Κυριακή, 22 Ιουνίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παραστατίδης για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Υπ. Παιδείας: Aπευθύνεται στον λαό των Λωτοφάγων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παραστατίδης για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Υπ. Παιδείας: Aπευθύνεται στον λαό των Λωτοφάγων-Μαγική εικόνα η κατάσταση στην Παιδεία.

Παραστατίδης για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Υπ. Παιδείας

Μαγική εικόνα της κατάστασης στην Παιδεία που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα της απαξίωσης και της υποβάθμισης, παρουσιάστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, κατά την επίσκεψή του στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού την Παρασκευή 25 Απριλίου 2025, κατά τον Βουλευτή και υπεύθυνο ΚΤΕ Παιδείας ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Στέφανο Παραστατίδη.

Κατά τον Βουλευτή τα περισσότερα από όσα δήλωσε ο Πρωθυπουργός δεν ισχύουν, ενώ ο ίδιος παραθέτει τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού και τον σχολιασμό του πάνω σ αυτές.

Αναλυτικά

Δηλώσεις Μητσοτάκη: Χωριά Ποτέμκιν και στην Παιδεία

Ανακοίνωση Στέφανου Παραστατίδη, Βουλευτή Κιλκίς και υπεύθυνου Κ.Τ.Ε. Παιδείας ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο υπ. Παιδείας

Τα «επιτεύγματα» της κυβέρνησής του στον χώρο της Παιδείας παρουσίασε σήμερα κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο ο Πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης.

Σαν να απευθύνεται στον λαό των Λωτοφάγων, παρουσίασε μια μαγική εικόνα της κατάστασης στην Παιδεία που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα της απαξίωσης και της υποβάθμισης που βιώνουμε στο χώρο αυτά τα χρόνια της διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.

Η κυβέρνηση του φιάσκου της κολλεγιοποίησης της ανώτατης εκπαίδευσης, της πανηγυρικής ψήφισης νόμων που δεν εφαρμόζονται (επαγγελματική εκπαίδευση – campuses), της υποχώρησης της επίδοσης των μαθητών στο διαγωνισμό Pisa, της καλλιέργειας του εδάφους για την εισβολή κερδοσκοπικών funds στην ιδιωτική εκπαίδευση, της υποχρηματοδότησης, κ.ά., προβάλλεται σύμφωνα με τις πρωθυπουργικές δηλώσεις ως κυβέρνηση της «προόδου που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια».

Τα περισσότερα από όσα δήλωσε ο Πρωθυπουργός δεν ισχύουν:

  • Η δήλωση«η εικόνα στα σχολεία μας είναι πολύ διαφορετική και είναι βελτιωμένη αν αναλογιστεί κανείς ότι από το 2019 έχουμε προσθέσει 39.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς στη δύναμή μας».
  • Η αλήθεια: Η αριθμητική του Πρωθυπουργού θυμίζει δημιουργική λογιστική: Προστίθενται 39000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί, αλλά ο συνολικός αριθμός των εκπαιδευτικών στα σχολεία (μονίμων και αναπληρωτών) είναι κάθε χρόνο διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας μικρότερος από τον προηγούμενο!
  • Η δήλωση: «πρέπει να ασχοληθούμε περισσότερο, και το συζητήσαμε με την υπουργό, στο ωρολόγιο πρόγραμμα με την ποιότητα αλλά και την ποσότητα της ύλης. Με ικανοποίηση άκουσα ότι εξετάζονται προτάσεις από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για μια λελογισμένη μείωση της ύλης».
  • Η αλήθεια: Καμία μείωση ύλης δεν έχει γίνει. Μετά από έξι χρόνια διακυβέρνησης το θέμα ανασύρεται για μία ακόμη φορά.
  • Η δήλωση: «Συζητήσαμε την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Εδώ πρέπει να είμαστε ειλικρινείς: Είναι μια καινούργια διαδικασία, η οποία ακόμη δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα»..
  • Η αλήθεια: Πρόκειται για μία κυνική δήλωση αποτυχίας του γραφειοκρατικού μοντέλου αξιολόγησης που δεν έχει φέρει καμία βελτίωση στο επίπεδο των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
  • Η δήλωση: «Να αναφερθώ στις πολιτικές που έχουμε αναλάβει για το μπούλινγκ, την πλατφόρμα που έχει δώσει ήδη κάποια πρώτα μετρήσιμα αποτελέσματα».
  • Η αλήθεια: Η αντιμετώπιση της σχολικής βίας και παραβατικότητας αντιμετωπίζεται κυρίως με τη δημιουργία πλατφορμών, χωρίς μία εθνική στρατηγική και συγκεκριμένη κατεύθυνση και βεβαίως δεν έχει αποδώσει αποτελέσματα.

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι δεν υπήρξε καμία αναφορά στο τραγικό όπως αποδεικνύεται εγχείρημα της ίδρυσης μη κρατικών «μη κερδοσκοπικών»!! παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων στη χώρα.

Το τελευταίο φαίνεται ότι ακόμη και ο κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί να το υπερασπιστεί…

Δείτε σχετικά

Στο Υπουργείο Παιδείας ο Πρωθυπουργός: Οι προτεραιότητες της κυβέρνησης στον τομέα της Παιδείας 

Δείτε επίσης

Πρωθυπουργός για αξιολόγηση: Οποιος την αρνείται δεν έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης

ΟΠΣΥΔ-καταχώριση δικαιολογητικών: Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη διαδικασία 

Καταχώριση δικαιολογητικών στο ΟΠΣΥΔ: Η διαδικασία στο πλαίσιο Προκηρύξεων ΑΣΕΠ | ΦΕΚ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply