Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ορισμός Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής: Eλάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ορισμός Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής: Eλάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή ως προϋπόθεση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής.

Ορισμός Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 774 – 26.02.2021 η υπ. αριθμ. Φ.251/22973/Α5 Απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κς Νίκης Κεραμέως με την οποία ορίζεται η ελάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ως προϋπόθεση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής.

  • Ως ελάχιστη τιμή ορίζεται 0,80 (μηδέν κόμμα ογδόντα) και ως μέγιστη 1,20 (ένα κόμμα είκοσι).
  • Ως συντελεστής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ) μπορεί να οριστεί αριθμός με έως δύο δεκαδικά ψηφία, ο οποίος βρίσκεται εντός του ανωτέρω διαστήματος ελάχιστης και μέγιστης τιμής.
  • Για τα ειδικά μαθήματα ή τις πρακτικές δοκιμασίες για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ορίζεται ως ελάχιστη τιμή 0,70 (μηδέν κόμμα εβδομήντα) και ως μέγιστη τιμή 1,10 (ένα κόμμα δέκα).
  • Ως συντελεστής της Ε.Β.Ε. μπορεί να οριστεί αριθμός με έως δύο δεκαδικά ψηφία, ο οποίος βρίσκεται εντός του ανωτέρω διαστήματος ελάχιστης και μέγιστης τιμής.
Δείτε σε μορφή pdf την Απόφαση Ορισμός ελάχιστης και μέγιστης τιμής συντελεστή Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

______________________

Αναλυτικά η Απόφαση
Ορισμός της ελάχιστης και μέγιστης τιμής του συντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ως προϋπόθεση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής.

Αποφασίζουμε

Τον ορισμό της ελάχιστης και μέγιστης τιμής του συντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ως προϋπόθεση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής, ως ακολούθως:

Άρθρο μόνο

1. Ως ελάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή της Ε.Β.Ε. των σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύνσεων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής ορίζονται οι τιμές 0,80 (μηδέν κόμμα ογδόντα) και 1,20 (ένα κόμμα είκοσι) αντιστοίχως.

Ως συντελεστής της Ε.Β.Ε. μπορεί να οριστεί αριθμός με έως δύο δεκαδικά ψηφία, ο οποίος βρίσκεται εντός του ανωτέρω διαστήματος ελάχιστης και μέγιστης τιμής.

2. Ως ελάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή της Ε.Β.Ε. των ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής ορίζονται οι τιμές 0,70 (μηδέν κόμμα εβδομήντα) και 1,10 (ένα κόμμα δέκα) αντιστοίχως.

Ως συντελεστής της Ε.Β.Ε. μπορεί να οριστεί αριθμός με έως δύο δεκαδικά ψηφία, ο οποίος βρίσκεται εντός του ανωτέρω διαστήματος ελάχιστης και μέγιστης τιμής.

______________________

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Ο πρόσφατα ψηφισθείς Ν 4777/2021 θέσπισε την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ):

  • για τη διασφάλιση των ακαδημαϊκών προϋποθέσεων της επιτυχούς φοίτησης και της έγκαιρης ολοκλήρωσης των σπουδών,
  • για τη θωράκιση του κύρους των Πανεπιστημιακών σπουδών,
  • για την ενίσχυση της αυτονομίας των ΑΕΙ και της δυνατότητας κάθε τμήματος να διαμορφώσει την ιδιαίτερη ακαδημαϊκή τους φυσιογνωμία, καθώς για πρώτη φορά προβλέπεται αποφασιστικός ρόλος των ΑΕΙ στην εισαγωγή των φοιτητών,
  • για την ορθολογικότερη κατανομή και χρήση των πόρων του κάθε ΑΕΙ.
Δείτε σε μορφή pdf την Απόφαση Ορισμός ελάχιστης και μέγιστης τιμής συντελεστή Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Νόμος 4777-2021 Εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας
Εξώδικη καταγγελία-διαμαρτυρία προς ΕΑΠ και ΥΠΑΙΘ 59 φοιτητών για την πρακτική άσκηση
Πρόσκληση χαρακτηρισμού σχολείων ως Προτύπων ή Πειραματικών: Τα κριτήρια για την αξιολόγηση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση