Οργανικά κενά – Θέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ ανά ειδικότητα και κλάδο – Πίνακες βασισμένοι σε στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας αλλά και του especial.gr.
Οργανικά κενά – Θέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ ανά ειδικότητα και κλάδο – Πίνακες
Η Ομάδα του especial.gr βασιζόμενη σε στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας αλλά και δικά της, παρουσιάζει ολοκληρωμένο χάρτη των Οργανικών θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ ανά κλάδο.
Στους Πίνακες που ακολουθούν θα δείτε τις παλαιές και τις νέες Οργανικές θέσεις που δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ εχθές, Παρασκευή 03/05/2019, σε ΣΜΕΑΕ, αλλά και τις Οργανικές Θέσεις σε ΚΕΣΥ, ανά κλάδο, καλυμμένες και κενές.
Υπενθυμίζουμε πως οι 1.748 κενές Οργανικές Θέσεις θα δοθούν στις επικείμενες Μεταθέσεις μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για το 2019, η Εγκύκλιος των οποίων θα εκδοθεί αμέσως μετά την Υπουργική Απόφαση κατανομής των άρτι συσταθέντων 943 νέων Οργανικών Θέσεων σε ΣΜΕΑΕ.
Μετά τις Μεταθέσεις και τις Αποσπάσεις που θα ακολουθήσουν, αναμένεται να ανακοινώσει το Υπουργείο Παιδείας την κατανομή των 4.500 θέσεων για μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών ΕΑΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ΕΕΠ – ΕΒΠ.
Δείτε τους Πίνακες του especial.gr
ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ – ΚΑΛΥΜΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΕΝΕΣ
ΚΛΑΔΟΙ ΕΕΠ – ΕΒΠ | ΠΑΛΙΕΣ | ΝΕΕΣ | ΣΥΝΟΛΟ | ΟΧΙ ΚΕΝΕΣ | ΚΕΝΕΣ |
Λογοθεραπευτές-ΠΕ21 | 123 | 70 | 193 | 78 | 115 |
Επαγγελμ. Συμβούλ.-ΠΕ22 | 30 | – | 30 | – | 30 |
Ψυχολόγοι-ΠΕ23 | 146 | 165 | 311 | 103 | 208 |
Σχολ. Νοσηλευτές-ΠΕ25 | 69 | 157 | 226 | 36 | 190 |
Φυσικοθεραπευτές-ΠΕ28 | 57 | 54 | 111 | 36 | 75 |
Εργοθεραπευτές-ΠΕ29 | 125 | 60 | 185 | 60 | 125 |
Κοινων. Λειτουργοί-ΠΕ30 | 165 | 155 | 320 | 105 | 215 |
Εξειδ.Τυφλ.-Κωφ-ΠΕ31 | 8 | 1 | 9 | 3 | 6 |
Ειδικό Βοηθ. Προσωπ.-ΕΒΠ | 232 | 281 | 513 | 120 | 393 |
Σύνολο | 955 | 943 | 1.898 | 541 | 1.357 |
ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΚΕΣΥ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ – ΚΑΛΥΜΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΕΝΕΣ
ΚΛΑΔΟΙ | ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ | ΟΡΓ. ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΜΜΕΝΕΣ | ΟΡΓ. ΘΕΣΕΙΣ ΚΕΝΕΣ |
Λογοθεραπευτές-ΠΕ21 | 55 | 11 | 44 |
Ψυχολόγοι-ΠΕ23 | 223 | 84 | 139 |
Φυσικοθεραπευτές-ΠΕ28 | 24 | 8 | 16 |
Εργοθεραπευτές-ΠΕ29 | 34 | – | 34 |
Κοινωνικοί Λειτουργοί-ΠΕ30 | 223 | 70 | 153 |
ΠΕ31 | 6 | 1 | 5 |
(ΠΕ24) | (-) | (2) | (-) |
Σύνολο | 565 | 174 | 391 |
ΣΥΝΟΛΟ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΚΕΣΥ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ ΚΑΛΥΜΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΕΝΕΣ
ΚΛΑΔΟΙ ΕΕΠ – ΕΒΠ | ΣΥΝΟΛΟ | ΟΧΙ ΚΕΝΕΣ | ΚΕΝΕΣ |
Λογοθεραπευτές-ΠΕ21 | 248 | 89 | 159 |
Επαγγελμ. Συμβούλ.-ΠΕ22 | 30 | – | 30 |
Ψυχολόγοι-ΠΕ23 | 534 | 187 | 347 |
Σχολ. Νοσηλευτές-ΠΕ25 | 226 | 36 | 190 |
Φυσικοθεραπευτές-ΠΕ28 | 135 | 44 | 91 |
Εργοθεραπευτές-ΠΕ29 | 219 | 60 | 159 |
Κοινων. Λειτουργοί-ΠΕ30 | 543 | 175 | 368 |
Εξειδ.Τυφλ.-Κωφ-ΠΕ31 | 15 | 4 | 11 |
Ειδικό Βοηθ. Προσωπ.-ΕΒΠ | 513 | 120 | 393 |
Σύνολο | 2.463 | 715 | 1.748 |
ΣΥΝΟΛΟ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΚΕΣΥ: 1.898 + 565 = 2.463
ΣΥΝΟΛΟ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΛΥΜΜΕΝΩΝ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΚΕΣΥ: 541 + 174 = 715
ΣΥΝΟΛΟ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΚΕΣΥ: 1.357 + 391 = 1.748
Δείτε επίσης
Νέες Οργανικές Θέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ – Το ΦΕΚ
Κατανομή 943 Οργανικών Θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ – Το ΦΕΚ
Ανάλυση Οργανικών Θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ – Χρονοδιάγραμμα για υπηρεσιακές μεταβολές και διορισμούς
Υπεράριθμοι ΕΕΠ και ΕΒΠ: Η διαδικασία ρύθμισης υπεράριθμων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Ανακατανομή Οργανικών Θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ: Η Υπουργική Απόφαση
Ανακατανομή Οργανικών Θέσεων: Εντονη διαμαρτυρία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Διαμαρτυρία για την Ανακατανομή Οργανικών Θέσεων. Επιστολή προς ΕΕΠ – ΕΒΠ
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/organika-kena-kai-theseis-eep-evp-ana-eidikothta-kai-klado-pinakes/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.
2 Σχόλια
Κε Βούγια,
ήθελα να σας ρωτήσω για τα οργανικά κενά της ΠΕ22, σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα. Στα κενά που ανακοινώθηκαν για μεταθέσεις και αποσπάσεις τον Ιούνιο, αναφέρονται 13 κενά και όχι 30. Μήπως ξέρετε που οφείλεται η διαφορά; Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Δυστυχώς, προσπαθούμε να έχουμε μια ένδειξη για την κατανομή των 4.500 θέσεων για τους διορισμούς και γι’ αυτό σας απευθύνω το ερώτημά μου.
Θα πρέπει να κοινοποιήσει το ΥΠΑΙΘ τα κενά επίσημα.