“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οργανική κατά προτεραιότητα στα Τμήματα Ενταξης ζητούν εκπαιδευτικοί ΠΕ02

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οργανική κατά προτεραιότητα στα Τμήματα Ενταξης ζητούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΠΕ02 στη Βουλή: Αναφορά του Βουλευτή της Ν.Δ Β. Βασιλειάδη.

Οργανική κατά προτεραιότητα

Αναφορά έγγραφο – Υπόμνημα μονίμων καθηγητών ΠΕ02, των Τμημάτων Ενταξης, σχετικά με τα Τμήματα Ενταξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Βασίλειος Βασιλειάδης.

Οι καθηγητές ΠΕ02 με το Υπόμνημά τους ζητούν να κρατήσουν την οργανική τους θέση κατά προτεραιότητα στα Τμήματα Ενταξης που εργάζονται εδώ και πολλά χρόνια και εφόσον έχουν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις του Νόμου 4589/2019, στους επικείμενους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή.

Δείτε το Υπόμνημα

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Προς την κ. Νίκη Κεραμέως,

Υπουργό Παιδείας Ερευνας και Θρησκευμάτων

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ.

Διαβάζοντας την Τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή που τροποποιεί το πρώτα εδάφιο της περιπτ. / της παρ. 1 του άρθρου ύ του Ν. 3699/2008 (Α‘199), με την παρ 5β του άρθρου 40 rou Ν. 4589/2019 (Α’ 13} και που μεταξύ των άλλων θεσμοθετεί οργανικές θέσεις στα Τμήματα Ένταξής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, για να διατεθούν προς κάλυψη από τούς επικείμενους 4.500 μόνιμους διορισμούς στην ΕΑΕ, διαπιστώνουμε ότι θεσμοθετήθηκαν οργανικές θέσεις και σε Τμήματα Ενταξης, τα οποία ανήκουν και /λειτουργούν σε Σχολικές Μονάδες και ειδικότερα σε γυμνάσια και λύκεια, στις οποίες έχουμε οργανική θέση και μετά από αποσπάσεις εργαζόμαστε σε αυτά τα Τμήματα Ενταξης εδώ και πολλά χρόνια.

Αυτό σημαίνει ότι μετά από τους επικείμενους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής (4500) εμείς δε θα μπορέσουμε πλέον να εργαστούμε στις δομές των Τμημάτων Ενταξης των σχολείων μας, καθότι θα μας πάρουν τις θέσεις κάποιοι άλλοι νέοι συνάδελφοι, που θα διοριστούν τώρα στις οργανικές θέσεις που τώρα πρόκειται να θεσπιστούν για τα ως άνω Τμήματα Ένταξης.

Αυτό όμως, είναι πολύ άδικο και αντιδεοντολογικό, τόσο για τους ίδιους τους μαθητές των εν λόγω  Τμημάτων Ενταξης, καθότι μέχρι τώρα είχαν τη δυνατότητα να διδάσκονται με συνέπεια και συνέχεια από εμάς, δηλαδή από κάποιους εξειδικευμένους μόνιμους εκπαιδευτικούς, που είχαν αποκτήσει πείρα και γνώσεις μετά από αρκετά χρόνια ενασχόλησης, με αποτέλεσμα να υπάρχει μια καλή σταθερότητα και σωστή λειτουργία κατά τη διάρκεια της Εκπαιδευτικής διαδικασίας προς αυτούς, δηλαδή τούς μαθητές, όσο και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς τους, οι οποίοι έστησαν τα Τμήματα Ένταξης των Σχολικών Μονάδων τους , τα στήριξαν με αυτοθυσία. όσο τίποτα άλλο, δούλεψαν φιλότιμα και υπέρμετρα με δύσκολες συνθήκες και σε δύσκολες εποχές, επένδυσαν όνειρα, στόχους, φιλοδοξίες σε αυτά, καθότι για να διδάσκουν σε αυτά πάνω από οκτώ -εννέα χρόνια, σημαίνει πως δέθηκαν ψυχικά και πνευματικά με τα ως άνω Τμήματα Ένταξης.

Για ιούς λόγους αυτούς θα σας παρακαλούσαμε να μας δώσετε τη δυνατότητα να μπορέσουμε να ξαναδουλέψουμε στα Τμήματα Ένταξης των Σχολικών μας Μονάδων, στις οποίες έχουμε οργανική θέση , καθότι εμείς υπηρετούμε, όχι μόνο τη συνέπεια και τη συνέχεια, που ήταν η βασική φιλοσοφία, για να υπάρξουν αυτοί οι (4500) χιλιάδες διορισμοί στην Ειδική Αγωγή, αλλά και την εμπειρία.

Όπως καταλαβαίνετε, θα ήταν πολύ άδικο να χαθούν όλοι αυτοί οι παράμετροί της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα Τμήματα Ένταξης των Σχολικών μας Μονάδων, αν μας εκδιώξετε με αυτόν τον τρόπο από αυτά.

Η περίπτωση, το να είχαμε κάνει αίτηση μετάθεσης στα εν λόγω Τμήματα Ένταξης, που διδάσκουμε, έχει πολύ μικρές πιθανότητες να επιτύχει και υπάρχουν πολλές πιθανότητες να χάσουμε και τις οργανικές θέσεις που ήδη έχουμε, δηλαδή είναι πολύ ριψοκίνδυνο και κανένας μας δεν είναι διαθετειμένος να το ρισκάρει.

Για αυτό λοιπόν σας προτείνουμε τα εξής:

α) Ή με νομοθετική ρύθμιση, να δώσετε το δικαίωμα σε όποιον επιθυμεί από εμάς, που έχουμε οργανική θέση στη Σχολική Μονάδα που λειτουργεί το Τμήμα Ενταξης και έχουμε την απαραίτητη εξειδίκευση με βάση το άρθρο 48 του Νόμου 4415/2016 και πάνω από οκτώ (8) διδακτικά χρόνια προϋπηρεσίας στο εν λόγω Τμήμα, να πάρει, κατά προτεραιότητα, την οργανική θέση του ως άνω Τμήματος, που θεσπίστηκε τώρα, σύμφωνα πάντα με την ειδικότητα του καθενός.

β) Ή ό,τι άλλο κρίνετε εσείς καλό και δίκαιο, για να μη εκδιωχθούμε από τα Τμήματα Ένταξης των Σχολικών μας Μονάδων.

Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον που δείχνετε.

Θεωρώ ότι όλους μας, μας ενδιαφέρει περισσότερο από όλα το καλό των μαθητών σε αυτό τον τόσο ευαίσθητο και για αυτό τόσο απαιτητικό τομέα της εκπαίδευσης, την Ειδική Αγωγή.

Ό,τι σας εκθέσαμε παραπάνω εξυπηρετεί αυτό και μόνο και τίποτα άλλο.

Μετά τιμής

Οι επί χρόνια αποσπασμένοι με εξειδίκευση, μόνιμοι καθηγητές ΠΕ02, των Τμημάτων Ένταξης.

Δείτε την Αναφορά του Βουλευτή και το Υπόμνημα σε μορφή pdf

Δείτε επίσης

Προβλήματα μέτρων κορονοϊού: Ερώτηση στη Βουλή από το ΚΚΕ
Προκηρύξεις εκπαιδευτικών Γενικής: Προσλήψεις αναπληρωτών από Προσωρινούς Πίνακες-Διορισμοί από Οριστικούς
Αριθμός αιτήσεων 1ΓΕ/2019: Αναλυτικά ανά κλάδο και ειδικότητα
Αριθμός αιτήσεων Προκήρυξης 2ΓΕ: Ανάλυση ανά κλάδο και ειδικότητα
Αριθμός αιτήσεων Προκηρύξεων 1ΓΤ και 2ΓΔ/2020
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Βασίλης σε

    Αν είναι να μη χαθούν… όλοι οι παράμετροι, μετά από αρκετά χρόνια… ενασχόλησης (το χόμπι τους έκαναν;), με αποτέλεσμα να υπάρχει μια…καλή σταθερότητα και σωστή λειτουργία,
    να τοις παρουν της θέσοις η μωνημυ φιλόλωγυ.

Γράψτε μία απάντηση