Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πανελλαδικές 2021-Νεοελληνική Γλώσσα: Τα θέματα των εξετάσεων για υποψήφιους ΓΕΛ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πανελλαδικές 2021-Νεοελληνική Γλώσσα: Τα θέματα των εξετάσεων για υποψήφιους Γενικών Λυκείων, Ημερήσιων και Εσπερινών.

Πανελλαδικές 2021-Νεοελληνική Γλώσσα
  • Η εξεταστέα ύλη και τα θέματα των εξετάσεων είναι κοινά για όλους τους υποψηφίους από τα ημερήσια και εσπερινά ΓΕΛ.
  • Οι εξετάσεις αρχίζουν στις 08:30 και για τους υποψηφίους Ημερήσιων και Εσπερινών Λυκείων.
  • Η ώρα προσέλευσης των υποψηφίων είναι μέχρι τις 08.00 και η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι οι 3 ώρες.
  • Οι υποψήφιοι προσέρχονται στα εξεταστικά κέντρα με self test και μάσκα.
Δείτε τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας
Το αύριο δεν είναι πια αδιαπέραστο πέπλο

Πριν από την κατάρρευση της ιδέας της προόδου, το αύριο ήταν πάντα φωτεινό, ανακουφιστικά καλύτερο από το παρόν, μια εποχή πρωτόγνωρων επιτευγμάτων και θαυμάτων.

Η κατάρρευση των μεγάλων αφηγήσεων για το μέλλον, οι ολοκληρωτισμοί του 20ούαιώνα και η ανάδυση σοβαρών παγκόσμιων απειλών ύψωσαν μαύρο τείχος στο αύριο, δίνοντας θέση μόνο στα ατομικά οράματα, συρρίκνωσαν όλες τις προσδοκίες στο τώρα.

Όμως,η τελευταία κρίση κατάφερε ένα απροσδόκητο πλήγμα στο παρόν και στη λατρεία του, θυμίζοντας ότι το μέλλον νοηματοδοτεί κάθε μας πράξη,η απαλοιφή του σημαίνει και απαλοιφή όλης της παρελθούσας ανθρώπινης εμπειρίας.

Σε έρευνα του PewResearchCenter, περίπου χίλιοι ειδικοί, πρωτοπόροι στην έρευνα και στην καινοτομία, ηγετικές φυσιογνωμίες στην πολιτική και στην οικονομία, ακτιβιστές, σκιαγράφησαν την κανονικότητα του 2025, συμφωνώντας ότι θα είναι περισσότερο τεχνολογική.

Το 47% δήλωσε ότι η ζωή θα είναι χειρότερη για τους περισσότερους ανθρώπους.

Δίνοντας στο μέλλον το βάρος της σημερινής πραγματικότητας, προέβλεψαν ότι θα έχουν αυξηθεί οι κοινωνικές και φυλετικές ανισότητες, η μαζική επιτήρηση για λόγους ασφαλείας, οι ανελευθερίες, ο αυταρχισμός, αλλά και το ψηφιακό έγκλημα, η ανεξέλεγκτη παραπληροφόρηση, η ψηφιακή προπαγάνδα, η κοινωνική πόλωση, η ρητορική μίσους, οι διενέξεις κρατών…..

Δείτε αναλυτικά τα Θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας ΓΕΛ Πανελλαδικών 2021
Δείτε τις απαντήσεις στα Θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας ΓΕΛ Πανελλαδικών 2021 της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος

____________

Σχολιασμός της ΟΕΦΕ

“Οι υποψήφιοι κλήθηκαν να επεξεργαστούν το θέμα των προσδοκιών της νέας γενιάς για το μέλλον, θεματική ενότητα που διδάσκεται και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.

Τα θέματα κρίνονται βατά.

Οι λεξιλογικές και υφολογικές ασκήσεις αντλούνται με σχετική ευκολία από τα κείμενα αναφοράς, ενώ στο θέμα της παραγωγής λόγου ζητείται να παραθέσουν την προσωπική τους γνώμη για τα εφόδια που απαιτούνται ώστε να αντιμετωπιστούν οι δυσμενείς επιπτώσεις του μέλλοντος καθώς και οι δράσεις με τις οποίες θα μπορούσαν να βελτιώσουν έναν διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο”.

Δείτε επίσης

Πρόγραμμα πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 2021
Ανακοίνωση Υπουργείου Παιδείας για self test: Πανελλαδικές-Σχολεία-Η περίπτωση της Αχαΐας
Συνοπτικές οδηγίες-Πανελλαδικές 2021: Κατανομή υποψηφίων-Επιτηρητές-Αδιάβλητο-Ασθένεια-Διακίνηση γραπτών
Πανελλαδικές-Οδηγίες για self-test: Για τη συμμετοχή υποψηφίων, εκπαιδευτικών, διοικητικού και λοιπού προσωπικού
Εξεταστικά Κέντρα Πανελλαδικών 2021-ΓΕΛ: Πίνακας ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης

Πριν φύγετε

Γραμμές υποστήριξης Πανελλαδικών 2021: Πληροφορίες-Ψυχολογική Υποστήριξη υποψηφίων-οικογενειών | Πίνακας
 Παράλληλο μηχανογραφικό ΙΕΚ: Ενημέρωση επί της διαδικασίας | Εγγραφο
Πανελλαδικές: Υποψήφιοι με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Η διαδικασία προφορικής εξέτασης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση