Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικού 5 Οκτωβρίου: Δημιουργίες μαθητών-έκφραση ευγνωμοσύνης προς τους δασκάλους τους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικού 5 Οκτωβρίου: Δημιουργίες μαθητών-έκφραση ευγνωμοσύνης προς τους δασκάλους τους με παρότρυνση του Υπουργείου Παιδείας.

Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικού

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Εκπαιδευτικού (5 Οκτωβρίου), το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων υλοποιεί δράση στις Σχολικές Μονάδες Π/θμιας Εκπ/σης και τα Γυμνάσια της χώρας.

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο υπ. αριθμ. πρωτ. 114153/ΓΔ4/20-9-2022 του Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ κου Α. Κόπτση:

Η δράση αφορά στην παρότρυνση των μαθητών/μαθητριών να αφιερώσουν μία (1) διδακτική ώρα, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, για να φιλοτεχνήσουν, με φυσικό ή ψηφιακό τρόπο, καλλιτεχνικό υλικό (π.χ. ζωγραφιές, ποιήματα, φωτογραφίες, κάρτες) με στόχο να εκφράσουν οι μαθητές/μαθήτριες την ευγνωμοσύνη τους προς τους δασκάλους τους.

Επιπλέον στοχεύει στην περαιτέρω καλλιέργεια και ανάπτυξη της ενσυναίσθησης των μαθητών/μαθητριών, των ψηφιακών τους δεξιοτήτων και της έννοιας της προσφοράς.

Σχετικά με τη διαδικασία αποστολής, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών έχουν τη δυνατότητα να αναρτήσουν τη δημιουργία των παιδιών τους σε εφαρμογή του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να αναρτηθούν στη συνέχεια σε ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής αποστολής της καλλιτεχνικής δημιουργίας είναι η ακόλουθη:

– Οι μαθητές/μαθήτριες ζωγραφίζουν ή γράφουν σε χαρτί (μεγέθους το πολύ Α4) τη δημιουργία τους.

– Οι γονείς ή οι μαθητές/μαθήτριες την φωτογραφίζουν με το κινητό τους και την αποθηκεύουν σε αρχείο εικόνας (.jpg, .png).

– Εναλλακτικά, οι μαθητές/μαθήτριες μπορούν να αξιοποιήσουν στον υπολογιστή τους κάποιο πρόγραμμα ζωγραφικής, π.χ. paint και να αποθηκεύσουν τη δημιουργία τους σε αρχείο εικόνας (.jpg, .png).

– Οι γονείς/κηδεμόνες με τα συνθηματικά πρόσβασης1 του παιδιού τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο συνδέονται στην ιστοσελίδα https://gallery.sch.gr και υποβάλλουν τη δημιουργία του.

– Με την επιτυχή υποβολή λαμβάνουν το μήνυμα: «Η δημιουργία σας υποβλήθηκε. Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας».

Η διαδικασία υποβολής έχει ολοκληρωθεί.

Επισημαίνεται ότι σε κάθε δημιουργία πρέπει να αναγράφεται μόνο το μικρό όνομα του/της μαθητή/μαθήτριας που τη φιλοτέχνησε καθώς και η σχολική μονάδα φοίτησής του/της.

Επειδή οι καλλιτεχνικές δημιουργίες θα αναρτηθούν σε ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών, δεν πρέπει να αναγράφεται σε αυτές το επώνυμο ή άλλα προσωπικά στοιχεία του/της μαθητή/μαθήτριας.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες που θα υποβληθούν θα ελεγχθούν από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ως προς την καταλληλότητά τους.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες να αναρτηθούν έως την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022.

Δείτε επίσης

Νίκη Κεραμέως-ΟΗΕ: Γεφύρωση χασμάτων στην εκπαίδευση με τη συμβολή της τεχνολογίας 

Κεραμέως-Columbia: Η Εκπαίδευση που προάγει τη βιώσιμη ανάπτυξη-Εκδήλωση για το στόχο 4.7 του ΟΗΕ 

Μετασχηματισμός της Εκπαίδευσης: Στη Σύνοδο του ΟΗΕ η Νίκη Κεραμέως-Καίριος ο ρόλος της Ελλάδας 

Κεραμέως: Τι απάντησε για τη στέγαση αναπληρωτών, την αύξηση μισθών, το voucher σε νεοπροσληφθέντες 

Πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία Α/θμιας, Β/θμιας και ΕΑΕ για το σχ. έτος 2022-23 | Εγγραφο 

Πρωτόκολλο κορονοϊού 2022-23 για σχολεία και δομές εκπαίδευσης | ΦΕΚ 

Κεραμέως-νέα σχολική χρονιά 2022/23: Πρόγραμμα πανελλαδικών, ημερομηνίες Πειραματικών/Πρότυπων και άλλα ορόσημα 

Πότε θα λήξουν τα μαθήματα το 2023-Το Πρόγραμμα εξετάσεων όπως ανακοινώθηκε από το ΥΠΑΙΘ

Νέος Διευθυντής ΕΑΕ-Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ο Ιωάννης Μπουσδούνης 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση