Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παράλληλη Στήριξη-Αναφορά στη Βουλή: Aμεση κάλυψη όλων των μαθητών από Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παράλληλη Στήριξη-Αναφορά στη Βουλή: Aμεση κάλυψη όλων των μαθητών από Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό.

Παράλληλη Στήριξη-Αναφορά στη Βουλή

Ως αναφορά, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ν. Κεραμέως, κατέθεσε την επιστολή γονέων μαθητών που χρήζουν παράλληλης στήριξης από Ειδικό Εκπαιδευτικό ή Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, ο Βουλευτής και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος ΣΥΡΙΖΑ κος Ι. Ραγκούσης.

Ο Βουλευτής,

όπως αναφέρεται, καλεί το ΥΠΑΙΘ να δώσει εξηγήσεις γιατί δεν προχωρά στην πρόσληψη των αναπληρωτών για την πλήρη κάλυψη των παράλληλων στηρίξεων από την έναρξη των μαθημάτων του έτους 2021-22, αλλά “αντιθέτως ανακοίνωσε προσλήψεις μόλις στο 50% των μαθητών με εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη”.

_____________

Η Αναφορά και η επιστολή των γονέων

Αθήνα 1/9/2021

ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς την κα Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: Άμεση κάλυψη όλων των μαθητών με παράλληλη στήριξη από Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό.

Ο Βουλευτής της Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, έχοντας υπόψη την από 19-8-2021 επιστολή-έκκληση εκατοντάδων γονέων με μαθητές που χρήζουν παράλληλης στήριξης από Ειδικό Εκπαιδευτικό ή Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό την καταθέτει ως αναφορά προς την κα Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, αποδεχόμενος το αυτονόητο δικαίωμα πλήρους στήριξης των μαθητών με εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη.

Η παρούσα Αναφορά αποκτά ιδιαίτερη αξία,

καθώς όπως μας ενημερώνουν εκπαιδευτικοί και συνδικαλιστικοί φορείς οι πρόσφατα ανακοινωθείσες προσλήψεις αναπληρωτών παράλληλης στήριξης για το 2021-22 υπολείπονται σημαντικά των πραγματικών αναγκών των μαθητών κι ανέρχονται μόλις στο 50% των εγκεκριμένων από το ΥΠΑΙΘ στηρίξεων.

Στην επιστολή των γονέων επισημαίνονται μεταξύ άλλων τα εξής:

1. Η συλλογική επιστολή μας αφορά σε παιδιά που δικαιούνται παράλληλη στήριξη πλήρους ωραρίου, εξαιτίας των εκπαιδευτικών και μαθησιακών τους αναγκών, τα οποία έμειναν χωρίς υποστήριξη ή με μερική υποστήριξη λιγότερων ωρών που έφτασε αργοπορημένα είτε στη μέση του διδακτικού έτους είτε καθόλου και αυτό συμβαίνει συστηματικά τα τελευταία χρόνια.

2. Τα συνηθέστερα προβλήματα αφορούν στην μη έγκαιρη προσέλευση της παράλληλης στην έναρξη της σχολικής χρονιάς με αποτέλεσμα πολλά παιδιά να στερούνται την ίση συμμετοχή στην εκπαιδευτική και κοινωνική διαδικασία.

3. Πολλοί γονείς, αναγκάζονται να αναλάβουν μόνοι τους την οικονομική επιβάρυνση, για να προσλάβουν ιδιωτική παράλληλη στήριξη.

4. Είναι πολύ σημαντικό για όλους μας να δούμε πλέον να υλοποιείται η συμπεριληπτική εκπαίδευση και να κατοχυρώνεται το ίσο δικαίωμα πρόσβασης στην εκπαίδευση, έγκαιρα και έγκυρα.

Παρακαλούμε για την απάντηση και τις δικές σας ενέργειες.

Ο καταθέτων Βουλευτής

Γιάννης Ραγκούσης

Δείτε την Επιστολή γονέων παιδιών που δικαιούνται Παράλληλης Στήριξης

Δείτε επίσης

Αποφάσεις πρόσληψης ΕΕΠ-ΕΒΠ Α Φάση 2021-22: Αριθμοί αναλυτικά ανά κλάδο σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ-Παράλληλη
Αποφάσεις πρόσληψης εκπαιδευτικών αναπληρωτών Α/θμιας και Β/θμιας για το 2021-22
Πότε θα κλείνει τμήμα στο σχολείο-Τι θα γίνεται σε περίπτωση κρούσματος σύμφωνα με τις εισηγήσεις της Επιτροπής
Εκπαιδευτικός κρούσμα κορονοϊού: Τίθεται σε καραντίνα και ακόμη και αυθημερόν θα αναλαμβάνει αναπληρωτής
Εισαγωγική Επιμόρφωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Η εξέλιξη της Πράξης υλοποίησης του Προγράμματος
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση