Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο | Πίνακες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο-Οπως τα κοινοποίησε το ΥΠΑΙΘ για τη διενέργεια των Μετατάξεων – Αναλυτικοί Πίνακες.

Το ΥΠΑΙΘ κοινοποίησε τα οργανικά κενά 2022-23 των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), (1.926 σύνολο) στο πλαίσιο της  Πρόσκλησης για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., καθώς και εκπ/κών Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης κλάδων ΠΕ79 Μουσικής, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών και ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία της Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2022-2023.

Συγκεκριμένα κοινοποιήθηκαν τα:

Α. Οργανικά κενά ανά κλάδο μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για τα ΣΜΕΑΕ περιοχών Α/θμιας & Β/θμιας εκπ/ση

Β. Οργανικά κενά ανά κλάδο ΕΕΠ στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ

Γ. Οργανικά κενά ανά κλάδο ΕΕΠ (ΠΕ23 & ΠΕ30) στα Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (Ε.Δ.Υ.)

Αναλυτικά τα 1.926 συνολικά οργανικά κενά
Α. Οργανικά κενά ανά κλάδο μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για τα ΣΜΕΑΕ περιοχών Α/θμιας & Β/θμιας εκπ/ση

Πίνακας 1- Συνολικά οργανικά κενά 512

ΕΒΠ ΠΕ

21

ΠΕ

23

ΠΕ

25

ΠΕ

28

ΠΕ

29

ΠΕ

30

ΠΕ

31

Α/ΘΜΙΑ 5 9 48 34 8 17 53
Β/ΘΜΙΑ 12 12 86 50 7 45 75
ΕΝΓ 1 2 5 3 1 1
ΕΓΒ 1
ΣΥΝΟΛΟ 18 23 140 87 15 63 129 7

 

Με ανακοινοποίηση της Εγκυκλίου των Μετατάξεων προστέθηκαν 30 οργανικά κενά κλάδου ΠΕ22 στη Β/θμια Εκπ/ση

Β. Οργανικά κενά ανά κλάδο ΕΕΠ στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ

Πίνακας 2- Συνολικά οργανικά κενά 402

ΠΕ21 ΠΕ23 ΠΕ28 ΠΕ29 ΠΕ30 ΠΕ31
44 133 25 48 147 5

 

Γ. Οργανικά κενά ανά κλάδο ΕΕΠ (ΠΕ23 & ΠΕ30) στα Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (Ε.Δ.Υ.)

Πίνακας 3- Συνολικά οργανικά κενά 1.012

ΠΕ23 – 489

ΠΕ30 – 523

Δείτε αναλυτικά τα Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 ανά Διεύθυνση Εκπ/σης (περιοχή)-ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ  ΕΔΩ

Παράρτημα
ΚΛΑΔΟΙ ΕΕΠ ΟΝΟΜΑΣΙΑ
  • ΠΕ21 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ
  • ΠΕ22 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
  • ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ
  • ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
  • ΠΕ28 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
  • ΠΕ29 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ-ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
  • ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
  • ΠΕ31 Εξειδικευμένου: α) ΣΕΠΤ στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών, β) ΚΠΔ στην Κινητικότητα, τον Προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των Τυφλών, γ) ΝΟ στη Νοηματική Γλώσσα των Κωφών.
Δείτε επίσης

Εγκύκλιος Μετατάξεων 2022-23 εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αιτήσεις από 17 έως 26.05-Τα οργανικά κενά 

Ανακοινοποίηση εγκυκλίου Μετατάξεων 2022: Η νέα Απόφαση με τα οργανικά κενά του κλάδου ΠΕ22 

Αιτήσεις απόσπασης ΕΕΠ-ΕΒΠ σε φορείς και υπηρεσίες Υπουργείου Παιδείας 2022-23 

Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ: Οι πληροφορίες για τις αιτήσεις των Προκηρύξεων-Τι πρέπει να προσεχθεί 

Πρόσκληση υποβολής δικαιολογητικών 3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ/2022 Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 

Προκήρυξη 2ΕΑ 2022 ΑΣΕΠ: Το ΦΕΚ με τη διαδικασία αιτήσεων και κατάταξης μελών ΕΕΠ 

Προκήρυξη 1ΕΑ 2022 ΑΣΕΠ: Το ΦΕΚ με τη διαδικασία αιτήσεων και κατάταξης μελών ΕΒΠ 

Πριν φύγετε

ΦΕΚ: Μέτρα κορονοϊού έως 1η Ιουνίου 2022: Σχολεία-ΑΕΙ-ΙΕΚ-ΣΔΕ-Βρεφονηπιακοί-Φροντιστήρια

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση