Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανικά κενά Θεατρολόγων: Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης στη Βουλή την Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανικά κενά Θεατρολόγων: Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης στη Βουλή την Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021-Της Βουλευτή του ΜέΡΑ25 κας Μαρίας Απατζίδη.

Οργανικά κενά Θεατρολόγων

Σύμφωνα με το Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων της Βουλής την Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021 και ώρα 14:00 θα συζητηθεί η με αριθμό 873/16-6-2021 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού A’ Ανατολικής Αττικής του ΜέΡΑ25 κυρίας Μαρίας Απατζίδη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Κατάφορη και υπερβάλλουσα αδικία για τους Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς Θεατρολόγους και Εικαστικών Μαθημάτων”.

Η Επίκαιρη Ερώτηση έχει να κάνει

με τον αριθμό οργανικών θέσεων, που αντιστοιχούν σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς θεατρολόγους και εικαστικών μαθημάτων, εν όψει των επικείμενων διορισμών.

Η Βουλευτής απευθύνει το ακόλουθο ερώτημα στην Υπουργό ΠΑΙΘ:

“Θα προβείτε με άμεσο τρόπο, στη δημόσια παρουσίαση εικόνας του ακριβούς αριθμού οργανικών θέσεων, που αντιστοιχούν σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς θεατρολόγους και εικαστικών μαθημάτων, εν όψει των επικείμενων διορισμών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με ταυτόχρονη ισοκατανομή και μείωση της αναλογικότητας μονίμων-αναπληρωτών των συγκεκριμένων ειδικοτήτων;

Αναλυτικά η Ερώτηση
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: την κα.Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: “Κατάφορη και υπερβάλλουσα αδικία για τους Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς Θεατρολόγους και Εικαστικών Μαθημάτων”

Κυρία Υπουργέ,

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, η μόνιμα επαναλαμβανόμενη πρακτική κάλυψης των πραγματικών κενών με την πρόσληψη αναπληρωτών, έχοντας ως βίωμα τις διαρκείς συνθήκες μετακίνησης και αλλαγής σχολείων, υποβαθμίζει το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο και δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της σχολικής κοινότητας, οικοδομώντας ταυτόχρονα μια αντίφαση παιδαγωγικής σχέσης με την έννοια της ελλιπούς παγίωσης της αλληλεπίδρασης των μαθητών/τριών, με τους αναπληρωτές εικαστικούς και θεατρολόγους.

Πολλώ δε μάλλον,

όταν αναφερόμαστε σε μαθήματα, τα οποία ενισχύουν πολύπλευρα την ψυχοσυναισθηματική εξέλιξη και ωρίμανση των μαθητών/τριων και την πολυεπίπεδη καλλιέργεια των καλλιτεχνικών δεξιοτήτων τους.

Επιπροσθέτως,

οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί, εκτός του ότι βιώνουν κάθε χρόνο την έντονη εργασιακή ανασφάλεια, ζουν καθημερινά την ταλαιπωρία χιλιομετρικής μετακίνησης σε διάφορα σχολεία, προκειμένου να συμπληρώσουν το εργασιακό ωράριο.

Κι αυτό, συχνά, πολύ μακριά από τον τόπο διαμονής και συμφερόντων τους, και τις οικογένειές τους.

Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι

καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της εκπαίδευσης, κρίνεται επιτακτική η αναγκαιότητα της ίδρυσης μόνιμων θέσεων εργασίας, αφενός κι αφετέρου, ισοκατανομής των θέσεων εν όψει των προβλεπόμενων διορισμών.

Διότι εκτός από νομικά δέον, είναι και αξιακά ηθικό, το να μειωθεί η ψαλίδα της χαοτικής αναλογίας μονίμων-αναπληρωτών των συγκεκριμένων ειδικοτήτων.

Κατόπιν των ανωτέρω, Ερωτάται η κα.Υπουργός:

Θα προβείτε με άμεσο τρόπο, στη δημόσια παρουσίαση εικόνας του ακριβούς αριθμού οργανικών θέσεων, που αντιστοιχούν σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς θεατρολόγους και εικαστικών μαθημάτων, εν όψει των επικείμενων διορισμών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με ταυτόχρονη ισοκατανομή και μείωση της αναλογικότητας μονίμων-αναπληρωτών των συγκεκριμένων ειδικοτήτων;

Η ερωτώσα βουλευτής

Μαρία Απατζίδη

Δείτε επίσης

Κατανομή θέσεων Φυσικής Αγωγής για διορισμό: Ερώτηση στη Βουλή
Για ποιους λόγους δεν ανοίγουν οι Πίνακες για κατάθεση νέων στοιχείων-Ισχύς Πινάκων 3ΕΑ, 4ΕΑ, 5ΕΑ έως και το σχολ. έτος ’21 -’22
Διορισμοί-Ζέττα Μακρή: Mε την κατανομή θα γίνει καταγραφή των υφιστάμενων οργανικών θέσεων
Διορισμένοι στην Ειδική Αγωγή-Δικαίωμα αίτησης στη Γενική για διορισμό –Τι ισχύει
Κλήρωση ΑΣΕΠ-ΠΑΣΑΔ: Να γίνει άμεσα δημοσιοποίηση των Πινάκων για να είναι νόμιμες οι διαδικασίες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση