Παρασκευή, 7 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παπαευαγγέλου-Πανελλαδικές: Είναι ρίσκο η επιστροφή στο σχολείο;-Θα υπάρξει ειδική μέριμνα για μαθητές που θα νοσήσουν;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παπαευαγγέλου-Πανελλαδικές: Είναι ρίσκο η επιστροφή στο σχολείο;-Θα υπάρξει ειδική μέριμνα για τους μαθητές που θα νοσήσουν; – Τι απάντησε στη χθεσινή ενημέρωση.

Παπαευαγγέλου-Πανελλαδικές

Κατά τη χθεσινή ενημέρωση διαπιστευμένων συντακτών, η Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας κα Βάνα Παπαευαγγέλου εδέχθη ερώτηση αναφορικά με:

  • Tο ότι πολλοί γονείς υποστηρίζουν ότι ήταν αχρείαστη η ταλαιπωρία και το ρίσκο στο οποίο μπαίνουν αυτή τη χρονική στιγμή οι υποψήφιοι, οι οποίοι κινδυνεύουν να νοσήσουν πάνω στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
  • Tο αν θα υπάρξει εισήγηση της επιτροπής των ειδικών, ώστε να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους μαθητές που νόσησαν.
Συγκεκριμένα η ερώτηση και η απάντηση
Δημοσιογράφος

“Κύρια Παπαευαγγέλου, οι επιστήμονες λέτε πάντα, ότι όταν το ιικό φορτίο στην κοινότητα είναι υψηλό επηρεάζονται και τα σχολεία.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, σε 360 σχολεία έκλεισαν τμήματα ή ολόκληρες εκπαιδευτικές μονάδες εξαιτίας κρουσμάτων κορονοϊού.

Μεταξύ των παιδιών είναι και πολλά παιδιά της Γ΄ Λυκείου που νοσούν σήμερα, ενώ βρίσκονται στην τελική ευθεία για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Πολλοί γονείς υποστηρίζουν ότι ήταν αχρείαστη η ταλαιπωρία και το ρίσκο στο οποίο μπαίνουν αυτή τη χρονική στιγμή οι υποψήφιοι.

Θα εισηγηθείτε ως Επιτροπή να υπάρξει ειδική μέριμνα για τους μαθητές που νόσησαν αυτό το διάστημα ή θα νοσήσουν πάνω στις Πανελλαδικές Εξετάσεις;”.

Βάνα Παπαευαγγέλου

“Σχετικά με την επαναλειτουργία των Λυκείων είναι κάτι το οποίο συζητήθηκε εκτενώς και επιτρέψτε μου να μην μπορώ να συμφωνήσω με τον όρο “ταλαιπωρία” των μαθητών να επιστρέψουν στα σχολεία τους.

Πραγματικά πιστεύουμε ότι η δια ζώσης εκπαίδευση, ειδικά στα παιδιά που είναι 5 μήνες μακριά από το σχολείο τους, είναι πάρα πολύ σημαντική, ειδικά για τα παιδιά που θέλουν να δουν τον Καθηγητή τους, να λύσουν τις απορίες τους, ειδικά όταν δεν έχουν τη δυνατότητα φροντιστηριακής υποστήριξης.

Τώρα, ως προς το δεύτερο κομμάτι της ερώτησης που αφορά στα παιδιά τα οποία νοσούν είναι κάτι το οποίο δεν έχει συζητηθεί.

Προφανώς θα συζητηθεί και σε περιπτώσεις εξαιρετικές όπου έχει ένα παιδί χρειαστεί να νοσηλευτεί ή έχει περάσει βαριά λοίμωξη, θα υπάρξει φροντίδα. Είναι κάτι το οποίο δεν έχει συζητηθεί ακόμα, αλλά θα εκτιμηθεί και θα συζητηθεί”.

Δείτε επίσης

Προγραμματισμός διάθεσης self test: Ημερομηνίες για Δημόσιο-εκπαιδευτικούς-μαθητές-κληρικούς
Δημόσιο: Οδηγίες στις Διευθύνσεις Προσωπικού για το self test
Δημόσιο-Εφαρμογή υποχρεωτικού self test σε υπαλλήλους-Περικοπή αποδοχών όταν δεν γίνεται | ΦΕΚ
Δημόσιο-40η Εγκύκλιος: Διαδικασία self test-Αδεια ειδικού σκοπού διακοπών Πάσχα-Διευκολύνσεις εμβολιασμού
Μετακινήσεις το Πάσχα: ΦΕΚ με μέτρα περιορισμού της υπερτοπικής κυκλοφορίας έως και τη Δευτέρα 10.05.2021

Πριν φύγετε

Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση