Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022 σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΑΣΥ μετά την ολοκλήρωση των μεταθέσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΑΣΥ – Πίνακες από τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ).

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022

Τα κενά ύστερα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις δομές της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) για το έτος 2022, κοινοποίησε ο Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ).

Τα εναπομείναντα κενά γνωστοποιήθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων  ύστερα από αίτημα του Συλλόγου Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ).

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΣΑΤΕΑ και οι Πίνακες με τα κενά
Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ)
Εναπομείναντα κενά Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις δομές ΕΑΕ και στα ΚΕΔΑΣΥ

Ύστερα από αίτημα του ΣΑΤΕΑ, μας γνωστοποιήθηκαν τα εναπομείναντα κενά ύστερα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις δομές της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης και στα ΚΕΔΑΣΥ για το έτος 2022, όπως εμφανίζονται στους ακόλουθους πίνακες.

Ανοιχτές περιοχές Ειδικής για διορισμό (Έλλειμα) 2022 ΣΜΕΑΕ

Ανοιχτές περιοχές Ειδικής για διορισμό (Έλλειμα) 2022 ΚΕΔΑΣΥ

Με εκτίμηση,

Το Δ.Σ. του ΣΑΤΕΑ

Δείτε σχετικά

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022 | Πίνακες 

Οργανικά κενά-Μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Οπως δόθηκαν στις ΠΔΕ από το Υπουργείο Παιδείας για έλεγχο 

ΣΑΚΕΑ-Μόνιμοι διορισμοί: Στατιστικά προσλήψεων-Ανάλυση εκπ/κών αναγκών ανά ειδικότητα-πρόταση για διορισμούς 

Δείτε επίσης

Κεραμέως: Επεξεργαζόμαστε νέο σύστημα διορισμών πιο δίκαιο-Προκηρύξεις ΑΣΕΠ τις επόμενες εβδομάδες 

ΑΣΕΠ: Νέες Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής έως 20 Απριλίου-Επιδίωξη να είναι σαφείς-πλήρεις-κατανοητές 

Σχετικά με την επικαιροποίηση φακέλων αναπληρωτών για την κατάρτιση πινάκων ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή – Ενημέρωση 

Συνάντηση ΣΑΚΕΑ με Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘ Α. Κόπτση: Διορισμοί-Προκήρυξη ΕΑΕ-Νέες οργανικές-Παράλληλη Στήριξη 

Πριν φύγετε

Κεραμέως-εξοπλισμός Ειδικής Αγωγής: Πάνω από 10 εκατ. € για 50.000 μαθητές, σε 464 σχολεία και 3.237 Τ.Ε 

Πανελλαδικές 2022: Yποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση