“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πανελλαδικές-προφορική εξέταση υποψηφίων με αναπηρία-ειδικές εκπ/κές ανάγκες-ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | Η διαδικασία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πανελλαδικές-προφορική εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες – Η διαδικασία.

Πανελλαδικές-Προφορική εξέταση

Η εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αναφέρονται στο Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) και με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις της αριθμ.Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β΄) Υπουργικής Απόφασης.

Διαδικασία προφορικής εξέτασης

Με την παρούσα εγκύκλιο, το ΥΠΑΙΘ, θεωρεί σκόπιμο να περιγράψει με σύντομο τρόπο τις βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων υποψηφίων και να επισημάνει ορισμένα σημεία της, προκειμένου να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης.

Υποψήφιοι ΓΕΛ

Οι προαναφερόμενες διατάξεις που προβλέπουν τον τρόπο και τη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν εφαρμογή για τους υποψήφιους των ΓΕΛ όσον αφορά στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και στα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Κοινοποίηση εγκυκλίου

Το ΥΠΑΙΘ, παρακαλεί τους Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μεριμνήσουν με δική τους ευθύνη, ώστε να δοθεί αντίγραφο της παρούσας εγκυκλίου σε όλους τους Προέδρους των Επιτροπών Εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες προκειμένου να ενημερώσουν με ευθύνη τους όλα τα μέλη των επιτροπών αυτών για την πιστή εφαρμογή της.

Διευκρίνιση

Για την αποφυγή οποιασδήποτε σύγχυσης διευκρινίζεται ότι η αναφερόμενη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αφορά μόνο στον τρόπο πανελλαδικής εξέτασης των υποψηφίων των ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και στην εξέταση των παραπάνω υποψηφίων στα ειδικά μαθήματα

και δεν συνδέεται με κανένα τρόπο με τις διατάξεις που αφορούν στην εισαγωγή των υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για τους οποίους ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 35 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156 Α΄).

Δείτε αναλυτικά Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Δείτε επίσης

Υποψήφιοι ΕΠΑΛ με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εγκύκλιος διαδικασίας Πανελλαδικών
Πως θα διεξαχθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις 2020 | Απόφαση
 Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2020: ΓΕΛ (νέο και παλαιό σύστημα) και ΕΠΑΛ
Διαδικασίες και όργανα πανελλαδικών ΓΕΛ: Τροποποίηση απόφασης για βαθμολογητές και γραπτά υποψηφίων

Πριν φύγετε

Διαδικτυακή ενημέρωση ΠΔΕ Αττικής για Πανελλαδικές: Τρίτη 09.06.2020
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση