Κυριακή, 16 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανικά κενά σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν τους διορισμούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανικά κενά σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – Πριν τις Μετατάξεις και τους διορισμούς – Του Πάνου Ντούλα.

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

(ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ)

Του Πάνου Ντούλα

Καθηγητή Αγγλικής-Κοινωνικών Επιστημών,

Αντιπροέδρου Α’ ΕΛΜΕ Κορινθίας,

Κόρινθος, 24/05/2022,

pandou.paron@gmail.com

ΓΕΝΙΚΑ

Προχτές, δημοσιεύθηκε Υπουργική Απόφαση που περιέχει τα κενά για τις μετατάξεις (Αρ.Πρωτ.55292/E2/16-05-2022/ΥΠΑΙΘ). Ο αριθμός έχει ενδιαφέρον καθώς αποτυπώνει την εικόνα που έχει το Υπουργείο Παιδείας για τα οργανικά κενά, τα οποία πιθανώς να χρησιμοποιήσει και για διορισμούς νέων συναδέλφων.

Τα κενά βέβαια αυτά είναι αποτέλεσμα της χρόνιας πολιτικής αδιοριστίας, είναι αρκετά «σφιχτά» ενώ δεν λαμβάνουν υπόψη τις δεκάδες χιλιάδες κενών που το Υπουργείο έχει βαφτίσει ως «λειτουργικά» αλλά είναι πραγματικά κι επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο: είναι χαρακτηριστικό ότι φέτος ανακοινώθηκαν πάνω από 40.000 προσλήψεις αναπληρωτών ενώ τα οργανικά κενά υποτίθεται ότι ήταν κάποιες χιλιάδες μόνο. Ακόμη κι αν καλυφθούν όλα αυτά τα οργανικά κενά, θα μείνουν χιλιάδες άλλα «λειτουργικά» κενά για να λειτουργήσουν τα σχολεία σωστά, ακόμη και με τους περιορισμούς του Υπουργείου πχ στην Παράλληλη ή με τη μη θέσπιση κενών σε άλλες ειδικότητες.

Όπως και να έχει, τα κενά που προέκυψαν από την καταμέτρηση του Υπουργείου μετά τις μεταθέσεις και πριν από τις μετατάξεις:
  • στην Πρωτοβάθμια Γενικής ανέρχονται σε 5.576.
  • στη Δευτεροβάθμια Γενικής ανέρχονται σε 2.236.
  • στα Μουσικά σχολεία Δευτεροβάθμιας ανέρχονται στα 589. Το Υπουργείο δεν έδωσε κενά Μουσικής στην Πρωτοβάθμια.
  • στα Καλλιτεχνικά σχολεία Δευτεροβάθμιας ανέρχονται στα 19.
  • Στα ΚΕΔΑΣΥ ανέρχονται στα 541 και στα ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ σε 1.012.
  • Σε ΣΜΕΑΕ (για ΕΒΠ/ΕΕΠ) ανέρχονται σε 482 (174+287+21).
  • Στην Εγκύκλιο δεν υπάρχουν τα κενά στις άλλες ειδικότητες των ΣΜΕΑΕ και τα στοιχεία έχουν αντληθεί από αλλού. Μετά τις μεταθέσεις απέμειναν, με βάση τον ΣΑΤΕΑ, 510 κενά στην Πρωτοβάθμια. Πριν τις μεταθέσεις επίσης υπήρχαν 1.096 στη Δευτεροβάθμια με βάση τον ΣΑΚΕΑ.
  • Επομένως, μιλάμε για τουλάχιστον 12.061 οργανικά κενά, χωρίς να υπολογίζουμε τα δεκάδες χιλιάδες λειτουργικά πραγματικά κενά που προκύπτουν λόγω αδειών, Παράλληλης, Ενισχυτικής, ΜΝΑΕ, απαλλαγές στελεχών, κ.ά., αλλά και με τους πολύ σφιχτούς υπολογισμούς τους Υπουργείου (27άρια τμήματα, αύξηση ωραρίου ΔΕ το 2013, 6ωρα, περικοπή ολιγομελών, συγχωνεύσεις και συμπτύξεις, κτλ).
Αυτά κατανέμονται ανά περιοχή και ειδικότητα όπως δείχνουν οι παρακάτω Πίνακες.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ

 

 

Συγκεντρωτικά στη Δευτεροβάθμια ανά Ειδικότητα και περιοχή:

Μουσικά σχολεία

Τα οργανικά κενά στα μουσικά σχολεία που έδωσε το Υπουργείο είναι 589, εκ των οποίων 586 στον κλάδο Μουσικής, σε διάφορες ειδικότητες.

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Τα κενά στα Καλλιτεχνικά σχολεία ΠΕ08, ΠΕ79 και ΠΕ91 που έδωσε το Υπουργείο είναι συνολικά 19.

ΚΕΔΑΣΥ

Τα κενά στα ΚΕΔΑΣΥ για όλες τις ειδικότητες είναι 541 συν τα 1.012 στα ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ που δίνει το Υπουργείο:

ΣΜΕΑΕ-ΕΒΠ/ΕΕΠ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ- ΣΜΕΑΕ

(με βάση ΣΑΤΕΑ)

Στη Δευτεροβάθμια Ειδικής (ΣΜΕΑΕ) είναι κάπως πιο συγκεχυμένα τα πράγματα αφού δεν έχουν βγει τα εναπομείναντα κενά. Εδώ παρατίθεται η ενημέρωση από ΣΑΚΕΑ συγκεντρωτικά κι ανά ειδικότητα μόνο, για τα κενά που δόθηκαν ΠΡΙΝ τις μεταθέσεις.

Δείτε τους Πίνακες και σε μορφή pdf ΕΔΩ
Δείτε επίσης

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανά κλάδο | Πίνακας 

Οργανικά κενά Δασκάλων 2022-23 4.173 | Πίνακας 

Κενά γενικής αγωγής Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 6.530: Ο ΠΑΣΑΔ ζητά πλήρη κάλυψη με διορισμούς 

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022 | Πίνακες 

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο | Πίνακες 

Εγκύκλιος Μετατάξεων 2022-23 εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αιτήσεις από 17 έως 26.05-Τα οργανικά κενά 

Αιτήσεις απόσπασης ΕΕΠ-ΕΒΠ σε φορείς και υπηρεσίες Υπουργείου Παιδείας 2022-23 

Πριν φύγετε

Αποσπάσεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών γενικής αγωγής: Διευκρινίσεις από τη ΔΗΣΥ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Βαγγελης σε

    Καλησπερα σας κ.Βουγια. Τα επισημα κενα στην πρωτοβαθμια και δευτεροβαθμια Ειδικη ποια ειναι ;
    Και το 2020 που ειχαν υλοποιηθει διορισμοι στην Ειδικη Αγωγη στην αντιστοιχη εγκυκλιο των μεταταξεων δεν ειχαν βγει.

Γράψτε μία απάντηση