“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο | Εγκύκλιος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο: Aπό την Τρίτη 3 Μαρτίου έως την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020, δράσεις-συζητήσεις- εκδηλώσεις στα σχολεία.

Με Εγκύκλιο που εξέδωσε η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Αναστασία Γκίκα καλεί τις σχολικές μονάδες της χώρας να αφιερώσουν χρόνο, από την Τρίτη 3 Μαρτίου έως την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020, σε δράσεις-συζητήσεις- εκδηλώσεις

  • βιβλιοπαρουσιάσεις,
  • προβολές ταινιών,
  • εικαστικά εργαστήρια,
  • διαδραστικές ομιλίες,
  • βιωματικά σεμινάρια κ.α.

με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

Αναλυτικά η Εγκύκλιος

ΘΕΜΑ : Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο.

Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

Με αφορμή την ημέρα αυτή, καλούνται οι σχολικές μονάδες της χώρας να αφιερώσουν χρόνο, από την Τρίτη 3 Μαρτίου έως την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020, (δύο ή περισσότερες διδακτικές ώρες με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών) σε δράσεις-συζητήσεις- εκδηλώσεις (π.χ. βιβλιοπαρουσιάσεις, προβολές ταινιών, εικαστικά εργαστήρια, διαδραστικές ομιλίες, βιωματικά σεμινάρια κ.α.) με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

Με εντολή Υφυπουργού

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΚΙΚΑ

 Δείτε σχετικά

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για σχολική βία: Γιατί δεν ενισχύει η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ τη στελέχωση των κλάδων ΕΕΠ ;
Ζαχαράκη στην ΕΡΤ: Θα ενισχύσουμε την παρουσία των Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία
Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί σε ρόλο δυνάμεων καταστολής;
Περιστατικό σχολικού εκφοβισμού Βύρωνα: Στο σχολείο Κοιν. Λειτουργοί-Ψυχολόγοι
Σχολικός Εκφοβισμός: 15 μέτρα για την αντιμετώπισή του από το Υπουργείο Παιδείας

Δείτε επίσης

Διαδικασία διορισμών ΕΕΠ και ΕΒΠ – Θέματα αναπληρωτών και μονίμων | Αναλυτική Ενημέρωση
Διοριζόμενοι: Αποζημίωση άδειας-Πρώτος μισθός-Ενιαία Αρχή Πληρωμών για αναπληρωτές
Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας: Επικαιροποιημένος – Οι αλλαγές στις άδειες
Αξιολόγηση: Οι φάσεις υλοποίησης σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση