Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παπαευαγγέλου: Περιμένουμε αύξηση κρουσμάτων στα παιδιά λόγω της διενέργειας σελφ τεστ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παπαευαγγέλου: Περιμένουμε αύξηση κρουσμάτων κορονοϊού στα παιδιά λόγω της διενέργειας σελφ τεστ σε ασυμπτωματικά παιδιά με το άνοιγμα των σχολείων.

Περιμένουμε αύξηση κρουσμάτων κορονοϊού στα παιδιά

Εξ αιτίας των ελέγχων με αυτοδιαγνωστικά τεστ (self test), οι οποίοι θα διενεργηθούν σε ασυμπτωματικά παιδιά, αναμένεται αύξηση κρουσμάτων με το άνοιγμα των σχολείων, όμως μετά τις πρώτες  εβδομάδες λειτουργίας των σχολείων, περιμένουμε μείωση των κρουσμάτων, εφόσον τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα και ανάλογα με την πορεία της πανδημίας.

Τα παραπάνω ανέφερε

η Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων κα Βάνα Παπαευαγγέλου, κατά τη σημερινή – Πέμπτη 09.09.2021 – ενημέρωση του Υπουργείου Υγείας για την πορεία της πανδημίας κορονοϊού.

Στη σημερινή ενημέρωση

εκτός της κας Βάνας Ππαευαγγέλου συμμετείχαν η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα  Μίνα Γκάγκα, για πρώτη φορά και ο Επίκουρος Καθηγητής Επιδημιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων κος Γκίκας Μαγιορκίνης.

Η κα Γκάγκα,

μεταξύ άλλων δήλωσε πως είναι πολύ σημαντικό να τηρούμε τα μέτρα και να συνεχίζουμε να εμβολιαζόμαστε για να είμαστε ασφαλείς, καθόσον η πανδημία εξακολουθεί να καλπάζει.

Ο κος Μαγιορκίνης

με τη σειρά του τόνισε πως η επιδημία βρίσκεται σε μία φάση συρρίκνωσης τις τελευταίες δύο εβδομάδες, κάτι το οποίο επιβεβαίωσε και η κα Παπαευαγγέλου, η οποία διέκρινε μια ύφεση της πανδημίας της τελευταίες 15 ημέρες, κι αυτό φαίνεται στα κρούσματα και τον αριθμό των εισαγωγών.

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Νέο Πρωτόκολλο κορονοϊού στις σχολικές μονάδες-Αρχές Διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων κρουσμάτων
Σχολική χρονιά 2021-22: O Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο των σχολείων
Συναντήσεις ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΥΠΑΙΘ: Αυτοαξιολόγηση-Ευπαθείς ομάδες-Β Φάση προσλήψεων-Επιλογές στελεχών
Κάλυψη κενών-κοινωνικοσυναισθηματική υποστήριξη μαθητών Δημοτικού: Πλαίσιο ολιστικής αντιμετώπισης

Πριν φύγετε

 ΦΕΚ: Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις δεξιότητες-Β Φάση: Δηλώσεις έως 13.09.2021
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση