Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παράταση αιτήσεων εργαστηρίων δεξιοτήτων: Ανακοίνωση ΙΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παράταση αιτήσεων εργαστηρίων δεξιοτήτων: Eως και την Παρασκευή 24 Απριλίου 2020, σύμφωνα με Ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Παράταση αιτήσεων εργαστηρίων δεξιοτήτων

Σε νέα παράταση, έως και την Παρασκευή 24-04-2020, για υποβολή αιτήσεων για τα εργαστήρια δεξιοτήτων, προέβη το ΙΕΠ, κατόπιν πληθώρας αιτημάτων.

Δείτε την Ανακοίνωση

Εκ νέου παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για τα εργαστήρια δεξιοτήτων

Κατόπιν πληθώρας αιτημάτων, παρατείνεται εκ νέου η προθεσμία για την υποβολή προγραμμάτων στην Πλατφόρμα 21+ ως και την Παρασκευή 24-04-2020 και ώρα 16.00 μμ.

__________________

Πρόσκληση για Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Εργαστήρια Δεξιοτήτων εισάγονται πιλοτικά στο υποχρεωτικό ωρολόγιο Πρόγραμμα των σχολείων το Σεπτέμβριο και το ΙΕΠ  προσκαλεί ενδιαφερόμενους:

  • Φορείς,
  • Οργανισμούς,
  • Ακαδημαϊκά, Ερευνητικά και Επιστημονικά Ιδρύματα,

που σχετίζονται με το χώρο της εκπαίδευσης, να υποβάλουν δοκιμασμένα προγράμματα και εκπαιδευτικό υλικό, τα οποία θα ανταποκρίνονται στους θεματικούς κύκλους και στους εργαστηριακούς κύκλους δεξιοτήτων που αναφέρονται ακολούθως στην παρούσα πρόσκληση, συνοδευόμενα από τις κατάλληλες μεθοδολογικές οδηγίες.

Τα εργαστήρια που θα εισαχθούν είναι τα εξής τέσσερα (4)
  • Ευ Ζην
  • Περιβάλλον
  • Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
  • Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Εισάγονται πιλοτικά το Σεπτέμβριο

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων εισάγονται πιλοτικά στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων το Σεπτέμβριο, με κύριο στόχο οι μαθητές να εφοδιαστούν με δεξιότητες ζωής, ήπιες δεξιότητες και δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού, ενισχύοντας παράλληλα τη βιωματική και ανακαλυπτική μάθηση.

Στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

Στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και των επιμέρους θεματικών τους είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής και ήπιων δεξιοτήτων, όπως:

  • H κριτική σκέψη,
  • η δημιουργικότητα,
  • η συνεργασία,
  • η επικοινωνία,
  • η ανάληψη πρωτοβουλίας,
  • η οργανωτική ικανότητα,
  • η επίλυση προβλημάτων, καθώς και
  • δεξιοτήτων τεχνολογικού και ψηφιακού γραμματισμού.
Δείτε την Πρόσκληση Υποβολής Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ή/και Εκπαιδευτικού Υλικού

 Δείτε επίσης

Ενημέρωση Αιρετού Παληγιάννη: Αμοιβαίες Μεταθέσεις, Μετατάξεις, Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας
Οριστικοί 3ΕΑ Ειδικής Αγωγής: Tέλη του μηνός Απριλίου με αρχές Μαΐου 2020
Μαθαίνουμε στο σπίτι-Μένουμε σπίτι: Απολογισμός 13 Μαρτίου-13 Απριλίου 2020
ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: “Θα είναι σαν να έχεις internet, αλλά δε θα έχεις”
ΚΙΝΑΛ για καταγραφή αναγκών σε λάπτοπ: Oταν η ανευθυνότητα του Yπουργείου Παιδείας καταρρέει σε μία ημέρα

Δείτε ακόμη

Ζαχαράκη: Εξετάζεται το ενδεχόμενο της μη διεξαγωγής προαγωγικών εξετάσεων
Κεραμέως για λάπτοπ και τάμπλετ: Ο Διευθυντής του σχολείου θα μπορεί να τα δανείζει σε εκπαιδευτικούς ή μαθητές
Share.

About Author

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Leave A Reply