Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παγκόσμια ημέρα παιδιού-Ημερίδα: Από το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας και το 1ο Πρότυπο Λύκειο Χαλκίδας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παγκόσμια ημέρα παιδιού-Ημερίδα: Από το  ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας και το 1ο Πρότυπο Λύκειο Χαλκίδας – “Παιδική Προστασία. Θεσμοί, Φορείς, Παρεμβάσεις για την Προστασία του Παιδιού” – Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 11:00-14:00, στο Συνεδριακό Κέντρο Χαλκίδας.

Παγκόσμια ημέρα παιδιού-Ημερίδα 

Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ*) Στερεάς Ελλάδας και το 1ο Πρότυπο Λύκειο Χαλκίδας διοργανώνουν Ημερίδα με θέμα “Παιδική Προστασία. Θεσμοί, Φορείς, Παρεμβάσεις για την Προστασία του Παιδιού” την Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 11:00-14:00, στο Συνεδριακό Κέντρο Χαλκίδας.

Εξ αποστάσεως συμμετοχή μέσω webex event, στον σύνδεσμο:

https://minedu-primary2.webex.com/minedu-primary2/onstage/g.php?MTID=ecc3122bacfb734def1d5fa03ab61d6ff

Event password: 1234

Event number: 2674 509 8332

Παγκόσμια ημέρα παιδιού-Ημερίδα 

Πρόγραμμα ημερίδας: 

Δείτε σε μορφή pdf το Πρόγραμμα της Ημερίδας ΕΔΩ 

_____________________________

*Η αποστολή των ΠΕΚΕΣ

Αποστολή των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. είναι ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός, η παρακολούθηση, ο συντονισμός και η στήριξη του εκπαιδευτικού έργου των δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων, καθώς και των Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.), ο συντονισμός των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.) και των Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) της περιοχής αρμοδιότητάς τους, η επιστημονική και παιδαγωγική υποστήριξη των εκπαιδευτικών της δημόσιας και της ιδιωτικής εκπαίδευσης, η οργάνωση της επιμόρφωσης, περιλαμβανομένης και της εισαγωγικής, των εκπαιδευτικών, καθώς και η υποστήριξη του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου σε περιφερειακό επίπεδο (παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 4547/2018).

Με ευθύνη του Οργανωτικού Συντονιστή και σε συνδυασμό με τα κεντρικά σχεδιασμένα επιμορφωτικά προγράμματα, οργανώνουν το πλαίσιο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σύμφωνα με τις σύγχρονες επιστημονικές απαιτήσεις και διδακτικές ανάγκες, ενισχύοντας τις δυνατότητές τους για επαγγελματική ανάπτυξη. Επιπλέον, παρέχουν συνεχή επιστημονική καθοδήγηση στο πλαίσιο του σχεδιασμού και υλοποίησης ενδοσχολικής επιμόρφωσης, σε επίπεδο σχολικής μονάδας ή ομάδας σχολείων.

Δείτε επίσης

Παιδικά Χωριά SOS: “Η μεταρρύθμιση της παιδικής προστασίας πιο αναγκαία από ποτέ”-Διαδικτυακή ημερίδα-Δευτέρα 21.11

Δήλωση Τζούφη για την Κιβωτό του Κόσμου: Τι πρέπει να γίνει για να σταματήσουμε να πέφτουμε από τα σύννεφα 

Παιδική κακοποίηση-καταγγελίες: Ποια η ποινική ευθύνη Ψυχολόγων-Κοινωνικών Λειτουργών-Ψυχιάτρων 

Επαγγελματικό Απόρρητο Κοινωνικού Λειτουργού: Γνωμοδότηση Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου 

ΟΚΑΝΑ-προκήρυξη 20 Ψυχολόγων: Αιτήσεις 22 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου 2022

Φάκελοι μαθητών ΣΜΕΑΕ με Προσωπικά δεδομένα: Τι προβλέπει Εγκύκλιος του Υπ. Παιδείας 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση