση της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να περιοριστεί το θλιβερό φαινόμενο της σχολικής διαρροής που οξύνει τις κοινωνικές ανισότητες.
  • Ενίσχυση των οικογενειών στηρίζοντας με εκπαιδευτικό προσωπικό έγκαιρα και με επάρκεια τους μαθητές για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Δείτε επίσης

Η Ειδική Αγωγή στη Βουλή: Κενά-διορισμοί-ίδρυση ειδικών σχολείων-χρηματοδότηση-κτιριακό-μεταφορές 

Κεραμέως για νέα Προκήρυξη ειδικής αγωγής και μόνιμους διορισμούς 

Νέα προκήρυξη Ειδικής Αγωγής: Αναμονή 3 μήνες μετά το αίτημα ΥΠΑΙΘ προς ΑΣΕΠ-Σύγκριση με την 3ΕΑ/2019 

Η απάντηση στο εξώδικο για τη νέα Προκήρυξη Ειδικής Αγωγής από το Υπουργείο Παιδείας 

Μόνιμοι διορισμοί 2022: Από τους υπάρχοντες  πίνακες-Τέλος Απριλίου θα έχουμε αριθμό-Από τι θα εξαρτηθεί 

Ενημέρωση για νέους διορισμούς-νέα Προκήρυξη ΕΑΕ-Ιδρυση Τμημάτων Ενταξης-Κανονισμό Λειτουργίας ΚΕΔΑΣΥ-ΕΕΕΕΚ 

Πριν φύγετε

Εισαγωγική Επιμόρφωση εκπαιδευτικών-Πρόγραμμα: 18.353 επιμορφούμενοι-Η Α Φάση 04.04 έως 31.05.2022 

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση