Τρίτη, 18 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας μετά τις Μεταθέσεις: ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ11, ΠΕ06 Γενικής & ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ11 Ειδικής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας μετά τις Μεταθέσεις 2021: Tων κλάδων ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ11, ΠΕ06 Γενικής και ΠΕ70, ΠΕ60 & ΠΕ11 Ειδικής Αγωγής, ανά περιοχή.

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας μετά τις Μεταθέσεις

Πίνακες οργανικών κενών των κλάδων ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ11, ΠΕ06 Γενικής και ΠΕ70, ΠΕ60 & ΠΕ11 Ειδικής Αγωγής, ανά περιοχή, μετά την οριστικοποίηση των μεταθέσεων 2021

Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

29 Μαρτίου 2021

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης,

θέλοντας να διευκολύνει τους χιλιάδες συναδέλφους, μόνιμους και αναπληρωτές, που αγωνιούν για τις υπηρεσιακές μεταβολές, οι οποίες παίζουν καθοριστικό ρόλο στον οικογενειακό και ατομικό τους προγραμματισμό, επεξεργάστηκε όσα στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα και παρουσιάζει τους πίνακες με τα οργανικά κενά σε όλες τις περιοχές της Χώρας, για όλους τους εκπαιδευτικούς των κλάδωνΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ11, ΠΕ06 Γενικής και ΠΕ70, ΠΕ60 & ΠΕ11 Ειδικής Αγωγής.

Ταυτόχρονα διερευνά τη δυνατότητα να πράξει το ίδιο και για όλους τους υπόλοιπους κλάδους εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Η έλλειψη Αιρετών,

μετά από 100 χρόνια, από τα υπηρεσιακά συμβούλια, για την οποία ευθύνεται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας,η οποία «εξυπηρετήθηκε» στον στόχο της για Συμβούλια χωρίς Αιρετούς εκπροσώπους και από την ανεπίγνωστη πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ και τις τραγικά αδιέξοδες ενέργειές της, δημιουργεί ένα προβληματικό τοπίο στην εκπαίδευση, δίνει τη δυνατότητα στη Διοίκηση της εκπαίδευσης να λειτουργεί χωρίς ουσιαστικό έλεγχο και αφήνει τους εκπαιδευτικούς αβοήθητους.

Το κενό αυτό,

παρά τις θριαμβολογίες των ανεπίγνωστων, για δήθεν μεγαλειώδεις νίκες οι οποίες είχαν ως «παράπλευρη απώλεια» έναν θεσμό με 100 χρόνια ιστορίας, δυστυχώς όσο και αν προσπαθούμε όλοι, δεν μπορεί να καλυφθεί επαρκώς. Χρειάζονται γενναίες πρωτοβουλίες και υπερβάσεις από όλους,οι οποίες αυτή τη στιγμή φαίνεται αδύνατο να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν,καθώς αυτοί που είχαν την πρωτοβουλία των ανεπίγνωστων ενεργειών είναι αμήχανοι και εγκλωβισμένοι στα «απόνερα» των πράξεων τους.

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

υπολόγισε τα αρχικά οργανικά κενά των παρακάτω πινάκων, που δόθηκαν για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής, σύμφωνα με τους πίνακες που ανακοίνωσε ο τέως Αιρετός ΚΥΣΠΕ Νίκος Φασφαλής.

Για ενδεχόμενα λάθη ή παραλείψεις ζητάμε,προκαταβολικά, την κατανόηση όλων.

Στη Γενική Αγωγή από τις 3.276 αιτήσεις μεταθέσεων ικανοποιήθηκαν οι 2.147 (ποσοστό 65,54%), ενώ στην Ειδική αγωγή από τις 137 αιτήσεις ικανοποιήθηκαν οι 83 (ποσοστό 60,58%).

Το εκπαιδευτικό τοπίο, σε Πανελλαδικό επίπεδο,μετά και την ανακοινοποίηση των μεταθέσεων, διαμορφώνεται ως εξής:………………………..

Δείτε αναλυτικά Πίνακες οργανικών κενών Πρωτοβάθμιας ανά περιοχή, μετά τις Μεταθέσεις 2021

Δείτε επίσης

Ανακοινοποίηση-Μεταθέσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Λόγω τεχνικού προβλήματος παραλήφθηκε η περιοχή της Φλώρινας
Μεταθέσεις-ονόματα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής 2021
Μεταθέσεις Δευτεροβάθμιας 2021-Ονόματα: Οι Αποφάσεις
Μεταθέσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 2021: Σε εύχρηστο Εξελόφυλλο

Πριν φύγετε

 Εμβολιασμός εκπαιδευτικών με αδιάθετες δόσεις εμβολίων σε Εμβολιαστικά Κέντρα | Εγγραφο
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply