Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παραμονή εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στις περιοχές υπηρέτησής τους | Εγγραφο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παραμονή εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στις περιοχές υπηρέτησής τους: Εγγραφο της Γ.Γ. Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Αναστασίας Γκίκα.

Παραμονή εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΤΜΗΜΑΤΑ Α’ ΚΑΙ Β’

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΕΕΠ – ΕΒΠ

Βαθμός Ασφαλείας:

Βαθμός Προτεραιότητας: ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ

Μαρούσι, 16-11-2020

Αρ. πρωτ.: 156651 /Ε3

Ταχ. Δ/νση            : Ανδρέα Παπανδρέου 37 Τ.Κ. – Πόλη           : 15180 – Μαρούσι

Ιστοσελίδα            : http://www.minedu.gov.gr

Πληροφορίες       : Χρ. Μυλωνά (ΠΕ)

Μ. Καραμπέλου (ΔΕ)

Γ. Τραχανατζής (ΕΕΠ-ΕΒΠ) Τηλέφωνο             : 210 344 3131 (ΠΕ)

210 3443248 (ΔΕ)

210 344 2082.(ΕΕΠ-ΕΒΠ)

Email                      : t09ppe2@minedu.gov.gr (ΠΕ),

t09pde2n@minedu.gov.gr (ΔΕ)

eep-evp@minedu.gov.gr (ΕΕΠ-ΕΒΠ)

 

 

ΠΡΟΣ: 1. Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

2. Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

 

ΘΕΜΑ: Παραμονή εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ/ ΕΒΠ στις περιοχές υπηρέτησής τους

Όλοι οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), μόνιμοι και αναπληρωτές, ακόμα και αν οι σχολικές τους μονάδες τελούν σε καθεστώς αναστολής λειτουργίας, παράλληλα με την παροχή τηλεκπαίδευσης παραμένουν στη διάθεση των Διευθυντών/Προϊσταμένων των σχολείων τους για άσκηση εκπαιδευτικού ή διοικητικού έργου που τυχόν θα τους ζητηθεί.

Ως εκ τούτου, καλούνται να παραμένουν στις περιοχές που υπηρετούν.

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΚΙΚΑ

Δείτε το έγγραφο σε μορφή pdf στη Διαύγεια

Δείτε επίσης

Αναβάθμιση συστήματος τηλεκπαίδευσης: Οδηγίες προς εκπαιδευτικούς Β/θμιας
Ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία: Κατάλογος-Οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
 Οδηγός Webex Meetings για εκπαιδευτικούς: Mε εικόνες-μετάφραση βασικών όρων και επιλογών στα Ελληνικά
Λειτουργία Δημοτικών και Νηπιαγωγείων από Δευτέρα 16.11.2020: 12 ερωτήσεις και απαντήσεις
Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Δημοτικών-Νηπιαγωγείων | Εγκύκλιος

Δείτε ακόμη

ΦΕΚ Σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Δημοτικά-Νηπιαγωγεία, Ωρολόγιο Πρόγραμμα-ΚΕΣΥ-ΠΕΚΕΣ
Ενίσχυση συμμετοχής στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση: Του Κωνσταντίνου Ντίνα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση