“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παιδιά με αναπηρίες και κορονοϊός: Βρέθηκαν σε ιδιαίτερα δυσχερή θέση την περίοδο της πανδημίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παιδιά με αναπηρίες και κορονοϊός: Βρέθηκαν σε ιδιαίτερα δυσχερή θέση την περίοδο της πανδημίας – Τι ανέφερε η η Bουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη σε Επιτροπή της Βουλής που ασχολείται με τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Παιδιά με αναπηρίες και κορονοϊός

Σε Επιτροπή της Βουλής που ασχολείται με τα ανθρώπινα δικαιώματα, μίλησε η Bουλευτής του ΚΚΕ, Λιάνα Κανέλλη.

Η Βουλευτής ανέφερε πως σε ιδιαίτερα δυσχερή θέση έχουν βρεθεί τα παιδιά με αναπηρίες και οι οικογένειες τους την περίοδο της πανδημίας, επισημαίνοντας πως ο εγκλεισμός αυτών των παιδιών στο σπίτι, λόγω του κλεισίματος των ειδικών σχολείων και κάθε άλλου χώρου αθλητισμού ή ψυχαγωγίας, έχει  καταστροφικές συνέπειες  για την υγεία τους και τους προκαλεί μεγάλο πισωγύρισμα.

Επίσης

Στηλίτευσε το γεγονός ότι δεν κατατάχθηκαν στην κατηγορία των ευπαθών ομάδων, προκειμένου να έχουν προτεραιότητα στα τεστ για τον κορονοϊό και σημείωσε πως θα πρέπει κάποια σχολεία ή άλλοι χώροι να λειτουργήσουν ειδικά για αυτά τα παιδιά.

Η Λιάνα Κανέλλη παράλληλα τοποθετήθηκε για το ζήτημα των τεστ λέγοντας πως

Χρειάζεται να ελεγχθούν με τεστ οι άνθρωποι του κοντινού τους περιβάλλοντος και οι άνθρωποι που ασχολούνται επαγγελματικά μαζί τους.

Ζήτημα θεωρεί η Βουλευτής του ΚΚΕ τους κινδύνους που δημιουργούνται από τις τεχνικές ανίχνευσης, μέσω κινητών τηλεφώνων ή άλλων ηλεκτρονικών εφαρμογών, αυτών που έχουν νοσήσει από κορονοϊό.

Προειδοποίησε δε ότι με αυτό τον τρόπο θα ενισχυθεί ο ρατσισμός, ενώ έθεσε ερωτήματα για τους μηχανισμούς που θα συγκεντρώνουν αυτά τα στοιχεία.

Δείτε το video

Με πληροφορίες από 902.gr

Δείτε επίσης

Επιστροφή μαθητών στις ΣΜΕΑΕ: Επιστολή 21 Φορέων στην Υπουργό Παιδείας | VIDEO
Ερώτηση για την Κοινωνιολογία στη Βουλή: Θα μπορούσε να παραμείνει στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;
Επαναλειτουργία ΚΕΠΑ μετά από δύο μήνες: Επικέντρωση στις 7.500 πρωτοείσακτες υποθέσεις
Ανακοίνωση Υπουργείου για απόφαση απευθείας μετάδοσης μαθήματος: Δυνατότητα μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση