“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παράταση για λειτουργικά κενά: Να υπολογιστούν σωστά | Εγγραφο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παράταση για λειτουργικά κενά: Να υπολογιστούν σωστά – Εγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στις Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και στις ΠΔΕ.

Παράταση για λειτουργικά κενά

Παράταση κατά μία (1) ημέρα της προθεσμίας για την καταχώριση των λειτουργικών αναγκών δίνει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στις Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και στις ΠΔΕ της χώρας.

Η παράταση, όπως αναφέρει το έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, δίδεται με αφορμή τις πρόσφατες αποσπάσεις μονίμων εκπαιδευτικών και κατόπιν σχετικών αιτημάτων των Διευθύνσεων.

Ετσι έως σήμερα Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019 το πληροφοριακό σύστημα ΟΠΣΥΔ θα παραμείνει διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στη συνέχεια οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) θα ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία μέχρι και τη Δευτέρα 23/09/2019.

Τέλος το Υπουργείο επισημαίνει πως επειδή παρατηρούνται σημαντικές αποκλίσεις σε σχέση με τα εναπομείναντα κενά από την Α’ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, εφιστά την προσοχή στον ορθό υπολογισμό και καταχώριση των αναγκών προκειμένου:

  • Nα  αποφευχθούν  στρεβλώσεις.
  • Nα  διαφυλαχτεί το αδιάβλητο της διαδικασίας προσλήψεων.
  • Να διαφυλαχθεί η επιτυχής υλοποίηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ .

Δείτε αναλυτικά το Εγγραφο του ΥΠΑΙΘ

Μαρούσι, 20-9-2019
Αρ. Πρωτ. 146241/Ε1

ΘΕΜΑ: «Καταγραφή λειτουργικών κενών/πλεονασμάτων»

Με αφορμή τις πρόσφατες αποσπάσεις μονίμων εκπαιδευτικών και κατόπιν σχετικών αιτημάτων σας, σας γνωρίζουμε ότι παρατείνεται κατά μία (1) ημέρα η προθεσμία για την καταχώριση των λειτουργικών αναγκών των περιοχών ευθύνης σας.

Ειδικότερα το ΟΠΣΥΔ θα παραμείνει διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από
τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης μέχρι την Παρασκευή 20/09/2019, προκειμένου στη συνέχεια οι οικείες
αυτών Περιφερειακές Διευθύνσεις να ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία μέχρι και τη Δευτέρα
23/09/2019.

Κατά τα λοιπά – και δεδομένου ότι από ενδεικτική ανάλυση των ήδη καταγεγραμμένων κενών
παρατηρούνται σημαντικές αποκλείσεις σε σχέση με τα εναπομείναντα κενά από την Α’ Φάση προσλήψεων
αναπληρωτών εκπαιδευτικών – εφιστούμε την προσοχή σας στον ορθό υπολογισμό και καταχώριση των
αναγκών  σας,  προκειμένου  να  αποφευχθούν  στρεβλώσεις  και  να  διαφυλαχτεί,  μεταξύ  άλλων,  το
αδιάβλητο της διαδικασίας προσλήψεων και η επιτυχής υλοποίηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ .

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΥ

Δείτε επίσης

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Συνάντηση ΑΣΕΠ – ΣΥΡΙΖΑ: Εντός του 2019 οι Πίνακες για διορισμούς στην Ειδική Αγωγή

Προσωρινοί Πίνακες ΕΒΠ Προκήρυξης 1ΕΑ/2019 ΑΣΕΠ

______________________________

Δείτε ακόμη

Καταγραφή κενών για προσλήψεις από το Υπουργείο Παιδείας

Β Φάση προσλήψεων – Πίνακες ΑΣΕΠ – Τροπολογίες – Πιστώσεις ΕΠΑΛ | Ενημέρωση

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ έως σήμερα

Παρέμβαση ΟΛΜΕ για τους ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών

______________________________

Πριν φύγετε

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

Ο Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του προσωπικού

Επιστολή ΕΣΑμεΑ σε Υπουργό Παιδείας: Ανάγκη η συμπεριληπτική εκπαίδευση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση