Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παραιτήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Πανελλαδικά: Πολύ σημαντική αύξηση | Πίνακας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παραιτήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Πανελλαδικά: Πίνακας από την Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε.-Κατανομή μόνιμων διορισμών με βάση τις πραγματικές ανάγκες.

Παραιτήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας

Πίνακα με τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα κοινοποίησε η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Από τα στοιχεία τα οποία παρατέθηκαν προκύπτει πολύ σημαντική αύξηση των παραιτήσεων σε σχέση με προηγούμενες χρονιές.

Η Δημοκρατική Συνεργασία επισημαίνει ότι
  • Η ύπαρξη όλων αυτών των οργανικών κενών καταδεικνύει την αδήριτη ανάγκη για την ικανοποίηση, όσο το δυνατόν, περισσότερων αιτήσεων μετάθεσης και στη συνέχεια μαζικών μόνιμων διορισμών και ότι
  • η κατανομή ανάμεσα σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να γίνει με βάση τις πραγματικές ανάγκες και όχι τις ισορροπίες ανάμεσα στις δύο βαθμίδες.
Αναλυτικά

***υπάρχει δυνατότητα ανάκλησης της παραίτησης μέχρι τις 9 Απριλίου 2021

Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει πολύ σημαντική αύξηση των παραιτήσεων σε σχέση με προηγούμενες χρονιές.

Ενδεικτικά:
ΕΤΟΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ
2016 419
2017 227
2018 387
2019 705
2020 1231
2021 3708

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι

από τους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς των πινάκων κίνησης διδακτικού προσωπικού που απεστάλησαν στο Υπουργείο Παιδείας για τη διαδικασία των μεταθέσεων, από τα κατά τόπους ΠΥΣΠΕ, έχουν αφαιρεθεί οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αιτήσεις παραίτησης από την υπηρεσία μέχρι και τις 10-03-2021.

Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά

στη συγκεκριμένη διαδικασία και τα κενά που θα προκύψουν -μετά την οριστικοποίηση των παραιτήσεων- αναμένεται να υπολογιστούν για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων 2021 και όχι για τις μεταθέσεις/βελτιώσεις 2022, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα, κενά που, προφανώς, θα ληφθούν υπόψη και για τους επικείμενους διορισμούς των 5.250 εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση το 2021.

Η ύπαρξη όλων αυτών των οργανικών κενών

καταδεικνύει την αδήριτη ανάγκη για την ικανοποίηση, όσο το δυνατόν, περισσότερων αιτήσεων μετάθεσης και στη συνέχεια μαζικών μόνιμων διορισμών για την κάλυψη όχι μόνο αυτών των κενών, αλλά και όλων των κενών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση, όπως αποδεικνύεται περίτρανα και από τον φετινό αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και θα πρέπει να ληφθεί υπόψη από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. στην κατανομή των κενών θέσεων που πρόκειται να καλυφθούν με μόνιμους διορισμούς.

Είναι ηλίου φαεινότερο ότι

η σύσταση νέων οργανικών θέσεων λόγω της εφαρμογής της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής, αλλά και, κυρίως, ειδικοτήτων είναι επιτακτική ανάγκη.

Δεν είναι δυνατόν σε μεγάλες διευθύνσεις εκπαίδευσης της Χώρας να υπάρχουν ελάχιστες έως καθόλου οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

Σε κάθε περίπτωση

η κατανομή ανάμεσα σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να γίνει με βάση τις πραγματικές ανάγκες και όχι τις ισορροπίες ανάμεσα στις δύο βαθμίδες.

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

ζητά την πραγματοποίηση του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού μεταθέσεων τόσο στην Ειδική όσο και στη Γενική Αγωγή, τη δημιουργία των απαραίτητων οργανικών θέσεων που έχει ανάγκη η εκπαίδευση, καθώς και την κάλυψη όλων των κενών θέσεων με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.

Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Δείτε επίσης

Πληροφορίες για voucher “Ψηφιακή μέριμνα”: Υπεγράφη η KYA
Κεραμέως: Παράταση σχολικού έτους εντός Ιουνίου-Κανονικά οι Πανελλαδικές-Μέριμνα για Γυμνάσια & Λύκεια
Εμβολιασμός προσωπικού ειδικών σχολείων και μαθητών: Ξεκινάει ο προγραμματισμός των ραντεβού
Μακρή-ειδικά σχολεία: Γιατί δεν έκλεισαν-Εχουν αρχίσει οι εμβολιασμοί
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση