Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παράταση περιόδου επιμόρφωσης ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης έως 20.09.2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παράταση περιόδου επιμόρφωσης ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ασύγχρονης επιμόρφωσης, iepX, του ΙΕΠ, έως 20 Σεπτεμβρίου 2022 – Ανακοίνωση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Παράταση περιόδου επιμόρφωσης ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης

Με ανακοίνωση του, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ενημερώνει πως δίνεται παράταση της περιόδου επιμόρφωσης για την ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ασύγχρονης επιμόρφωσης, iepX, του ΙΕΠ.

Η παράταση έχει να κάνει με την προθεσμία για την ολοκλήρωση παρακολούθησης των μαθημάτων της α΄, β΄ και γ΄ φάσης επιμόρφωσης στο πλαίσιο της ασύγχρονης επιμόρφωσης για την ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού»

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα ασύγχρονης επιμόρφωσης, iepX, του ΙΕΠ θα παραμείνει ανοικτή για τους/τις επιμορφούμενους/ες μέχρι 20 Σεπτεμβρίου 2022.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΙΕΠ

Σχετικά με την προθεσμία για την ολοκλήρωση παρακολούθησης των μαθημάτων της α΄, β΄ και γ΄ φάσης επιμόρφωσης στο πλαίσιο της ασύγχρονης επιμόρφωσης για την ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313, μέσω της πλατφόρμας iepX του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, σας ενημερώνουμε ότι η εν λόγω πλατφόρμα θα παραμείνει ανοικτή για τους/τις επιμορφούμενους/ες μέχρι 20 Σεπτεμβρίου 2022.

Δείτε επίσης

Αιτήσεις για Μητρώο Τράπεζας Θεμάτων από την Τετάρτη 22 Ιουνίου έως Πέμπτη 7 Ιουλίου 

Συμπερίληψη παιδιών με νοητική αναπηρία στην προσχολική εκπαίδευση-Δευτέρα 27 Ιουνίου-ΠΔΕ Αττικής 

Υποβάθμιση-απαξίωση Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και στο ΙΕΠ-Αναφορά στη Βουλή 

Απάντηση ΙΕΠ στην ΠΕΕΚΠΕ για την επιστολή με θέμα “Υποβάθμιση-απαξίωση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης” 

Συνέδριο Ελλήνων Μαθηματικών από όλο τον κόσμο στο ΕΜΠ 4-8 Ιουλίου 2022 

Προδιαγραφές διαδραστικών συστημάτων τεχνολογίας οθόνης αφής για ανάγκες σχολ. μονάδων

ΦΕΚ: Ηλεκτρονικές εγγραφές-μετεγγραφές σε ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-ΠΕΠΑΛ μέσω της εφαρμογής “e-εγγραφές”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση