Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παράσταση διαμαρτυρίας για διορισμούς και άμεση σύσταση οργανικών θέσεων από τον ΠΕΣΥΘ στις 04.03 στο Υπ. Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παράσταση διαμαρτυρίας για διορισμούς και άμεση σύσταση οργανικών θέσεων από τον ΠΕΣΥΘ τη Δευτέρα 4 Μαρτίου στις 14:00 στο Υπουργείο Παιδείας.

Παράσταση διαμαρτυρίας για διορισμούς και οργανικές θέσεις από τον ΠΕΣΥΘ

Σε εκ νέου κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), τη Δευτέρα 4 Μαρτίου στις 14:00, καλεί ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ).

Η νέα παράσταση διαμαρτυρίας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συλλόγου, έχει να κάνει με τους μόνιμους διορισμούς και την άμεση σύσταση οργανικών θέσεων, καθότι δεν ελήφθη καμία ουσιαστική πρωτοβουλία εκ μέρους του ΥΠΑΙΘΑ στην κατεύθυνση της σύστασης νέων οργανικών θέσεων, τη στιγμή που “στον κλάδο δεν πραγματοποιήθηκαν – πλην ενός, στην Ειδική Αγωγή – διορισμοί τα τελευταία χρόνια, με τη δικαιολογία πως δεν υπήρχαν οργανικά κενά (!!!), τη ίδια στιγμή που υπάρχουν τόσες ανάγκες”.

Ετσι ο ΠΕΣΥΘ, με αφορμή την προγραμματισμένη συνάντηση του με τον Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘΑ κο Ιωάννη Κατσαρό στις 04.03.2024 (η τελευταία από μια σειρά αντίστοιχων προγραμματισμένων συναντήσεων, που ακυρώθηκαν την τελευταία στιγμή, όπως αναφέρεται} και πριν να είναι αργά, απευθύνει κάλεσμα ώστε να δοθεί δυναμικό παρόν στην κινητοποίηση, προκειμένου να ανατραπεί “η απαξιωτική αδράνεια του Υπουργείου στο ζήτημα που μας καίει από το 2010!”.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΠΕΣΥΘ

Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (Π.Ε.ΣΥ.Θ.)

Αθήνα 20/2/2024

Α.Π. 2337

Κάλεσμα Π.Ε.ΣΥ.Θ. σε νέα παράσταση διαμαρτυρίας για διορισμούς και άμεση σύσταση οργανικών θέσεων στο ΥΠΑΙΘ

Δευτέρα 4/3, ώρα 14:00.

Συναδέλφισσες,
Συνάδελφοι,

Μετά από τις επίμονες εκκλήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας μας, σε συμπόρευση και με άλλους Συλλόγους και Σωματεία, δεν ελήφθη καμία ουσιαστική πρωτοβουλία εκ μέρους του ΥΠΑΙΘ στην κατεύθυνση της σύστασης νέων οργανικών θέσεων.

Πρώτα ο κ. Κόπτσης, στη συνέχεια ο κ. Κατσαρός αθέτησε τις δεσμεύσεις του για σύσταση οργανικών. Μάλιστα επικαιροποίησε τις εισηγήσεις των Διευθύνσεων που πρότειναν και συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, για το θεαθήναι και για να ρίξει σταχτή στα μάτια στους κλάδους των κοινών ειδικοτήτων, ώστε να μας φέρει προ τετελεσμένου  γεγονότος.

Με αφορμή λοιπόν την προγραμματισμένη συνάντηση του ΠΕΣΥΘ με τον Γ.Γ. κ. Κατσαρό στις 4/3 (η τελευταία από μια σειρά αντίστοιχων προγραμματισμένων συναντήσεων, που μας ακύρωσαν την τελευταία στιγμή, στην οποία έχουμε ζητήσει να παρευρίσκεται ο υπουργός και οι υφυπουργοί) και πριν να είναι αργά, σας καλούμε όλους και όλες να δώσουμε δυναμικό παρόν στην κινητοποίηση, προκειμένου να ανατρέψουμε την απαξιωτική αδράνεια του Υπουργείου στο ζήτημα που μας καίει από το 2010!

Θυμίζουμε ότι στον κλάδο μας δεν πραγματοποιήθηκαν – πλην ενός, στην Ειδική Αγωγή – διορισμοί τα τελευταία χρόνια, με τη δικαιολογία πως δεν υπήρχαν οργανικά κενά (!!!), τη στιγμή που υπάρχουν τόσες ανάγκες.

Για να σταματήσουν πια να εμπαίζουν και εμάς και τους/τις μαθητές/τριές μας, σας καλούμε σε κατεπείγουσα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ, Δευτέρα 4/3 και ώρα 14:00, για να διεκδικήσουμε ακόμη μία φορά την απόδοση όλων των κενών και την, άμεση και εν αντιστοιχία τους, σύσταση νέων οργανικών θέσεων.

  • Ώστε να πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί και να καλυφθούν όλα τα κενά σε όλους τους κλάδους και ειδικότητες, με γνώμονα το μέγιστο παιδαγωγικό όφελος,
  • για να μπορέσουν να μετατεθούν όσοι/ες συνάδελφοί/ισσές μας το επιθυμούν,
  • για να μπορέσουν οι συνάδελφοι/ισσες να εργαστούν κοντά στις εστίες τους και να μη χρειαστεί –ενώ εργάζονται ήδη 10 και 20 χρόνια ως αναπληρωτές/τριες, να εγκαταλείψουν τις οικογένειές τους προκειμένου να διοριστούν,
  • για να σταματήσει το αντιπαιδαγωγικό και αντιεπιστημονικό καθεστώς των αναθέσεων – κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε και είναι καθ᾽ ύλην αρμόδιος/α να το διδάξει.

Παράλληλα, διεκδικούμε:

  • Θεατρική αγωγή σε όλα τα σχολεία, τις τάξεις και τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Ένας/μία θεατρολόγος ανά σχολείο.
  • Επαναφορά του μαθήματος της θεατρικής αγωγής στην Ε’ και Στ’ τάξη.
  • Να δίνονται και να καλύπτονται όλα τα κενά από την Α΄ φάση και από την αρχή της χρονιάς.

Ζητάμε από τη ΔΟΕ, την ΕΛΜΕ,  τα σωματεία μας να στηρίξουν την κινητοποίηση, με 3ωρες βοηθητικές στάσεις εργασίας αλλά και τη φυσική τους παρουσία στο υπουργείο.

Το ΔΣ του ΠΕΣΥΘ

Δείτε επίσης

Στη Βουλή έφερε την αναγκαιότητα σύστασης νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ το ΚΚΕ 

Αλλαγή τρόπου υπολογισμού οργανικών κενών εκπαιδευτικών ζητούν 13 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση