Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παράνομη η απεργία αποχή από την αξιολόγηση σχολικής μονάδας με απόφαση Πρωτοδικείου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παράνομη η απεργία αποχή από την αξιολόγηση σχολικής μονάδας με απόφαση του Μομομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών-Αναμένονται οι αντιδράσεις της ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Η Απόφαση.

Παράνομη κρίθηκε η απεργία αποχή των εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών.

Αναμένονται οι επόμενες κινήσεις των Ομοσπονδιών ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Η ΔΟΕ έχει προγραμματίσει για τις 8μμ σήμερα έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού της Συμβουλίου.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων

κα Νίκη Κεραμέως με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχολίασε την απόφαση ως εξής:

“Παράνομη κρίθηκε από το Δικαστήριο η απεργία-αποχή από κάθε αξιολόγηση των #ΔΟΕ #ΟΛΜΕ #ΠΟΣΕΕΠΕΑ #ΟΙΕΛΕ. Προχωράμε στην αξιολόγηση που αποτελεί σημαντική παράμετρο για τη συνολική αναβάθμιση της εκπαίδευσης”.

Δείτε το σκεπτικό στην Απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών για την απεργία αποχή
Δείτε: Αξιολόγηση-απεργία αποχή: Οι λόγοι που την έκρινε παράνομη το Πρωτοδικείο-Τα αιτήματα του ΥΠΑΙΘ που δεν δέχθηκε

___________________

Σήμερα Πέμπτη 30.09 κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών

πραγματοποιήθηκε Παράσταση Διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών μετά από κάλεσμα της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ.

Το πρωί σήμερα η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως κατέθεσε αγωγή κατά των:
  1. Διδασκαλική Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών (ΔΟΕ),
  2. Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ),
  3. Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και
  4. Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ)

ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η “απεργία-αποχή”, που όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στοχεύει στη μη εφαρμογή του ψηφισμένου από τη Βουλή των Ελλήνων νόμου για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.

Η αγωγή εκδικάσθηκε σήμερα

λόγω του επείγοντος στο πλαίσιο των θεσμοθετημένων προθεσμιών των σταδίων της αξιολόγησης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ
Οι Ομοσπονδίες τάχθηκαν έναντι κάθε έννοιας αξιολόγησης εξ αρχής,

πριν ακόμη την ψήφιση του νόμου 4692/2020 για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου, αλλά και του νόμου 4823/2021 για αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Και μετά την ψήφιση των σχετικών νόμων,

η συνδικαλιστική ηγεσία των εκπαιδευτικών καλεί τους συναδέλφους τους να τους παραβούν και μάλιστα σε απεργία-αποχή αόριστης διάρκειας, από κάθε ενέργεια που σχετίζεται με μία βελτιωτική διαδικασία αξιολόγησης, που στοχεύει στη συνολική αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Συνιστά δε πλέον πάγια πρακτική των οργανώσεων αυτών

να κηρύσσουν «απεργία-αποχή» από κάθε νομοθετημένη – από το Ελληνικό Κοινοβούλιο – διαδικασία που απλά δεν είναι της αρεσκείας τους, όπως π.χ. η μόλις χθεσινή εξαγγελία της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή και από την τηλεκπαίδευση σε περιπτώσεις όπου για αντικειμενικούς λόγους δεν είναι δυνατή η δια ζώσης εκπαίδευση (π.χ. σε περίπτωση παρεμπόδισης της πρόσβασης μαθητών στο χώρο του σχολείου).

Λίγο αργότερα σήμερα, ο Τομεάρχης Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ και τ. Υπουργός Παιδείας κος Νίκος Φίλης

μιλώντας “στο Κόκκινο” για την αγωγή της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως δήλωσε ότι όταν ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει κυβέρνηση θα “σβήσει” όλες τις αντισυνταγματικές συνέπειες που προκύπτουν σε βάρος των εκπαιδευτικών.

Τέλος η ΟΛΜΕ με ανακοίνωσή της

ζητά από όσους/ες Διευθυντές/τριες είχαν συγκαλέσει συνεδρίαση Συλλόγου Διδασκόντων να την αναβάλλουν για την επόμενη εβδομάδα εν αναμονή της δικαστικής απόφασης.

Επιπροσθέτως η ΟΛΜΕ επισημαίνει ότι

ακόμα και αν το δικαστήριο κηρύξει την απεργία παράνομη ή καταχρηστική καμία απολύτως συνέπεια δεν υπάρχει για την έως τώρα συμμετοχή στην απεργία.

Δείτε σχετικά

Φίλης-Αγωγή Υπουργείου Παιδείας: Oταν ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει κυβέρνηση θα “σβήσει” όλες τις αντισυνταγματικές συνέπειες σε βάρος εκπ/κών
ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-Αξιολόγηση: Παράσταση Διαμαρτυρίας στο Πρωτοδικείο Αθηνών για την αγωγή του Υπουργείου Παιδείας
ΦΕΚ: Ψηφιακή πλατφόρμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας ΙΕΠ-Πως θα λειτουργεί
Απεργία αποχή από την αξιολόγηση σχολικής μονάδας: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις
Νέες διευκρινίσεις για την απεργία αποχή από την ΟΛΜΕ
ΟΛΜΕ: Ενημερωτικό για την νομιμότητα της απεργίας αποχής από την αξιολόγηση-Γνωμοδότηση
ΔΟΕ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
ΠΟΣΕΕΠΕΑ-αξιολόγηση: Oλα τα βήματα για την κήρυξη απεργίας–αποχής και την ατομική-συλλογική δήλωση αποχής

Δείτε ακόμη

Εγκύκλιος-αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ενεργοποιούνται οι εκ του νόμου διαδικασίες
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-νέο ΦΕΚ: Η νέα απόφαση για το 2021-22
Οδηγός αξιολόγησης σχολείων από το ΙΕΠ: Εως 30.09 η έκθεση του σχολείου στην πλατφόρμα του ΙΕΠ
ΦΕΚ: Ψηφιακή πλατφόρμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας ΙΕΠ-Πως θα λειτουργεί
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση