Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παπαευαγγέλου: Η εικόνα στα σχολεία αλλάζει με τα self test-Γιατί η καραντίνα των 14 ημερών έγινε 10 ημέρες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παπαευαγγέλου: Η εικόνα στα σχολεία αλλάζει με τα self test-Γιατί η καραντίνα των 14 ημερών έγινε 10 ημέρες-Τι είπε για τη διασπορά του κορονοϊού στα σχολεία.

Παπαευαγγέλου: Η εικόνα στα σχολεία αλλάζει

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 21.05.2021 η ενημέρωση για τον κορονοϊό των διαπιστευμένων συντακτών από την Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων κα Βάνα Παπαευαγγέλου και τον Επίκουρο Καθηγητή Επιδημιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων κο Γκίκα Μαγιορκίνη.

Στην ενημέρωση συμμετείχε και ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας κος  Βασίλης Κοντοζαμάνης.

Ερώτηση στην κα Παπαευαγγέλου

Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης η κα Παπαευαγγέλου απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου αναφορικά με το αν απασχολεί την επιτροπή η διασπορά στα σχολεία, με ποιο κριτήριο αποφασίσθηκε η καραντίνα των 14 ημερών να γίνει 10 ημέρες και γιατί μπορεί ένα επιβεβαιωμένο κρούσμα να επιστρέψει στο σχολείο χωρίς διενέργεια άλλου τεστ.

Η κα Παπαευαγγέλου απάντησε σχετικά ως ακολούθως:

“Η εμπειρία από τις 3 εβδομάδες λειτουργίας των Λυκείων δείχνει πως με τη χρήση των self test αυτό που βλέπαμε τον χειμώνα που υπήρχαν αρκετά κρούσματα στα σχολεία και κάποιες συρροές έχει αλλάξει.

Θεωρούμε πως η διενέργεια του self test έχει βοηθήσει πάρα πολύ σημαντικά σ αυτό.

Τα στοιχεία από το self test δείχνουν ότι  στο Λύκειο τόσο τους μαθητές όσο και στους καθηγητές έχουν διαγνωσθεί γύρω στα 800 παιδιά σε όλη την επικράτεια, που είναι ένα ποσοστό 0,14% θετικότητα χαμηλότερα απ ότι στον γενικό πληθυσμό που είναι 0,2%.

Αυτό σίγουρα έχει συμβάλλει στη μείωση της διασποράς γιατί όλα αυτά τα παιδιά θα είχαν πάει σχολείο κανονικά”.

 Η εικόνα στα σχολεία αλλάζει με τη διενέργεια των self test

“Συνεπώς νομίζω πως η εικόνα στα σχολεία αλλάζει με τη διενέργεια των self test και ακριβώς επειδή αλλάζει η όλη εικόνα των εκπαιδευτικών μονάδων με τη διενέργεια των self test γι αυτό σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ συνεννοηθήκαμε να δούμε πως μπορούμε να αλλάξουμε τα υγειονομικά πρωτόκολλα λειτουργίας των σχολείων και μειώσαμε την καραντίνα”.

Καραντίνα από 14 στις 10 ημέρες

“Οταν έχουμε ένα κρούσμα στο σχολείο το παιδί μπορεί να γυρίσει στο σχολείο στις 10 ημέρες, κανονικά αυτό πάντα ίσχυε, στις 10 ημέρες γύρναγε το κρούσμα, απλώς επειδή τα άλλα παιδιά γύρναγαν στις 14 ημέρες έκλεινε το τμήμα, καθώς πως θα πήγαινε πίσω το κρούσμα μόνο του ενώ τα άλλα παιδιά θα είναι σπίτι. Δεν γίνεται.

Τώρα λοιπόν οριζόντια λέμε πως το κρούσμα το θετικό θεωρείται μεταδοτικό για 10 ημέρες, οπότε αυτό ισχύει και επανέρχεται”.

Τα παιδιά χάνουν λιγότερο σχολείο

“Τώρα ως προς την υπόλοιπη τάξη μειώσαμε την απομόνωση και το κλείσιμο του τμήματος από τις 14 στις 10 ημέρες, ακριβώς γιατί έχουμε τα τεστ τα οποία θα μας δώσουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν νωρίτερα τα παιδιά και έτσι να χάσουν λιγότερο σχολείο”.

Ελπίζουμε πως δεν ξαναχρειασθεί να κλείσουμε του χρόνου

“Η όλη εικόνα πραγματικά φαίνεται να αλλάζει με τη χρήση self test και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι αυτό γιατί ελπίζουμε πως δεν ξαναχρειασθεί να κλείσουμε του χρόνου”.

Δείτε επίσης

Νέα εγκύκλιος ενημέρωσης για self test-Διαχείριση κρούσματος covid στα σχολεία
Νέο ΦΕΚ: self test εκπαιδευτικών-μαθητών στα σχολεία-Τα νέα δεδομένα
ΕΟΔΥ: Νέο πρωτόκολλο διαχείρισης κρούσματος covid στα σχολεία-Επεξηγήσεις για τα self test
Επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού: Πότε και πως επιστρέφει στη σχολική μονάδα σύμφωνα με το νέο ΦΕΚ
Δημόσιο-self test: H απόφαση εφαρμογής του υποχρεωτικού διαγνωστικού ελέγχου covid

Πριν φύγετε

ΦΕΚ-Μέτρα άρσης lockdown: Από την Παρασκευή 14 έως τη Δευτέρα 24 Μαΐου 2021
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση