Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παρακολούθηση ύλης ΓΕΛ-Λυκείων ΕΑΕ μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά | Χρονοδιάγραμμα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παρακολούθηση ύλης ΓΕΛ-Λυκείων ΕΑΕ μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά: Χρονοδιάγραμμα και συντονισμός ύλης μαθημάτων Γ ́ τάξης – Εγκύκλιος.

Παρακολούθηση ύλης ΓΕΛ-Λυκείων ΕΑΕ

Εγκύκλιο υπ. αριθμ. πρωτ. 149198/ΓΔ4/1-12-2022 για την ηλεκτρονική παρακολούθηση και συντονισμό της ύλης των μαθημάτων της Γ ́ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΓΕ.Λ., Λυκείων Ε.Α.Ε.  που εξετάζονται πανελλαδικά, εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων δια της Υφυπουργού κας Ζέττας Μακρή.

Δείτε την Εγκύκλιο ΕΔΩ

Για την ηλεκτρονική παρακολούθηση και τον συντονισμό της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ και της Δ΄ τάξης των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ.,  έχει εκδοθεί η υπ. αριθ. πρωτ.: Φ5/145646 /ΓΔ4/23-11-2022 Εγκύκλιος της Υφυπουργού ΠΑΙΘ κας Ζ. Μακρή. παρέχονται πληροφορίες αναφορικά με

Αναλυτικά η Εγκύκλιος Φ5/145646 /ΓΔ4/23-11-2022 ΕΔΩ

_____________________________

Αναλυτικά η Εγκύκλιος 149198/ΓΔ4/1-12-2022

ΘΕΜΑ: Ηλεκτρονική παρακολούθηση και συντονισμός της ύλης των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΓΕ.Λ. και Λυκείων Ε.Α.Ε. που εξετάζονται πανελλαδικά

Για τον συντονισμό της διδασκαλίας των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΓΕ.Λ. και της Γ΄ τάξης Λυκείου Ε.Α.Ε. που θα εξεταστούν και πανελλαδικά το έτος 2023, κρίνεται αναγκαία η παρακολούθηση της διδακτέας – εξεταστέας ύλης, η οποία έχει οριστεί με την με αρ. πρωτ. 85745/Δ2/11-07-2022 Υ.Α. (Β’ 3731).

Σας ενημερώνουμε ότι έχει ενεργοποιηθεί στο ΠΣ myschool η λειτουργικότητα «Παρακολούθηση και Συντονισμός της Ύλης Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων», μέσω της οποίας θα καταχωριστεί υποχρεωτικά η διδακτέα – εξεταστέα ύλη.

1. Καταχώριση της διδακτέας- εξεταστέας ύλης στο ΠΣ myschool

Οι Διευθυντές/τριες των ΓΕ.Λ. και Λυκείων Ε.Α.Ε. είναι υπεύθυνοι/ες για την καταχώριση της ύλης που έχει διδαχθεί στο σχολείο τους και την οριστικοποίησή της (μέσω της σχετικής καρτέλας που υπάρχει στο ΠΣ myschool στη διαδρομή «Σχολική Μονάδα -> Παρακολούθηση και Συντονισμός της Ύλης των Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων») μέχρι και:

α) 12-12-2022

β) 23-01-2023

γ) 20-02-2023

δ) 27-03-2023

ε) 02-05-2023

Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που δεν υπάρχει ύλη προς καταχώριση, θα πρέπει να επιλέγεται μία από τις διαθέσιμες αιτιολογήσεις.

Επίσης, σε περίπτωση καθυστερήσεων στη διδασκαλία της διδακτέας – εξεταστέας ύλης, οι Διευθυντές/ντριες των Γενικών Λυκείων και Λυκείων Ε.Α.Ε., παρακαλούνται να μεριμνούν ώστε στο πεδίο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ» να δηλώνονται τα αίτια των καθυστερήσεων.

Η καταχώριση της διδαχθείσας ύλης θα γίνει ανά μάθημα ως εξής:

Σύνολο κειμένων που διδάχθηκαν/Σύνολο παραγωγών κειμένων γραπτού λόγου:

  • Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία – Νεοελληνική Γλώσσα
  • Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία – Νεοελληνική Γλώσσα – Παραγωγή γραπτού λόγου
  • Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία – Λογοτεχνία
  • Αρχαία Ελληνικά – Αρχαία Ελληνικά, Φάκελος Υλικού

Μέχρι και τη Σελίδα που διδάχθηκε:

  • Αρχαία Ελληνικά – Φιλοσοφικός Λόγος Εισαγωγή
  • Ιστορία
  • Μαθηματικά
  • Βιολογία – Τεύχος Α ́
  • Βιολογία – Τεύχος Β ́
  • Οικονομία

Μέχρι και την Παράγραφο του Κεφαλαίου (ή της Ενότητας) που διδάχθηκε (αυτό σημαίνει ότι έχουν διδαχθεί οι παράγραφοι που προηγούνται σύμφωνα με τις οδηγίες του Ι.Ε.Π.):

  • Φυσική – Τεύχος Β ́
  • Φυσική – Τεύχος Γ ́
  • Χημεία – Τεύχος Α ́
  • Χημεία – Τεύχος Β ́
  • Πληροφορική – ΑΕΠΠ Βιβλίο Μαθητή
  • Πληροφορική – Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό Ειδικότερα για το μάθημα των Λατινικών:
  • Για την Εισαγωγή του Τεύχους Α’ η καταχώριση να αναφέρεται στην τελευταία σελίδα που  διδάχθηκε.
  • Για τα κείμενα του Τεύχους Α’ η καταχώριση να αναφέρεται στον αριθμό του τελευταίου διδαχθέντος μαθήματος (Λατινική Αρίθμηση).
  • Για τα κείμενα του Τεύχους Β’ η καταχώριση να αναφέρεται στον αριθμό του τελευταίου διδαχθέντος μαθήματος (Λατινική Αρίθμηση).

Η καταχώριση της ύλης θα γίνει για όλες τις ημερομηνίες που αναφέρθηκαν ανωτέρω. Παρακαλούνται οι Διευθυντές/τριες των ΓΕ.Λ. και Λυκείων Ε.Α.Ε. να μεριμνήσουν ώστε στην τελευταία καταγραφή (02-05-2023), και εφόσον η διδακτέα – εξεταστέα ύλη έχει ολοκληρωθεί, να αναγράφεται μόνο η λέξη «ΤΕΛΟΣ» στο πεδίο καταγραφής καθώς και στο σχετικό πεδίο των παρατηρήσεων.

Στα μαθήματα στα οποία προβλέπεται να γίνεται η διδασκαλία από περισσότερα του ενός τεύχη βιβλίων, όταν ολοκληρώνεται η διδασκαλία του τεύχους να αναγράφεται μόνο η λέξη «ΤΕΛΟΣ» στο πεδίο καταγραφής.

Ομοίως, όταν ολοκληρώνεται η διδασκαλία της Εισαγωγής του Τεύχους Α’ για το μάθημα των Λατινικών, να αναγράφεται μόνο η λέξη «ΤΕΛΟΣ» στο πεδίο καταγραφής.

Σε κάθε περίπτωση, η διδακτέα – εξεταστέα ύλη κάθε μαθήματος που εξετάζεται και πανελλαδικά πρέπει να ολοκληρωθεί.

2. Συγκρότηση και έργο των επιτροπών παρακολούθησης και συντονισμού της ύλης

Ο/Η Περιφερειακός/ή Διευθυντής/τρια Εκπ/σης με απόφασή του/της συγκροτεί για κάθε Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης αρμοδιότητάς του/της επιτροπή παρακολούθησης και συντονισμού της διδασκαλίας της ύλης, η οποία θα είναι υπεύθυνη για τον συντονισμό της πορείας της διδασκαλίας των μαθημάτων που εξετάζονται και πανελλαδικά, και την παρακολούθηση της διδακτέας – εξεταστέας ύλης.

Η επιτροπή θα αποτελείται από:

  • Τον/τη Διευθυντή/ντρια της Δ/θμιας Εκπ/σης ως πρόεδρο,
  • Τον/την Οργανωτικό/ή Συντονιστή/τρια του ΠΕ.Κ.Ε.Σ., στην περιοχή αρμοδιότητας του/της οποίου/ας ανήκει η Δ/νση Δ.Ε. (εφόσον υπάρχει δυνατότητα)
  • Τους/τις Συντονιστές/τριες Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου αντίστοιχου των διδασκόμενων – πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ή, σε περίπτωση αδυναμίας παρουσίας κάποιων εκ των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, μόνιμους εκπαιδευτικούς αντίστοιχης ειδικότητας που διδάσκουν τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά μετά από πρόταση του οικείου Διευθυντή Δ/θμιας Εκπ/σης και
  • Έναν υπάλληλο της οικείας Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης ως Γραμματέα της επιτροπής, ο οποίος αναλαμβάνει την γραμματειακή και τεχνική υποστήριξη της ομάδας, αντλώντας τα στοιχεία καταχώρισης της ύλης από το ΠΣ myschool και ενημερώνοντας την Επιτροπή Παρακολούθησης και Συντονισμού της Ύλης.

Επισημαίνεται ότι οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου που συμμετέχουν στις Επιτροπές Παρακολούθησης και Συντονισμού της Ύλης δεν θα μπορούν να αντλούν τα στοιχεία καταχώρισης της ύλης από το ΠΣ myschool με τους προσωπικούς τους κωδικούς.

Έργο της επιτροπής είναι:

  • Ο έλεγχος της ορθότητας και της ακρίβειας των στοιχείων που καταχωρίζουν οι σχολικές μονάδες στο ΠΣ myschool.
  • Ο έλεγχος των παρατηρήσεων των σχολικών μονάδων στο πεδίο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ» του ΠΣ myschool και η επίλυση τυχόν προβλημάτων που αναφέρονται σε αυτό και προκαλούν καθυστερήσεις στην πορεία διδασκαλίας της ύλης.
  • Η τήρηση των χρονικών προθεσμιών.
  • Η οριστικοποίηση της καταχώρισης της ύλης που έχει διδαχθεί σε κάθε σχολείο αρμοδιότητάς της (μέσω της σχετικής καρτέλας που υπάρχει στο ΠΣ myschool «Παρακολούθηση και Συντονισμός της Ύλης των Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων») μέχρι και:

Η καταγραφή των ενεργειών για την επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων στο σχετικό πεδίο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ» του ΠΣ myschool της επιτροπής.

α) 15/12/2022

β) 26/01/2023

γ) 23/02/2023

δ) 30/03/2023

ε) 04/05/2023

Στην περίπτωση που θα πρέπει να γίνουν αλλαγές από τη σχολική μονάδα, η σχετική πρόταση θα πρέπει να «ξεκλειδώνεται» ώστε να είναι επεξεργάσιμη. Στη συνέχεια θα πρέπει να ακολουθείται η διαδικασία εξαρχής (δηλ. αποθήκευση και οριστικοποίηση από τη σχολική μονάδα και οριστικοποίηση από την επιτροπή).

Η σύνταξη και αποστολή έκθεσης σχετικά με την πορεία ολοκλήρωσης της ύλης με βάση τα στοιχεία καταχώρισής της, όπως αυτά θα εμφανίζονται στο αντίστοιχο αρχείο του ΠΣ myschool (Στατιστικά -> Στατιστικά Σχολικών Μονάδων -> Παρακολούθηση και Συντονισμός της Ύλης των Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων), το οποίο θα επισυνάπτεται στην έκθεση.

Έκθεση η οποία δεν θα έχει επισυναπτόμενο το σχετικό αρχείο από το ΠΣ myschool, δεν θα γίνεται αποδεκτή.

Οι εκθέσεις θα πρέπει να είναι ευσύνοπτες και να αναφέρουν κυρίως και επιγραμματικά τα προβλήματα που έχουν προκαλέσει καθυστερήσεις στη διδασκαλία της ύλης, και τις ενέργειες στις οποίες προέβη η επιτροπή για την αντιμετώπισή τους.

Η έκθεση συντάσσεται και υπογράφεται από τον Πρόεδρο και τα μέλη της Επιτροπής Παρακολούθησης και Συντονισμού της Ύλης, υποβάλλεται από τον Πρόεδρο στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (e-mail: spoudonde@minedu.gov.gr) το αργότερο πέντε (5) ημέρες μετά από τις ημερομηνίες οριστικοποίησης της ύλης που αναφέρονται παραπάνω, και κοινοποιείται στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Παρακαλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης να παρακολουθούν και να εποπτεύουν το έργο των Επιτροπών Παρακολούθησης και Συντονισμού της ύλης των Διευθύνσεων αρμοδιότητάς τους.

Παρακαλείσθε για περισσότερες πληροφορίες να παρακολουθείτε τις ανακοινώσεις του συστήματος (https://myschool.sch.gr/announcements).

Δείτε επίσης

Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ΓΕΛ για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια από το 2023-24 

Πρόγραμμα πανελλαδικών ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 2023, Ειδικών, Μουσικών μαθημάτων, ΤΕΦΑΑ όπως ανακοινώθηκε από το ΥΠΑΙΘ 

Προθεσμία καθορισμού Προγράμματος Πανελλαδικών η 1η Σεπτεμβρίου-Αρθρο 76 του νόμου 4975/2022

Πρόγραμμα πανελλαδικών 2023: Εξετάσεις ΓΕΛ 2 έως 12 Ιουνίου και ΕΠΑΛ από 1η έως 16 Ιουνίου 2023 

Κεραμέως-νέα σχολική χρονιά 2022/23: Πρόγραμμα πανελλαδικών, ημερομηνίες Πειραματικών/Πρότυπων και άλλα ορόσημα 

Πότε θα λήξουν τα μαθήματα το 2023-Το Πρόγραμμα εξετάσεων όπως ανακοινώθηκε από το ΥΠΑΙΘ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση