Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανικές θέσεις Πειραματικών Σχολείων: Παρακάμπτονται διατάξεις μεταθέσεων κατά την ΟΛΜΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανικές θέσεις Πειραματικών Σχολείων: Η παράγραφος 4 του άρθρου 62 του νόμου 4692/2020 παρακάμπτει τις γενικές διατάξεις περί μεταθέσεων, σύμφωνα με την ΟΛΜΕ.

Οργανικές θέσεις Πειραματικών

Αθήνα, 26/6/20

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σχετικά με τις οργανικές θέσεις στα Πειραματικά Σχολεία

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου 4692/2020 που ψηφίστηκε πρόσφατα και συγκεκριμένα στα άρθρα περί Πειραματικών και Πρότυπων σχολείων και στο άρθρο 62, παράγραφος 4, περί μεταβατικών διατάξεων, δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε αυτά τα σχολεία να τοποθετηθούν οριστικά (οργανική θέση), σε σχολείο της βαθμίδας τους όπου ανήκει το Πειραματικό ή Πρότυπο σχολείο που εργάζονται ή της προηγούμενης περιοχής μετάθεσής τους, κατά απόλυτη προτεραιότητα και, πριν από τους υπεράριθμους της περιοχής.

Η ΟΛΜΕ έχει εκφράσει την αντίθεσή της και στο παρελθόν σε παρόμοιες  νομοθετικές πρωτοβουλίες και διατάξεις θεωρώντας, ότι αυτό αποτελεί “μετάθεση από το παράθυρο” και ως εκ τούτου κατάφωρη αδικία.

Ζητάμε:

την κατάργηση της παραγράφου 4 του άρθρου 62 και κάθε άλλης διάταξης η οποία παρακάμπτει τις γενικές διατάξεις περί μεταθέσεων όλων των υπόλοιπων συναδέλφων.

Δείτε σχετικά

Νόμος 4692-2020: “Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις” | ΦΕΚ A 111-12.06.2020
Ηλεκτρονικές αιτήσεις για πρότυπα και πειραματικά σχολεία: Η διαδικασία σε ΦΕΚ
Εισαγωγή μαθητών σε Πρότυπα-Πειραματικά σχολεία: Ολες οι ρυθμίσεις | ΦΕΚ
Αιτήσεις εκπαιδευτικών για Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία | ΦΕΚ
Επιλογή προσωπικού σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία με θητεία | ΦΕΚ

Δείτε ακόμη

Ενημέρωση για διαδικασία διορισμών Ειδικής-Γενικής-Αποσπάσεις εκπ/κών συμβουλευτικής ΚΕΣΥ | Του Ν. Κορδή
ΟΛΜΕ για διορισμούς και Τμήματα Ενταξης: Αδικίες στη λειτουργία των ΤΕ από την τροπολογία του ν.4638/2019
ΟΛΜΕ για ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών, μετατιθέμενων και αποσπασμένων
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply